Best Kept Secret 2018

Nicole1617899883

Playlistbediener
13 sep 2017
24
0
YAY!! Een vleesverbod! Ik ben voor. :p Al vond ik die Roadkill (?) barbecue foodstand afgelopen jaar echt geniaal! Die aan het water. Ben er vaak gaan zitten om te kijken. LOL
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Als sub headliner zou The Horrors prima op zn plek zijn. Het geluidsysteem past erg goed bij t laatste vol vette geproducede album V.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
RGBee wrote:
Als sub headliner zou The Horrors prima op zn plek zijn. Het geluidsysteem past erg goed bij t laatste vol vette geproducede album V.


Op de mainstage passen ze zeker, maar dan overdag. Subheadliner is veeeeeels te hoog gegrepen. Daarentegen, Metronomy kwam er mee weg…

Metronomy + Run The Jewels was dan ook wel de zwakste sub + headliner die BKS al kende... Dus dat kunnen we waarschijnlijk steken op het prijskaartje van Radiohead + Arcade Fire.

 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
En dan plaats je direct een offtopic spamfoto van een of andere sinistere plaatjesaccount. bedankt !
Even terug ontopic: Nick Cave is genoemd door Primavera directeur en Jack White is genoemd door diez\elfde persoon. Frank Ocean hadden ze vorig jaar moeten boeken toen Frank nog in het FKP roster zat.

The Wr on Drugs, the National en Jack White dan maar als hoofdacts ? Volgens mij is er dan nog heel veel geld over om hele goede subheadliners te laten komen.

The 1975....doe maar nie.

 

Nicole1617899883

Playlistbediener
13 sep 2017
24
0
En dan plaats je direct een offtopic spamfoto van een of andere sinistere plaatjesaccount. bedankt !

Mea Culpa! Was honderd jaar geleden dat ik Photobucket gebruikte om foto's op fora te plaatsten. Kennelijk zijn ze commercieel gegaan en is mijn leuke panorama foto van BKS veranderd. Heb je een betere suggestie?
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik hoop dit jaar op:

The National - LCD Soundsystem - Nick Cave.
En dan misschien The War On Drugs voor LCD Soundsystem, alleen lijkt me die kans klein helaas.

Ben benieuwd wat er nog meer tourt rond de periode van Best Kept Secret.

Waar hopen jullie op?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
En dan plaats je direct een offtopic spamfoto van een of andere sinistere plaatjesaccount. bedankt !
Even terug ontopic: Nick Cave is genoemd door Primavera directeur en Jack White is genoemd door diez\elfde persoon. Frank Ocean hadden ze vorig jaar moeten boeken toen Frank nog in het FKP roster zat.

The Wr on Drugs, the National en Jack White dan maar als hoofdacts ? Volgens mij is er dan nog heel veel geld over om hele goede subheadliners te laten komen.

The 1975….doe maar nie.

Denk niet dat Jack White en TWOD als headliner zullen staan op Primavera... Al zijn het wel 2 hele mooie namen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Ik hoop dit jaar op:

The National – LCD Soundsystem – Nick Cave.
En dan misschien The War On Drugs voor LCD Soundsystem, alleen lijkt me die kans klein helaas.

Ben benieuwd wat er nog meer tourt rond de periode van Best Kept Secret.

Waar hopen jullie op?

Ik hoop het volgende:
The National - The War On Drugs
Arctic Monkeys - At The Drive In
Bon Iver - Courntey Barnett + Kurt Vile

Al betwijfel ik die 3e lijn ten zeerste.

Stiekem hoop ik dat Best Kept Secret (vroeg of laat) Gorillaz, The Strokes en/of The Postal Service vast krijgt.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Dirk wrote:
En dan plaats je direct een offtopic spamfoto van een of andere sinistere plaatjesaccount. bedankt !


Mea Culpa! Was honderd jaar geleden dat ik Photobucket gebruikte om foto’s op fora te plaatsten. Kennelijk zijn ze commercieel gegaan en is mijn leuke panorama foto van BKS veranderd. Heb je een betere suggestie?

Misschien moet je uploaden vanuit je PC en niet van uit een of andere cloud foto app ?
Ik ben geen forum moderator, dus whatever eigenlijk.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
TheNational wrote:
Ik hoop dit jaar op:

The National – LCD Soundsystem – Nick Cave.
En dan misschien The War On Drugs voor LCD Soundsystem, alleen lijkt me die kans klein helaas.

Ben benieuwd wat er nog meer tourt rond de periode van Best Kept Secret.

Waar hopen jullie op?



Ik hoop het volgende:
The National – The War On Drugs
Arctic Monkeys – At The Drive In
Bon Iver – Courntey Barnett + Kurt Vile

Al betwijfel ik die 3e lijn ten zeerste.

Stiekem hoop ik dat Best Kept Secret (vroeg of laat) Gorillaz, The Strokes en/of The Postal Service vast krijgt.

ik post alleen rumors....hopen doe ik op bands die a) te groot zijn, b) te punk zijn :)
Maar goed, ik denk dat The National, Deer Hunter en Father John Misty wel al vrij zeker zijn. Want op Northside.
Hopen misschien op QOTSA....maar da's te main stream voor BKS waarschijnlijk.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Daar kan ik het wel mee eens zijn. krijgt Pinkpop QOTSA, maar dan alleen als ze dan ook de Belgische voetbalsupporters erbij nemen ;)

ik kom eigenlijk na een klein onderzoekje op de fora tot de volgende lijst, dit is bijna klaar om een nep-poster te lekken zou ik zeggen.....
Heads:
Royal Blood
The National
The War on Drugs
Bon Iver
Onwaarschijnlijk als heads:
Arctic Monkeys
Liam Gallagher
QOTSA
Nick Cave
Jack White
LCD Soundsystem
The Killers

Subs:
Deer Hunter
Father John Misty
Grizzly bear
Mac Demarco
Mogwai
Slowdive
The Horrors
Vampire Weekend
Yellow claw
Onwaarschijnlijk als subs:
Anderson .Paak
At the Drive-In
Cut Copy
Jon Hopkins
Kurt Vile
Lorde
Milky chance
Spoon

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Daar kan ik het wel mee eens zijn. krijgt Pinkpop QOTSA, maar dan alleen als ze dan ook de Belgische voetbalsupporters erbij nemen
1f609.svg


Onwaarschijnlijk als heads:
Nick Cave
LCD Soundsystem

Die zijn volgens mij meer dan waarschijnlijk voor BKS (of DTRH).
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
En Yellow Claw bij het lijstje Subs? Nee dat denk ik toch echt niet..

Mij lijken kanshebbers voor de headliners: Nick Cave, LCD Soundsystem, The War On Drugs, Bon Iver, The National, QOTSA, Jack White en Gorillaz.
Voor de subs en minder hoge spots denk ik dat Grizzly Bear, Father John Misty, Mogwai, The Shins en The Horrors wel een aardige kans maken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken