Best Kept Secret 2017

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
377
295
Echt waanzinnig dat het ze is gelukt om Radiohead én Arcade Fire te boeken. Het is ze zeer gegund, al 4 prachtedities gehad (achteraf vond ik alleen de 3e qua line-up wat minder), en hopelijk heb ik volgende week om deze tijd het kaartje voor ook mijn jubileum binnen. :)

Stiekem hoop ik wel dat de co-headliners (vlak voor en tijdens Radiohead en Arcade Fire) dit jaar iets minder in mijn straatje liggen, want dat dwingt tot de lastige keuze van het missen van een mooie naam op TWO en de headliner op ONE vanaf een goede plek enerzijds en het zien van Radiohead/Arcade Fire van achter op het veld anderzijds. Laat BKS vanuit dat oogpunt Run The Jewels dit jaar dan maar boeken voor de za/zo (en dan mag Savages ook wel komen voor de andere dag; die heb ik gisteren op LGW? gezien en zo'n spot verdienen ze, maar het is niet helemaal mijn ding).
 

Thomas1617899555

Nieuw lid
3 feb 2016
4
0
Zo trots op BKS voor deze 2 namen! Maar als we toch aan het dromen zijn, The National om het rijtje af te sluiten? :D En anders volgend jaar! haha
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik ben ook best wel benieuwd welke Hip-Hop acts er zullen staan. Ik denk dat Run The Jewels veel kans maakt, omdat die nog redelijk populair zijn bij het toch voor het grote deel blanke BKS-publiek. Zouden Danny Brown of Vince Staples misschien realistische boekingen zijn?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben ook best wel benieuwd welke Hip-Hop acts er zullen staan. Ik denk dat Run The Jewels veel kans maakt, omdat die nog redelijk populair zijn bij het toch voor het grote deel blanke BKS-publiek. Zouden Danny Brown of Vince Staples misschien realistische boekingen zijn?

Zeker!
De concurrentie is alleen komend jaar groter dan ooit door het sterk groeiende Woo-Hah!
Danny staat in iedergeval al op het roster van Friendly Fire wat de kansen zeker vergroot.
 

Kobekes

Playlistbediener
8 jan 2015
47
3
Combitickets zónder camping zouden €152,50 kosten (incl kosten). Maar zijn wel beperkt beschikbaar.

Je komt het hele weekend, maar slaapt liever thuis? Er is een beperkt aantal weekendkaarten zonder camping voor € 147,50 (excl. servicekosten) beschikbaar. We willen zoveel mogelijk mensen de mogelijkheid bieden om het hele weekend op ons terrein aanwezig te kunnen zijn, dus er zal wederom maar een beperkt aantal van dit soort weekendtickets beschikbaar zijn.


Na de parkingperikelen vorig jaar willen ze zoveel mogelijk campeerders dus. Er wordt een extra camping voorzien aan de zijde van het bungalowpark blijkbaar:

AUTO'S OP HET BUNGALOWPARK
Een groot deel van onze festivalkampeerders verblijft komend jaar op de campingterreinen aan de zijde van het bungalowpark. We hebben hierdoor met veel voetgangers op de hoofdwegen te maken en uit het oogpunt van publieksveiligheid kiezen we ervoor om een groot gedeelte van het park autoluw te maken. Dit betekent dat voor chalets, vooropgezette tenten en bungalows 81 t/m 120 (inclusief jungalow plus) dat het niet mogelijk zal zijn om je auto naast de accommodatie te parkeren. Wel is het mogelijk om je auto op de parkeerplaats bij de receptie van het vakantiepark neer te zetten. Vanaf de receptie zullen op gezette tijden shuttlebussen ingezet worden om je toch in de buurt van je accommodatie af te kunnen zetten. Voor blokhutten, Big Five Safaritenten, groepsjungalow plus en bungalows 1 t/m 80 geldt dat auto’s wel naast de accommodatie geparkeerd mogen worden.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
iemand een idee op welke site de 5+1 gaat aangeboden worden?
Op eventim zie ik deze niet staan?

http://www.eventim.nl/best-kept-secret-tickets.html?affiliate=ENL&doc=artistPages/tickets&fun=artist&action=tickets&kuid=476025
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Hi All,

Zie dat weekend incl campingtickets op naam worden gezet. Stel dat ik niet meer wil gaan en mijn ticket wil doorverkopen, gaat dit dan zomaar? Of hoe werkt zoiets?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Hi All,

Zie dat weekend incl campingtickets op naam worden gezet. Stel dat ik niet meer wil gaan en mijn ticket wil doorverkopen, gaat dit dan zomaar? Of hoe werkt zoiets?
Is dat niet alleen bij die 5+1 groepstickets?

Edit: nee dus... http://www.bestkeptsecret.nl/#/faq/waarom-staan-weekendtickets-incl-camping-op-naam/
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
Er staat me iets van bij dat de tickets voor BKS niet via Ticketmaster in de verkoop gaan, klopt dat? Is het dan via Eventim of de site van BKS zelf?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Ik ga voor 4 dagkaarten voor de zondag.

Alle kaarten zijn op naam trouwens, dat is alvast goed nieuws!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik verwacht binnen een paar uurkes. Hopelijk zorgt de verkoop van Wechter met eveneens AF en RH ervoor dat er wat druk van de ketel is.

EDIT: Dave jonguh, wat zit jouw plaatje mijn post te blocken.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Gaat niet helemaal goed met die link hè? Heb overigens ook geen 'bewerk' optie meer in de app, dus kan er nu ook even niks aan veranderen.

Ah well, elk beetje onzin van jou dat ik kan camoufleren, is natuurlijk mooi meegenomen! ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken