<div class="d4p-bbt-quote-title">
mynoseknows wrote:</div>
Ik ben vooral benieuwd naar die ene mainstageplek, al verwacht ik er niet veel van. Wat ze tijdens BBNG neerzetten maakt me geen fluit uit. BBNG, Pissed Jeans en The Jesus and Mary Chain zijn de enige acts die ik koste wat kost ga zien.
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Gloeilamp wrote:</div>
De clash tussen OFF! en The Tallest Man on Earth blijft moeilijk. The Tallest Man on Earth heb ik altijd kunnen waarderen, maar het nieuwe album raakt me minder. OFF! is ook geweldig, en dat zal een groot gekkenhuis worden. Ik denk dat ik m’n beslissing daar pas zal maken, maar kut is het wel.
Een punkliefhebber die twijfelt of hij naar OFF! gaat? Man man man
. Drenge, Eagulls en OFF! achter elkaar, met Pissed Jeans als kers op de taart, lekker gitaardagje. Dat wordt wel acclimatiseren bij Chet Faker en Earl Sweatshirt.
Dat maakt het zo moeilijk nu, ik denk dat het uiteindelijk toch wel OFF! zal worden maar het is balen dat ik The Tallest Man on Earth daardoor moet missen. Toch wel een erg nare clash. Verder is die dag echt geniaal qua gitaren: METZ -> Drenge -> FIDLAR -> Yak -> Eagulls -> OFF! -> Pissed Jeans is gewoon echt ijzersterk.