Best Kept Secret 2017

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Ik begin me een beetje zorgen te maken over dat het allemaal zo lang duurt: Als het nog langer duurt heb ik geen tijd meer om alle muziek te ontdekken die ik nog niet ken. Heeft iiemand in dit forum mss een idee waar BKS op wacht ?

Best Kept Secret is altijd laat, totaal geen zorgen over maken, hier wat data van afgelopen jaren:

Vorig jaar:
16/12: eerste lading
26/01: tweede lading

2 jaar terug:
04/02: eerste lading namen!!

3 jaar terug:
02/12: eerste lading
29/01: tweede lading

Wat kunnen we concluderen?
De tweede lading namen mogen we de komende 2 weken waarschijnlijk wel verwachten. Maar er is totaal geen druk vanuit BKS want de verkoop kan niet beter gegaan zijn!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
+ wat ik me ook herinner is dat BKS het vaak niet op voorhand aankondigt.

Vele festivals zeggen "new names next thursday at 18h" bijvoorbeeld.
Bij Best Kept heb ik al veel voor gehad dat ik 's morgens niets vermoedend opstaat, facebook open en daar en nieuwe lading namen zie staan!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Ik vind Kasabian live nog veel oninspirerender dan Bloc Party op een ongemotiveerde dag.
Ik denk dat alleen hoofdacts bij BKS staan die echt iets toe te voegen hebben.
Doe in plaats daarvan dan maar iets geks (The Libertines in 2015) of nieuws (jamie XX die headlinet op zondag 2016).

Maar zijn er niet stiekem BKS-organisatie-marketing-mensen hier in deze thread aan het meekijken ? Zodat er ns wat tipjes van de "secret sluier" worden opgelicht.....ik wil nu wel onderhand jullie lineup gaan luisteren.....
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
+ wat ik me ook herinner is dat BKS het vaak niet op voorhand aankondigt.
Vele festivals zeggen “new names next thursday at 18h” bijvoorbeeld.
Bij Best Kept heb ik al veel voor gehad dat ik ’s morgens niets vermoedend opstaat, facebook open en daar en nieuwe lading namen zie staan!

Hoe Air vorig jaar in de lineup werd gezet boijvoorbeeld....
Handige replies, bedankt.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Vorig jaar waren ze ook wel af en toe aan het teasen toch? Met foto's op social media waarop de lineup net niet te zien was (kan me er nog één op kantoor herinneren met wat hints), lineup-posters op stations waarop een aantal plekken blanco was gelaten etc.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
O. Ja, van dat filmpje had ik in ieder geval Japanese House wel goed en Dinosaur jr. :)
Die Radio 104.5 lineup gaat wat namen leveren aan BKS.....
- Empire of the Sun
- Foster the People
- The 1975
a/o

Ah en The Killers dus OOK niet naar Pinkpop.....dan blijft er niet veel over.
O en ik zie opeens dat the Killers in het fkpscorpio artiestenpakket zit.....dus een educated guess dat ze dan dus de vrijdag gaan headlinen.....

The Killers Tour (Confirmed):
June 11, 2017: Radio 104.5 10th Birthday Celebration- Camden, NJ

June 16, 2017 .....Best Kept Secret ..... ? - FKPScorpio ....

June 22, 2017: Tinderbox Music Festival- Denmark - FKPScorpio
June 29, 2017: Provinssi Music Festival- Finland - FKPScorpio
July 1, 2017: Bravalla Music Festival- Sweden - FKPScorpio


daarna neemt de organisazie van The Last Tour International het over (Bilbao BBK a/o)

Kom op BKS organisazie.....
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
<Die Radio 104.5 lineup gaat wat namen leveren aan BKS…..
– Empire of the Sun
– Foster the People
– The 1975>

Dat hoop ik niet: vind dit wat gemakkelijke namen. Ik hoop dat ze dat soort bandjes niet neerzetten, zeker nu ze al praktisch uitverkocht zijn.

En wat betreft het teasen: nu ze toch uitverkocht zijn hoeven ze dat misschien niet te doen. En hoeven ze geen geld te besteden aan bushokjes? Hopelijk besteden ze de energie en het geld aan een goede line-up :). Ik denk trouwens dat ze nu zoveel mogelijk in 1 keer willen presenteren, zeker voor de vrijdag, zodat die ook zsm uitverkocht is.

 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
<Die Radio 104.5 lineup gaat wat namen leveren aan BKS…..
– Empire of the Sun
– Foster the People
– The 1975>
Dat hoop ik niet: vind dit wat gemakkelijke namen. Ik hoop dat ze dat soort bandjes niet neerzetten, zeker nu ze al praktisch uitverkocht zijn.

Tsja, je moet je persoonlijke smaak even overboord zetten en objectief kijken naar wat er allemaal al geboekt is, dan kom je een heel eind richting de juiste lineup. BKS doet het met zon 90 namen elk jaar. dus keus genoeg voor ieders smaak, maar dus ook plek voor "dit soort namen". Grizzly Bear staat OOK in mijn lijstje trouwens.....mocht je daarop hinten.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Weekje voor BKS in Italië

Preoccupations, King Khan, Thee Oh Sees, King Gizzard, Shellac en Weyes Blood mogen doorkomen!

 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Weekje voor BKS in Italië
Preoccupations, King Khan, Thee Oh Sees, King Gizzard, Shellac en Weyes Blood mogen doorkomen!
Preoccupations waren er vorig jaar al, op vrijdag van 00:00 to 01:00 op de almachtige FIVE !
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
neracroft wrote:
Weekje voor BKS in Italië
Preoccupations, King Khan, Thee Oh Sees, King Gizzard, Shellac en Weyes Blood mogen doorkomen!


Preoccupations waren er vorig jaar al, op vrijdag van 00:00 to 01:00 op de almachtige FIVE !

Heb vorig jaar jammer genoeg Best Kept Secret een jaartje moeten overslaan, vandaar dat ik niet van buiten weet wie er vorig jaar allemaal exact stond.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Heb vorig jaar jammer genoeg Best Kept Secret een jaartje moeten overslaan, vandaar dat ik niet van buiten weet wie er vorig jaar allemaal exact stond.
[/quote]

Ik heb de boekjes nog liggen, anders zou ik het ook niet weten.... ;) Het wordt wel tijd dat er wat komt. Straks heb ik tijd tekort om alles goed in te luisteren.....
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Jun 14 Le Café de la Danse Paris, France
Jun 15 Orangerie Brussels, Belgium
Jun 18 Lido Berlin, Germany

De tour van Real Estate heeft een gat op 16/17 juni, en ze hebben nog niets in NL gepland staan...


Grizzly Bear staat OOK in mijn lijstje trouwens

Daar durf ik niet eens op te hopen...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
A Tribe Called Quest en Frank Ocean op het weekend voor Best Kept Secret op Parklife in Manchester, zou een bijzonder fraaie combinatie zijn om de vrijdag te headlinen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
A Tribe Called Quest en Frank Ocean op het weekend voor Best Kept Secret op Parklife in Manchester, zou een bijzonder fraaie combinatie zijn om de vrijdag te headlinen.

Dan ga ik rete snel een kaartje regelen haha
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Vrijdag zijn we 3 februari. Hoog tijd om die eerste lading namen te droppen ME DUNKT.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Ik kan me niet voorstellen dat A Tribe Called Quest en Frank Ocean samen op de vrijdag zouden staan. Het zou wel echt een ongelofelijke boeking zijn, maar ik zou alleen Frank al best een grote naam vinden. Ik denk dat iedereen iets te groot denkt doordat tot nu toe Arcade Fire en Radiohead op het programma staan, maar vorig jaar was het Editors, Beck en Jamie XX. Frank Ocean lijkt me groter dan alle drie van deze namen. Misschien is dat wel mogelijk als de duurdere ticketprijzen niet op zijn gegaan aan Radiohead en Arcade Fire, maar ik wil eigenlijk niet te groots gaan denken.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Frank Ocean is veel kleiner dan een Editors in Nederland, denk dat hij maximaal de HMH zou kunnen uitverkopen waar een Editors toch wel de Ziggodome kan vullen. Geloof ook niet dat hij in Europa voor een festival als BKS te duur zal zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken