Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wishfull thinking maar Bjork, Blur, Echo and the Bunny, squarepusher, Calexico, Reverend and the Makers, Doldrums, Pauw, Albert van Abbe, Lulu Rouge, the Juan Mclean, Zes........... en als nachtelijke afsluiter James Murphy djset
Als ik zo even kijk dan krijg je dus
Vrijdag:
Tallest Men on Earth - Libertines op de mainstage en Jesus and the Mary Chain in TWO (lijkt me)
Zaterdag:
Ride - Noel Gallagher op Mainstage en A$ap Rocky in TWO maar persoonlijk zou mij dat heel raar lijken. Ik had A$ap en Ride andersom verwacht. Maar ik zie Ride echt niet op de ONE staan eigenlijk. Dus misschien dat we daar nog een naam van de grootte van TMEO kunnen verwachten?
Zondag:
Alt-J - Royal Blood op ONE en SOHN in TWO. Tja dat zou erg matig zijn imo. Niet te vergelijken met Kurt Vile - Sigur Ros - Portishead van vorig jaar. Denken jullie dat het daarbij blijft of dat er nog iets groots bijkomt op zondag? Beck in TWO bijvoorbeeld (even wishful thinking)
Ja, dus ik verwacht eigenlijk Ride voor Noel Gallagher in de Two en Asap Rocky daarna. Op een naam als Beck zou ik niet meer rekenen, vooral veel elektronica en wat kleine tot middelgrote namen.
Wel raar dat Rocky groter staat op het affiche. Asap Rocky na Ride dan? dat past opzich goed als ze later willen doorgaan. Die man kan wel een feesie bouwen.
Hoop dat ze deze week wel het affiche af gaan ronden. Wil namelijk een dagticket gaan kopen en dan wil ik de laatste namen nog wel even meenemen. Keuze gaat worden tussen zaterdag of zondag. Noel Gallagher & Death Cab For Cutie tegen Royal Blood & Jonny Greenwood. Lastig..
Van volgende bands nergens een duidelijk tourschema gevonden, enkel wat losse shows (en ze spelen alle 3 sowieso 2/3 dagen op Hurricane/Southside)
FIDLAR , Antemasque, The Districts.
- Jon Hopkins hoopte ik nog op maar hij speelt blijkbaar 2 weken nadien al in Nederland.
- Counting Crows zag ik nog wel subben voor Noel of tussen Alt-J en Royal Blood op stage ONE. Maar die spelen die week al verschillende shows in Nederland.
- Years & Years heeft nog wat open dagen te vullen in Europa tijdens BKS
Maar inderdaad het zal vooral het soort bands zijn om de late uurtjes mee te vullen bij de volgende aankondiging.
Ook nog niets staan in het BKS-weekend: Father John Misty (wel een week later op Glastonbury) en DIIV. Over zeer passende BKS-bands gesproken... Mini Mansions hebben ook nog niets staan. En die touren vlak voor BKS nog met Royal Blood. Niet dat dit er iets toe doet overigens. Viel me alleen op.
En we mogen toch aannemen dat Friendly Fire-band Rats on Rafts nog wel een plekje kan krijgen op Stage 5 ergens in het weekend?
Ook nog vrij dat weekend en in het kader van 'kan je altijd wel zien' And so I watch you from afar en Hickey Underworld (nu met Tim Van Hamel op gitaar). Ook voor hen doet Friendly Fire de boekingen in Nederland.
Dus ik verwacht nog best een paar aangename verrassingen. Naast de verdere invulling van het nachtprogramma.
ASIWYFA zijn dat weekend gewoon in hun hometown Belfast voor twee gigs. Lijkt me sterk dat ze dat combineren met BKS.
Father John Misty en DIIV zie ik nog wel gebeuren inderdaad.
Op de Facebookpagina van Waxahatchee is dat te zien: https://www.facebook.com/waxahatchee/photos/a.416654451709311.87102.161548863886539/940139412694143/?type=1&theater
'FOUR verscheen bij de eerste editie uit het niets op de plattegrond van Best Kept Secret. Onmiddellijk was iedereen te spreken over het geluid, de bijzondere sfeer en setting van onze 'containerstage’. Gelukkig maar, want die containers hadden we er nog geen 2,5 uur voor opening radeloos neergezet omdat het oorspronkelijke podiumontwerp totaal in de soep was gelopen… FOUR is DJ St. Paul’s hoofdkwartier die daar bijzondere gasten, dj’s en enkele van onze BKS-artiesten uitnodigt hun favoriete platen op te zetten. Zo hebben De Staat, traumahelikopter en The Black Lips er gedraaid en zette Sticks zijn favoriete Dr. Dre-producties op. De mannen van Together PANGEA beperkten zich bij nader inzien maar tot het bedienen van het licht omdat ze iets te diep in de snoeppot hadden gekeken... Paul maakt het allemaal niets uit. Hij lijmt alle sets feilloos aan elkaar en zorgt iedere avond voor een daverende afsluiting op FOUR.'
Mooi :')
Ik ben in die twee jaar nog geen een keer bij FOUR geweest eigenlijk..
Voor wie nog een CJP heeft, ze zijn ergens in april een kortingsactie gestart. Maar je kan nog met terugwerkende kracht die korting krijgen.
Hi Matthijs,
Wat leuk dat je een kaartje hebt gekocht voor Best Kept Secret en wel zo op tijd! Zoals beloofd kan jij ook gebruik maken van de CJP kortingsactie. Je krijgt namelijk bij aankomst een polsbandje met hierop: €10,- consumptie tegoed. Kan je meteen een welverdiend biertje halen!
Lees hieronder de voorwaarden om die €10,- in ontvangst te nemen.
ü Je bent in het bezit van een weekendticket voor BKS en neemt deze mee naar het festival (logisch, anders kom je niet binnen)
ü Je bent in het bezit van een geldige CJP-pas en neemt deze mee naar het festival (uiteraard, want deze zit standaard in je portemonnee)
Op het festival zal duidelijk worden aangeven waar jij je tegoed kunt ophalen. Zorg ervoor dat je deze bevestigingsmail, je ticket en je CJP-pas meebrengt, want alleen op vertoon hiervan pak jij die extra 10 euro (Let op: deze actie is strikt persoonlijk; 1 ticket per CJP-pas).