Best Kept Secret 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik zou eerder naar Ulrika Spacek gaan dan naar Bloc Party, en mogelijk Low ipv Editors. Maar ach.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb voor beide ook eventjes getwijfeld

Bloc Party is half nostalgie/half kut en Editors gaat voor mij uiteindelijk toch wel voor Low al heb ik die nog niet gezien.
Ulrika Spacek ken ik nog niet dus zal wel eventjes checken.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Mijn spoorboekje voor de vrijdag is klaar.
Ik ben er pas wat later ivm oppas voor de guppen.

empress off, beck, preoccupations, palmbomen 2, Danny l harle.

Nu luisteren wat er op de zaterdag te doen is!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik heb van de zaterdag ondertussen ook alles geluisterd! En dit wordt mijn schema voor die dag.

Kelvin Jones, julien baker, Black box revelations, blossoms, bloc party Sam henshaw, bob moses, editors, caribou

Is echt een prima dag! Wakker worden met singer songwriters, feesten met bloc party, editors is echt een favoriet van mij! En Caribou vondt ik op lowlands vorig jaar heel vet!

En nu de zondag luisteren!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Voor de zondag ook alles geluisterd. Mijn spoorboekje is klaar!

Vant, unknown mortal orchestra, half moon run, dazzled sticks, band off horses, asgeir, two door cinema club en jamie xx

De dingen die ik over het hele weekend niet wil missen zijn:

Beck, Danny l harle, Kelvin Jones, bloc party, editors, caribou, Vant, dazzled sticks, two door cinema club en jamie xx

Ik heb er heel veel zin in!!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Gaat hard richting uitverkopen, volgens Facebookpagina. Ben ook wel erg nieuwsgierig hoeveel kaarten Down the Rabbit Hole inmiddels heeft verkocht. Die eerste 12.000 gingen rap, maar daarna eigenlijk niets meer gehoord.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Na z'n bericht is het festival meestal binnen 2/3 dagen uitverkocht. Iemand enig idee hoe druk het op het terrein zal zijn?
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Niet. Bij Decibel lopen er 60.000 man op het terrein. Bij de Editors zal het wat drukker zijn maar dan zit ik bij Low in luwte.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Lang getwijfeld of het weer de moeite zou zijn om in m'n eentje heen te gaan. Maar door dit bericht toch maar een kaartje gekocht voordat ik er spijt van ga krijgen. Mocht ik er nou echt geen zin in hebben raak ik hem wel weer kwijt. (Maar dat gebeurd waarschijnlijk toch niet). Well played BKS.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Goed dat er weer wat extra Festileakers binnen druppelen! Gruwelijk vet dat de verkoop zo goed loopt, heb er erg veel zin in!
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik voel een meeting aankomen..! Maar inderdaad enorm tof dat ze uit gaan verkopen, goede zaak dit!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik had in eerste instantie geen zin om alleen een kaartje te kopen. Maar jullie gaan dus allemaal?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik had in eerste instantie geen zin om alleen een kaartje te kopen. Maar jullie gaan dus allemaal?
Yes. Ik had hetzelfde probleem, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om BKS te gaan missen.

Heb het volgende schema in elkaar gepuzzeld. Eten doe ik op zondag wel.
http://clashfinder.com/s/bestkeptsecret2016/?user=PwoperFish&

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Yep, ik ben er het hele weekend! Zekers weer een meeting doen lijkt me.

John, heb jij die clashfinder in elkaar gezet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken