Best Kept Secret 2015

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wat is dit voor onzin, weer een naam op herhaling. En Typhoon heeft iedereen toch al wel kunnen zien inmiddels...
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Typhoon! Zeer fijn. Tuurlijk hebben we hem allemaal al een keer gezien (mits je niet onder een steen leeft) maar sommige acts kunnen eigenlijk altijd wel. En een fikse positieve energie-injectie op de zondagmiddag... Kan nooit kwaad!
Had hem niet verwacht op BKS, maar ben er toch erg blij mee. Vorig jaar op Vlieland zorgde hij als afsluiter voor waarschijnlijk een van de meest legendarische festival-optredens ooit. Kan me niet heugen dat een compleet veld zo diep ín een concert zat. Zeer welkom dus, wat mij betreft.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Het programma is trouwens nog niet compleet, er blijken nog namen voor het nachtprogramma te komen. Geen idee of jullie dit wel doorhadden(in dat geval ben ik niet zo snugger), maar toch benieuwd wat daar nog tussen zit.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Het programma is trouwens nog niet compleet, er blijken nog namen voor het nachtprogramma te komen. Geen idee of jullie dit wel doorhadden(in dat geval ben ik niet zo snugger), maar toch benieuwd wat daar nog tussen zit.

Echt? Die zit al vol zat voor mij :p
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het programma is trouwens nog niet compleet, er blijken nog namen voor het nachtprogramma te komen.
Dat staat in het artikel van Festileaks ja, maar het blokkenschema ziet er toch al aardig vol uit. Ben benieuwd of dit zo in een persbericht stond of waar ze het anders uit opmaken.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Het programma is trouwens nog niet compleet, er blijken nog namen voor het nachtprogramma te komen.

Dat staat in het artikel van Festileaks ja, maar het blokkenschema ziet er toch al aardig vol uit. Ben benieuwd of dit zo in een persbericht stond of waar ze het anders uit opmaken.

Komt uit het persbericht toen de timetable bekend gemaakt werd. Aan het eind van het rijtje namen stond er 'and many more dj's to be announced'.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Typhoon is altijd wel tof. Even het blokkenschema van Werchter afwachten, als BBNG daar niet clasht zal ik ze daar gaan bekijken en Typhoon zien op BKS. Circa Waves heb ik niks mee.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
Toch zonde dat BKS de laatste twee namen zo makkelijk afdoet door een band van vorig jaar terug te halen en een Nederlandse act die al overal heeft gestaan het afgelopen jaar.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Het valt me nu pas op dat de vrijdag eigenlijk alleen maar goede bands bevat. Stage 1, 2 en 5 kun je de hele dag tussen switchen zonder matige shit te zien. Zit er toch over te denken om die dag nog te gaan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<p lang="en" dir="ltr">WE RESCHEDULED ALL THEM SHOWS I HAD TO MISS TO THE SUMMER. YOU KNOW YA BOY HAD TO PUT ON SOME WEIGHT REAL QUICK FUCK THE BULLSHIT</p>— EARL (@earlxsweat) 14 mei 2015
Hmm geen idee wat deze tweet betekent, zie er verder niets over staan dat ie iets heeft gerescheduled.

 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
Zal gaan om shows die hij op een eerder moment niet heeft kunnen doen en nu dus naar de zomer worden verplaatst.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Voor Typhoon krijg je nog genoeg kansen om hem te zien denk ik :p En ik heb onwijs zin in Vessels gekregen door deze sessie:
https://www.youtube.com/watch?v=k-TxTpljico
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Vessels - Binkbeats laat ik wel afhangen van Binkbeats' plaatsing op P!tch :p. Als hij daar tegenover iets staat dat ik liever zie, dan zal ik 'm wel op BKS bekijken.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ik zou Circa Waves wel willen zien, maar Eagulls gaat toch echt voor dus dat wordt hem niet
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zou Circa Waves wel willen zien, maar Eagulls gaat toch echt voor dus dat wordt hem niet

Goeie keuze, ik heb ze afgelopen jaar beiden gezien en zou Eagulls ook boven Circa Waves verkiezen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
https://twitter.com/bassdrumofdeath/status/600732155841351680

Geen Bass Drum Of Death dus.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
@wessel
Eagulls is een van de voornaamste redenen dat ik in eerste instantie mijn bks ticket heb gekocht!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken