Best Kept Secret 2015

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hmm vorig jaar was 22 april al de timetable (en dus alle namen) bekend. Ik begin weer een beetje ongeduldig te worden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.414
649
Hmm vorig jaar was 22 april al de timetable (en dus alle namen) bekend. Ik begin weer een beetje ongeduldig te worden.

Die namen mogen onderhand wel gaan komen ja, zo anderhalve maand voor het festival...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
de Timeable's laten sowieso dit jaar lang op zich wachten. Werchter heeft aangekondigd dat ze waarschijnlijk pas enkele weken voor het festival met het blokkenschema komen, en daar lijkt het bij Pinkpop ook op. Zou Muse/Foo Fighters niet weten hoelang hun set gaat duren of spelen er waarschijnlijk wat andere dingen??

Is altijd wel weer een momentjes als het blokkenschema er is :)
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Op twitter weer het bericht dat je de aankondigingen via whatsapp kunt ontvangen. Deze week dan hopelijk?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.414
649
Cashmere Cat, FIDLAR, Rats On Rafts en Larry Gus erbij. Morgen meer namen en blokkenschema.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
+ Rats on rafts, Fidlar, Cashmere Cat en Larry Gus

... veel herhaling zeg maar Fidlar!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.491
1.660
Hoop dat morgen dan nog een aantal fijne namen gaat brengen, van deze vier namen zie ik enkel Rats on Rafts als er niets beter tegenover staat geprogrammeerd.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Heel benieuwd naar wat de timetable gaat brengen. Zeker ook met het oog op de langere nacht. Cashmere Cat vind ik wel 'n hele fijne toevoeging.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Oh lekkah, blij met cashy cat voor de late uurtjes en fidlar. Benieuwd wat morgen nog gaat brengen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik ben ook erg benieuwd naar de timetable, hopelijk dat ze ook wat bandjes (Föllakzoid en dingen zoals Metz) in de nacht programmeren
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
Nou, zal mij benieuwen! Larry Gus was natuurlijk groot succes vorig jaar, maar om 'm nou meteen weer te boeken?
En zouden ze echt nog met bekende dingen komen vandaag? Hoop het!

Hoewel ik vind dat ze er vorig jaar al hadden moeten staan en hoewel ze volgende week ergens op Dauwpop staan, zit er wel een opvallend gat in het tourschema van Foxygen:

Screen_Hunter_43_May_06_07_50.jpg
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Johnny Greenwood om 11 uur 's ochtends, jezus zeg.. En best een groot gat op de MainStage op de vrijdag. En ik vraag me ook wel af hoe Jungle By Night een DJ-set gaat doen..?

Nieuwe namen:
FIDLAR • Cashmere Cat • Rhodes • Balthazar • Rats On Rafts • Cheatahs • Drenge • God Damn • Boxed In • STUFF. • Klangstof • SEKOIA invites Polynation (live), dj Florisz Janvier & Sirens of Saturn (live) • Larry Gus • Deakin (Animal Collective, dj-set) • Kero Kero Bonito • Stage FOUR – hosted by dj St. Paul – feat. dj-sets by Mike Mago, Afterpartees, Jungle by Night, Kenny B, Nevermind The British, Cho (live), Jonathan Toubin, Dollkraut, Applescal, Caspar, Stroes and many more dj's to be announced.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Damn die vrijdag.

Dit zijn trouwens de nieuwe namen:
FIDLAR • Cashmere Cat • Rhodes • Balthazar • Rats On Rafts • Cheatahs • Drenge • God Damn • Boxed In • STUFF. • Klangstof • SEKOIA invites Polynation (live), dj Florisz Janvier & Sirens of Saturn (live) • Larry Gus • Deakin (Animal Collective, dj-set) • Kero Kero Bonito • Stage FOUR – hosted by dj St. Paul – feat. dj-sets by Mike Mago, Afterpartees, Jungle by Night, Kenny B, Nevermind The British, Cho (live), Jonathan Toubin, Dollkraut, Applescal, Caspar, Stroes and many more dj's to be announced.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Johnny Greenwood om 11 uur ‘s ochtends, jezus zeg.. En best een groot gat op de MainStage op de vrijdag. En ik vraag me ook wel af hoe Jungle By Night een DJ-set gaat doen..?

Van Jonny was al lang bekend, alleen een beetje dat Weval de avond ervoor nog zo laat is ;)
Die DJ-sets... dat kan iedereen toch gewoon? Ze draaien gewoon plaatjes die ze leuk vinden.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Johnny Greenwood om 11 uur ‘s ochtends, jezus zeg.. En best een groot gat op de MainStage op de vrijdag. En ik vraag me ook wel af hoe Jungle By Night een DJ-set gaat doen..?

Het was toch al bekend dat Jonny Greenwood vroeg zou spelen? Ik ben erg blij met Drenge, Fidlar en STUFF. En ook zeer benieuwd naar Klangstof en Larry Gus.

De eerste clashes onstaan ook al:

OFF! - The Tallest Man on Earth
Drenge - The Coathangers
FIDLAR - Klangstof
Marmozets - Rats on Rafts
Mew - Waxahatchee
Future Islands - Bass Drum of Death
STUFF. - Evian Christ

 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Clashes vallen best mee eigenlijk, maar ik denk dat ze echt een kans hebben laten liggen door niet Föllakzoid/Hookworms etc in de nacht te programmerenn.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Qua clashes zijn er eigenlijk maar een paar vervelende gevallen(vaccines - hookworms bijvoorbeeld). Het is eerder dat alles zo verrekte strak achter elkaar geprogrammeerd staat. De vrijdag ben ik letterlijk de hele dag op pad, zonder 1 min pauze, en mis ik ook nog het begin van bijna iedere artiest als ik sets wil afkijken. Oh en waarom staat er niks tegenover BBNG? Dat wordt teringdruk zo :(. Nieuwe namen zijn wel prima(vooral ook blij met Drenge, Mike Mago en Dollkraut)/

Nouja dit is natuurlijk allemaal mierenzifterij, ze hebben het goed voor elkaar daar bij BKS. Ik word weer iedere dag volop vermaakt.

Na een tweede blik op de timetable:
The Jesus & Mary Chain - Dollkraut
Pissed Jeans - Eskmo
Cashmere Cat - Vessels
Föllakzoid - Balthazar
Hookworms - Vaccines
Ghost Culture - Future Brown
Mew - Waxahatchee
Bass Drum Of Death - Future Islands
Dan Deacon - Alt-J

Zijn toch wel in meer of mindere mate nare clashes. Voor mij is de keuze echter steeds redelijk gemakkelijk, de eerste artiest van de twee ga ik wss bekijken.

Handig ook dat je je eigen lineup/schema kunt aanvinken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken