Best Kept Secret 2017

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Ik denk wel dat er een naam die minstens zo groot is als Frank Ocean bijkomt. De dertig euro verhoging zou in principe genoeg moeten zijn voor dergelijke namen, er was namelijk altijd al een headlinerbudget (hoewel die 30 euro vast niet alleen naar headliners gaat) en ik kan me niet voorstellen dat echt al dat geld op is aan Arcade Fire (die ze al eerder wilden boeken, zonder prijsverhogingen) en Radiohead.

Bovendien zal BKS zichzelf nu zeker willen bewijzen, het is uitverkocht en veel mensen zullen voor het eerst gaan. Als ze dit jaar goed presteren zullen ze hier de komende jaren nog profijt van hebben.

Maar ja, het is BKS. Je weet het niet, ik had Jamie XX ook nooit als headliner verwacht.
 

Burt

Playlistbediener
13 jan 2016
7
0
http://www.indiestyle.be/nieuws/king-gizzard-the-lizard-wizard-komen-in-juni-naar-de-kreun

King Gizzard naar de Kreun op 21 juni.

BKS kan nu bijna niet anders... tenzij DTRH ermee gaat lopen
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Gokje/ wensje voor BKS plaatsen.

Deze of volgende week een pakketje dat er zo uitziet:

The Killers - Arcade Fire - Radiohead
A Tribe Called Quest - Kurt Vile & The Violaters - Flume
King Gizzrad & The Lizzard Wizzard - Real Estate - Metronomy - Grandaddy - Flying Lotus - Bonobo
Kate Tempest - Whitney - Foster The People - Agnes Obel - Against Me! - Teenage Fanclub - Weyes Blood
Car Seat Headrest - Jon Hopkins - Thee Oh Sees
Brutus - Wand - Heim - Mozes & The Firstborn
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
WOO HAH! Komt ook net met een paar nieuwe namen die dus heel waarschijnlijk niet op BKS zullen staan:

Bryson Tiller, Gucci Mane, Mac Miller, Post Malone Rae Sremmurd, Flatbush Zombies, Lil Uzi Vert, en nog een paar andere. Valt me op dat dan Danny Brown of Run The Jewels er niet bij staan, die zullen dan denk ik wel op Best Kept Secret of Lowlands (Pinkpop?) staan.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Wauw! Heerlijke muziek :-D Had niet verwacht dat BKS zoiets zou boeken... Misschien is Thundercat nu een optie? Zag overigens dat Fleet Foxes al de hele week nieuwe data bekend maakt (Robin Peckold op instagram)... Als BKS echt morgen met namen komt zou die timing wel perfect zijn... een man kan dromen toch :)
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Er is totaal niks geteased zoals normaal. Ben dus eigenlijk bang van niet, maar hey het kan nog wel.
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Vorige jaren kwamen namen altijd heel vroeg (rond 8u) als ik het me goed herinner. Ik denk het dus ook niet.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Als ik mijn whatsapp geschiedenis even terugkijk was het ofwel 8 ofwel 11 uur... dus het zou nog kunnen
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Martijn wrote:
A Tribe Called Quest en Frank Ocean op het weekend voor Best Kept Secret op Parklife in Manchester, zou een bijzonder fraaie combinatie zijn om de vrijdag te headlinen.

Dan ga ik rete snel een kaartje regelen haha
Frank Ocean zal wel op t affiche staan....
Maar....je bent al te laat ? Er zijn alleen nog vrijdagkaartjes. Volgend jaar sneller beslissen ?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Benjamin wrote:
Martijn wrote:
A Tribe Called Quest en Frank Ocean op het weekend voor Best Kept Secret op Parklife in Manchester, zou een bijzonder fraaie combinatie zijn om de vrijdag te headlinen.


Dan ga ik rete snel een kaartje regelen haha


Frank Ocean zal wel op t affiche staan….
Maar….je bent al te laat ? Er zijn alleen nog vrijdagkaartjes. Volgend jaar sneller beslissen ?

Hij heeft het toch ook alleen over de vrijdag ? Heb dit jaar al gekozen voor Werchter en lowlands :) Persoonlijk genoeg voor mij :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken