Best Kept Secret 2017

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Wordt zo langzamerhand wel eens tijd voor namen.... ik wordt een beetje wanhopig voor iets van namen :wink: Een hele hoop coole bands komen dit jaar met een nieuw album en bijbehorende tour... Enig nieuws over Grizzly Bear ofzo?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Zekerheid Cigarettes After Sex en Ry X(als ik me niet vergis?)

Grote kanshebbers:
Whitney, Ryley Walker, King Gizzard & The Lizzar Wizard, Wand, Agnes Obel, The 1975, The Kills, Nicola Jaar, Teenage Fanclub, Aphex Twin, FLying Lotus, Jon Hopkins, Kevin Morby, Moderat, Slowdive, Thee Oh Sees, Glass Animals, Japandroids, Honne, Kate Tempest, Phoenix, Angel Olsen, Metronomy, The Make-Up, Grandaddy, SLeaford Mods, Against Me!

Maar tussen de grote kanshebbers zal het natuurlijk grotendeels verdeeld zijn tussen BKS vs. DTRH.
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Ry X heb ik gemist als zekerheid, maar die heeft er volgens mij al eerder gespeeld dus het zou goed kunnen.

Verder sluit ik me grotendeels aan bij het rijtje van Neracroft. Ik vraag me alleen af of Moderat komt (die staan op Lowlands) en Ryley Walker, Glass Animals, Honne en Sleaford mods waren er vorig jaar al. Zou niet de originaliteitsprijs verdienen :).

Ik kan me uit Nederland Klangstof, Johan, Moss, en Amber Arcades voorstellen.

Verder hoop ik nog op namen uit het rijtje James Blake, Ryan Adams, Run the Jewels, Frank Ocean en Tool.

Ik hoop trouwens op namen morgen (maar dat hoop ik al ongeveer elke dag van januari....)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.800
1.721
Ry X is door iemand confirmed die naar zijn concert was geweest, waarna hij blijkbaar heeft gezegd dat ie op BKS staat.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
Klopt, door een vriend van een roadie die tijdens een RY-X concert heeft gezegd dat ze grote kans hebben om weer op BKS te staan......dus ja.....nepnieuws of niet. RY_X op BKS is eigenlijk best wel een soort van 1+1=2. Ik begin opeens te vermoeden dat Elbow wel weer ns gewoon op BKS komt te staan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
545
Toffe shit. FlyLo en Thee Oh Sees mogen sowieso langskomen. Moderat, Pond en Slaves ook prima en geef ik alle drie veel kans.
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
https://pbs.twimg.com/media/C3L4R9LWcAICS7Y.jpg:large

De line-up van Firefly, zoals eerder hierboven gezegd tegelijkertijd met BKS in Amerika.

Geen namen waarvan ik het echt jammer vind: The Shins ga ik al zien in Paradiso. Weezer en Hamilton Leithauser zou leuk zijn, maar die werden al niet echt genoemd als kanshebbers.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Elbow heeft helaas een paar uitverkochte concerten in Manchester gedurende het bks weekend... lijkt me vrij sterk dat die naar Hilvarenbeek komen. Heb nog niets gezien wat Grizzly Bear, Andrew Bird, Fleet Foxes, Patrick Watson en fly lo tegen spreekt dus voor nu reken ik mezelf rijk met die prachtige namen. Als Anderson Paak en Spinvis dan ook zoe lief zijn om na DTRH ook BKS aan te doen zou het 1 van de beste edities kunnen worden (voor zover het dat nog niet is met deze pracht van een headliner: the Head :cool: )
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik verwacht Kasabian eigenlijk wel als laatste headliner, dan kunnen ze mooi Liam Gallagher en/of Richard Ashcroft hiervoor plaatsen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
Is Kasabian eigenlijk wel BKS waardig ? Waarom niet Flume ?
Ik begin me een beetje zorgen te maken over dat het allemaal zo lang duurt: Als het nog langer duurt heb ik geen tijd meer om alle muziek te ontdekken die ik nog niet ken. Heeft iiemand in dit forum mss een idee waar BKS op wacht ?
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik denk wel dat Kasabian BKS waardig is, maar dan moet er wel een sterke dag van gemaakt worden wil deze uitverkocht raken.
Flume staat al op Lowlands dus lijkt me uitgesloten.
Verder heb ik geen die waar ze op wachten, maar ik verwacht deze week toch eindelijk wel namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken