Best Kept Secret 2017

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Niet dat Coachella bij voorbaat de maat der dingen is, maar er staan een paar namen die ik zomaar op BKS zie verschijnen; Royksopp, Devendra Banhart, Father John Misty. Kom maar door.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Gaat morgen dan eindelijk de dag zijn? We hebben sinds november geen nieuwe naam meer gehad dus ik neem aan dat we nu toch wel dichtbij moeten zijn. Dus wordt het morgen of moeten we toch nog tot het einde van de week wachten (of langer)?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Gaat morgen dan eindelijk de dag zijn? We hebben sinds november geen nieuwe naam meer gehad dus ik neem aan dat we nu toch wel dichtbij moeten zijn. Dus wordt het morgen of moeten we toch nog tot het einde van de week wachten (of langer)?

Ik hoop van wel, maar het zou ook kunnen dat BKS nóg een week wacht, Lowlands komt volgende week ook al met nieuwe namen.
Nu hoeft BKS natuurlijk geen kaarten meer te verkopen, maar ik weet niet of beide festivals met nieuwe namen gaan komen in dezelfde week.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Misschien zijn ze allemaal met hun gloednieuwe Ferrari's naar een tropisch paradijs gevlucht en genieten nu van een ijskoud biertje in de volle zon en maken ooit een keer nog een paar regionale bandjes uit Drenthe bekend :p
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
coenvanewijk wrote:
Gaat morgen dan eindelijk de dag zijn? We hebben sinds november geen nieuwe naam meer gehad dus ik neem aan dat we nu toch wel dichtbij moeten zijn. Dus wordt het morgen of moeten we toch nog tot het einde van de week wachten (of langer)?


Ik hoop van wel, maar het zou ook kunnen dat BKS nóg een week wacht, Lowlands komt volgende week ook al met nieuwe namen.
Nu hoeft BKS natuurlijk geen kaarten meer te verkopen, maar ik weet niet of beide festivals met nieuwe namen gaan komen in dezelfde week.
Als je overtuigd bent van het pakketje namen waar je mee komt zie ik geen enkele reden om de bekendmaking daarvan te laten afhangen van een concurrerend festival. Zou eerder in dezelfde week gaan zitten dan een week te wachten.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
OK Prijsvraag: wie op dit forum is van de organisatie: Icky Trump ? Jasper ? CoenvanEwijK ? :D :D :D
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Ik heb weer een artist leak gevonden !
https://gigs.gigatools.com/user/Kornel
Kornel Kovacs staat op BKS op 16 Juni 2017.


FRIDAY 16

Best Kept Secret,

Best Kept Secret, Hilvarenbeek, Netherlands
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Jep, hij staat ook op primaverasound. Waar zoekmachines en festivalforums al niet goed voor zijn ...... mogen we concluderen dat er na alle leaks nu gewoon een officieel lijstje wordt gegeven door de org ?
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Mooie vondst! Ik vind het ook wel lekker klinken. Hoop nu echt dat de organisatie ook is met namen komt..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Kornel Kovacs gezien op 22 Fest vorig jaar in het Diemerbos ! Echt een heerlijke set draaide die daar. Zeker een aanrader :) !
Goed gevonden!
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Deze lek betekent overigens dat we officieel meer namen zelf hebben weten te ontdekken dan dat bks heeft onthuld... ik ben wel meer dan klaar voor dat pakketje
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Deze lek betekent overigens dat we officieel meer namen zelf hebben weten te ontdekken dan dat bks heeft onthuld…


Haha, mooie constatering.

Zouden we Spoon al kunnen afschrijven? Zoals hun tourschema er nu uitziet, komen ze pas eind juni naar Europa. Misschien naar DTRH? Of zouden ze alsnog een weekje eerder komen?
(http://www.spoontheband.com/)

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.258
6.746
Eaux Claires heeft een teller staan op de site voor 9/2 waarbij ze wss de line up gaan droppen en dus waarschijnlijk een aantal namen kunnen schrappen. Meer dan waarschijnlijk zitten daar Bon Iver en The National bij maar u never know :p
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Eaux Claires heeft een teller staan op de site voor 9/2 waarbij ze wss de line up gaan droppen en dus waarschijnlijk een aantal namen kunnen schrappen. Meer dan waarschijnlijk zitten daar Bon Iver en The National bij maar u never know :p

Ben benieuwd! Overigens kunnen we nog niet 100% van de namen afstrepen, want ik zag dat Beach House en Unknown Mortal Orchestra vorig jaar op beide festivals stonden. Niet de minste namen... Blijft dus nog steeds spannend..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Yannick wrote:
Eaux Claires heeft een teller staan op de site voor 9/2 waarbij ze wss de line up gaan droppen en dus waarschijnlijk een aantal namen kunnen schrappen. Meer dan waarschijnlijk zitten daar Bon Iver en The National bij maar u never know :p


Ben benieuwd! Overigens kunnen we nog niet 100% van de namen afstrepen, want ik zag dat Beach House en Unknown Mortal Orchestra vorig jaar op beide festivals stonden. Niet de minste namen… Blijft dus nog steeds spannend..

Vorig jaar viel Eaux Claires echter niet samen met BKS.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
[quote quote=125141Yannick wrote:
Eaux Claires heeft een teller staan op de site voor 9/2 waarbij ze wss de line up gaan droppen en dus waarschijnlijk een aantal namen kunnen schrappen. Meer dan waarschijnlijk zitten daar Bon Iver en The National bij maar u never know :p
[/quote]
Dat zou betekenen een no-go voor BKS, maar dat wisten we al. en erg vinden doen we het niet echt.....
Misschien wel materiaal voor DTRH ? Alhoewel The NAtional daar al geweest is recent.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Oeh, Mark Lanagan op Rock Werchter. Die zie ik ook graag op BKS17 verschijnen. Er staat echter ook al een optreden op 1 juli in de Effenaar... Streepje erdoor?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken