Best Kept Secret 2015

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Ik weet niet hoe ik een screenshot kan invoegen dus ik doe 't maar even zo. (https://twitter.com/evelinehh/status/537904136155832321)

Blijkt verder vrij weinig uit. Ook op andere mensen hebben ze enkel met "binnenkort" ("en dat valt binnen 'nu' en 'later'") gereageerd.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Vorig jaar kwamen de eerste namen ook pas 2 december of iets in die richting(dacht ik?). Zou me niet verbazen als ze ergens volgende week met de eerste namen komen een paar dagen voor sinterklaas.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik ben toch wel erg benieuwd waar ze mee komen. Als het een beetje in de richting van de lineup van ATP Iceland gaat wordt dit een gouden jaar voor BKS.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Al die namen t/m The Field zie ik sowieso wel aangekondigd worden vroeg of laat, net als RIDE. Ik ben toch vooral benieuwd met welke headliner(s) ze op de proppen zullen komen, aangezien het met name rond the Strokes buiten Primavera toch ook weer redelijk stil is en ze 'pas aan het nieuwe album gaan beginnen als de sfeer juist is'. Faith No More(gezien RW gerucht/leak) als eerste headliner zou ik wel een tegenvaller vinden.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Faith No More zou ik echt meesterlijk vinden. Genoeg sterke geruchten om een fantastische line-up mee te vormen lijkt me zo.

Ik zie iets als Alt-J - Faith No More - Florence + the Machine ook nog best gebeuren. Ik hoop vooral op Godspeed You! Black Emperor, Goat, Deafheaven, Ride, The Strokes, TV on the Radio, Loop, Run the Jewels, Refused, The Field, Ought, Katzenjammer, NOFX, Noel Gallagher en Future Islands. Die zijn in ieder geval in de buurt :D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Faith No More zou ik echt meesterlijk vinden. Genoeg sterke geruchten om een fantastische line-up mee te vormen lijkt me zo.

Ik zie iets als Alt-J – Faith No More – Florence + the Machine ook nog best gebeuren. Ik hoop vooral op Godspeed You! Black Emperor, Goat, Deafheaven, Ride, The Strokes, TV on the Radio, Loop, Run the Jewels, Refused, The Field, Ought, Katzenjammer, NOFX, Noel Gallagher en Future Islands. Die zijn in ieder geval in de buurt
icon_biggrin.gif

NOFX zie ik niet snel op BKS staan, maar Future Islands, Noel Gallagher, Ought, Run the Jewels, The Strokes, Ride, Deafheaven, Goat en Godspeed zie en hoop ik wel gebeuren.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Faith No More zou ik echt meesterlijk vinden. Genoeg sterke geruchten om een fantastische line-up mee te vormen lijkt me zo.

Ik zie iets als Alt-J – Faith No More – Florence + the Machine ook nog best gebeuren. Ik hoop vooral op Godspeed You! Black Emperor, Goat, Deafheaven, Ride, The Strokes, TV on the Radio, Loop, Run the Jewels, Refused, The Field, Ought, Katzenjammer, NOFX, Noel Gallagher en Future Islands. Die zijn in ieder geval in de buurt
icon_biggrin.gif



NOFX zie ik niet snel op BKS staan, maar Future Islands, Noel Gallagher, Ought, Run the Jewels, The Strokes, Ride, Deafheaven, Goat en Godspeed zie en hoop ik wel gebeuren.

Ik ook niet, maar zou ik erg gaaf vinden. Fucked Up was natuurlijk ook een punkband die op BKS stond, en NOFX staat op Hurricane: wie weet :D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Enige kans op Neutral Milk Hotel trouwens? Hebben afgelopen jaar veel getourd, maar ik weet niet of ze dat komend jaar weer gaan doen. Die staan in elk geval nog hoog op mijn 'must see'-lijstje.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
MØ, Banks en FKA Twigs lijken me wel namen die op Pitch zouden kunnen staan ook. Verder heeft MØ vorig jaar afgezegd (kwamen we in de tent pas achter
icon_sad.gif
) dus ze heeft in ieder geval nog iets goed te maken. (;

Ja, ik wacht daarom ook zowel de line-up van BKS en Pitch af en besluit dan naar welke van de twee ik zal gaan :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Enige kans op Neutral Milk Hotel trouwens? Hebben afgelopen jaar veel getourd, maar ik weet niet of ze dat komend jaar weer gaan doen. Die staan in elk geval nog hoog op mijn ‘must see’-lijstje.
Ik denk niet dat ze dit jaar wat doen (nog niets bekend), maar was echt fantastisch op LGW? Mayday. Ben benieuwd wanneer de namen er de eerste namen gaan komen.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Ik zal heel graag Sufjan Stevens eens willen zien. Weet iemand of hij volgend jaar weer gaat touren?
Lijkt me een erg leuke naam voor BKS.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zal heel graag Sufjan Stevens eens willen zien. Weet iemand of hij volgend jaar weer gaat touren?
Lijkt me een erg leuke naam voor BKS.

Durf ik niet te zeggen. Maar hij stond afgelopen maand nog als voorprogramma van The National dus ik neem aan dat ie niet stil zit.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik vroeg pas(3 december) via social media aan BKS of het nog lang zou duren voordat de eerste namen kwamen. Reactie daarop was: 'Tja, wat is lang Kos? We komen met namen zodra we dat kunnen. Even geduld nog'. Mijn antwoord hierop was: 'Oi, balen. Ik hoop vóór de kerstvakantie, anders wordt het meteen volgend jaar', waarop BKS weer reageerde: 'We werken er hard aan'. Niet echt duidelijk wat dat betekent, en waarschijnlijk een standaard nietszeggend antwoord. Ik mag toch hopen dat ze nog vóór de 20e december met namen komen. Ik begin wel nieuwsgierig te worden en zo nauw/eng is de markt toch ook niet dacht ik.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Tja, misschien willen ze eerst een stuk of 20 namen hebben voor ze naar buiten komen met dingen. Je moet als BKS natuurlijk beginnen met de (relatieve) knallers als eerste om vervolgens middagnamen in grote groepen heel laat aan te kondigen. Ik hou zelf bijvoorbeeld best wel wat muziekreleases bij, maar van alles wat er op BKS staat ken ik de helft nog niet. 'Normale' mensen zullen hooguit de 'headliners' kennen hier.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Tja, misschien willen ze eerst een stuk of 20 namen hebben voor ze naar buiten komen met dingen. Je moet als BKS natuurlijk beginnen met de (relatieve) knallers als eerste om vervolgens middagnamen in grote groepen heel laat aan te kondigen. Ik hou zelf bijvoorbeeld best wel wat muziekreleases bij, maar van alles wat er op BKS staat ken ik de helft nog niet. ‘Normale’ mensen zullen hooguit de ‘headliners’ kennen hier.
Vorig jaar was de eerste aankondiging een groepje van 5 of 6 ofzo dacht ik(met één headliner? Franz Ferdinand?). Correct me if i'm wrong. In principe heb je wel gelijk. Ik hoop alleen dat we dat groepje namen voor de vakantie krijgen :).

Zou The Smashing Pumpkins een mogelijke headliner kunnen zijn? Dat zou wreed zijn!

Ik zou het toejuichen, dat zeker, maar misschien is het een beetje een twijfelgeval. 2 jaar geleden was er ook al onenigheid over een headlinepositie die ze op een of ander festival(welk is me ontschoten) kregen. Met een nieuw(en 'laatste' album) is er natuurlijk wel een aanleiding voor.
Edit: correctie: dat waren 9 namen, waaronder twee headliners: Elbow en Pixies.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
En het jaar daarvoor werden AM, Portishead en Sigur Ros ook al bij de eerste aankondiging bekend gemaakt. Ik denk dat ze deze week wel met de eerste namen (en dus headliners) komen, misschien dat ze wilden wachten tot de meeste media aandacht voor pinkpop voorbij is. Ik verwacht dat Florence + The Machine een headliner is en ik hoop heel erg op The strokes (maar dat lijkt me minder waarschijnlijk omdat ze verder nog niets bekend hebben gemaakt, misschien zegt Julian Casablancas er vrijdag iets over ;) ).
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ik ben heel erg hard aan het hopen dat Florence and the machine, The Strokes en Incubus gaan headlinen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken