Best Kept Secret 2015

Redelijk lastig tips geven voor de zondag, aangezien je het al redelijk vol hebt gepland. Gengahr, Black Mass en Ariel Pink zullen wel in je straatje vallen op de zondag, maar die spelen gedeeltelijk tegelijk met wat je al gaat bekijken. Future Islands wellicht? Persoonlijke favoriet voor de zondag is Badbadnotgood, die wil je(of ik in ieder geval) niet missen.

Yep, Drenge!
Denk dat je Future Islands ook wel tof vind.
Verder misschien Metz eens check.

Redelijk lastig tips geven voor de zondag, aangezien je het al redelijk vol hebt gepland. .

Diegene waar geen '!!' achter staat moet ik niet per sé helemaal zien hoor, dat zijn bands die ik maar vaag ken. :)

Bedankt iedereen voor de tips alvast, ga ze zeker allemaal een kans geven.

mynoseknows wrote:
Redelijk lastig tips geven voor de zondag, aangezien je het al redelijk vol hebt gepland. .
Diegene waar geen ‘!!’ achter staat moet ik niet per sé helemaal zien hoor, dat zijn bands die ik maar vaag ken.

Oh haha,
dacht dat zijn juist de acts die je vet vindt.
Kevin Morby ken ik niet maar de rest met je !! zijn zeker het checken waard.

<div class="d4p-bbt-quote-title">neracroft wrote:</div>
mynoseknows wrote:
Diegene waar geen ‘!!’ achter staat moet ik niet per sé helemaal zien hoor, dat zijn bands die ik maar vaag ken.

Oh haha,
dacht dat zijn juist de acts die je vet vindt.
Kevin Morby ken ik niet maar de rest met je !! zijn zeker het checken waard.

Diegene waar geen ‘!!’ achter staat moet ik niet per sé helemaal zien hoor.

Dus diegene met '!!' ga ik wel helemaal zien :D sorry als het onduidelijk was

Nouja als is het meeste al genoemd, maar inderdaad: Als je FIDLAR en BDOD zo tof vindt moet je zeker naar METZ en Pissed Jeans (al zou ik naar Blanck Mass gaan omdat het anders misschien wel heel veel gitaar wordt, en Blanck Mass ook tof is)
Verder is Föllakzoid nog niet genoemd en wel echt de moeite (maar lijkt niet op de rest van wat je noemt ofzo)
Sowieso moet iedereen verplicht naar Johnny Greenwood. En als je BBNG en Mew nog niet kent moet je dat zeker checken. BBNG is ook een hele goede liveband.

Naast alle goede muziek ben ik ook weer blij dat Grill 'n Smoke, Sticky Fingers en de Burgermeester er weer staan met voedsel. Ik begin alweer bijna te kwijlen als ik aan die burgers of kapsalon denk.

Die kapsalons van Sticky Fingers man. Ik heb een hekel aan die zooi die je hier in Utrecht kan krijgen qua kapsalons, maar die op BKS waren echt geweldig.

Naast alle goede muziek ben ik ook weer blij dat Grill ‘n Smoke, Sticky Fingers en de Burgermeester er weer staan met voedsel. Ik begin alweer bijna te kwijlen als ik aan die burgers of kapsalon denk.

Jaa die Burgers waren heerlijk!! Pizza van Wood is ook wel een aanrader als je t mij vraagt

Jaaaaa Burgermeester! Maar ook die speciaalbier bar! Die Goose IPA is sowieso chill, ben benieuwd naar die Urban Wheat Ale. Maar is ook gewoon een super toffe spot om te chillen. Was echt fijn vorig jaar, in het zonnetje met op de achtergrond Angus and Julia Stone.

Stage ONE (vrijdag, 18.45u) en Stage TWO (zondag, 18.45u) hebben ieder nog 1 open plek. Die vullen we morgen in in onze nieuwsbrief.

De clash tussen OFF! en The Tallest Man on Earth blijft moeilijk. The Tallest Man on Earth heb ik altijd kunnen waarderen, maar het nieuwe album raakt me minder. OFF! is ook geweldig, en dat zal een groot gekkenhuis worden. Ik denk dat ik m'n beslissing daar pas zal maken, maar kut is het wel.

Ik hoop ontzettend hard op Antemasque voor 1 van die 2 spots.
Op hun tourschema staat tijdens de 3 BKS dagen alle 3 Hurricane/Southside dus technisch gezien is er nog 1 van die 3 dagen open aangezien Hurricane/Southside maar 2 shows zullen zijn... Dus het zou zomaar kunnen.

Ik ben vooral benieuwd naar die ene mainstageplek, al verwacht ik er niet veel van. Wat ze tijdens BBNG neerzetten maakt me geen fluit uit. BBNG, Pissed Jeans en The Jesus and Mary Chain zijn de enige acts die ik koste wat kost ga zien.

De clash tussen OFF! en The Tallest Man on Earth blijft moeilijk. The Tallest Man on Earth heb ik altijd kunnen waarderen, maar het nieuwe album raakt me minder. OFF! is ook geweldig, en dat zal een groot gekkenhuis worden. Ik denk dat ik m’n beslissing daar pas zal maken, maar kut is het wel.

Een punkliefhebber die twijfelt of hij naar OFF! gaat? Man man man ;). Drenge, Eagulls en OFF! achter elkaar, met Pissed Jeans als kers op de taart, lekker gitaardagje. Dat wordt wel acclimatiseren bij Chet Faker en Earl Sweatshirt.

Ik ben vooral benieuwd naar die ene mainstageplek, al verwacht ik er niet veel van. Wat ze tijdens BBNG neerzetten maakt me geen fluit uit. BBNG, Pissed Jeans en The Jesus and Mary Chain zijn de enige acts die ik koste wat kost ga zien.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
De clash tussen OFF! en The Tallest Man on Earth blijft moeilijk. The Tallest Man on Earth heb ik altijd kunnen waarderen, maar het nieuwe album raakt me minder. OFF! is ook geweldig, en dat zal een groot gekkenhuis worden. Ik denk dat ik m’n beslissing daar pas zal maken, maar kut is het wel.

Een punkliefhebber die twijfelt of hij naar OFF! gaat? Man man man ;). Drenge, Eagulls en OFF! achter elkaar, met Pissed Jeans als kers op de taart, lekker gitaardagje. Dat wordt wel acclimatiseren bij Chet Faker en Earl Sweatshirt.

Dat maakt het zo moeilijk nu, ik denk dat het uiteindelijk toch wel OFF! zal worden maar het is balen dat ik The Tallest Man on Earth daardoor moet missen. Toch wel een erg nare clash. Verder is die dag echt geniaal qua gitaren: METZ -> Drenge -> FIDLAR -> Yak -> Eagulls -> OFF! -> Pissed Jeans is gewoon echt ijzersterk.

<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>

Dat maakt het zo moeilijk nu, ik denk dat het uiteindelijk toch wel OFF! zal worden maar het is balen dat ik The Tallest Man on Earth daardoor moet missen. Toch wel een erg nare clash. Verder is die dag echt geniaal qua gitaren: METZ -> Drenge -> FIDLAR -> Yak -> Eagulls -> OFF! -> Pissed Jeans is gewoon echt ijzersterk.

Ik weet het niet, ik vind het juist wel erg veel van hetzelfde. Had van mij wel wat meer afwisseling of verspreiding over de dagen gemogen. Dus ik hoop dat er nog wat leuks tegenover Eagulls komt.

METZ -> Drenge -> FIDLAR -> Yak -> Eagulls -> OFF! -> Pissed Jean

Dit is zo geniaal mooi aan die vrijdag.

Er is nog geen plattegrond van het festival ofwel? heb deze namelijk niet kunnen vinden. zal wel tegelijk met de app komen.

Ik zou dit jaar heen gaan met een vriendin maar door omstandigheden kan die helaas niet meer mee. Vind het wel erg zonde om dan zelf ook niet meer te gaan. Is er misschien iemand of een groep met wie ik nog mee zou kunnen? Ga liever niet alleen aangezien dit dan mijn eerste grotere festival is :wink:

Haha, en de twee relaxte gasten met wie ik zou gaan hebben ook besloten om niet meer te gaan en daarom zit ik nu met twee stelletjes en wat mensen met wie ik weinig heb opgescheept. Ik ga me toch wel vermaken, maar ben best in voor een dagje (of festival, mocht het goed klikken) met Festileakers. Misschien is er iets te regelen.

Is het misschien een idee om een groep te maken voor iedereen met dit probleem? Dan ken je in ieder geval al een paar mensen die ook heen gaan haha. Afhankelijk van waar iedereen woont misschien dan ook samen reizen..

Users who are viewing this thread