Best Kept Secret 2015

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Nou ik ben al even niet meer online geweest, nu heb ik waarschijnlijk wel de eerste naam voor jullie. Las op twitter dat Viet Cong zichzelf gisteren hebben bevestigd op le guess who? ik vind het een mooie naam, had ze ook wel verwacht eigenlijk, het album is prima.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Las op twitter dat Viet Cong zichzelf gisteren hebben bevestigd op le guess who? ik vind het een mooie naam, had ze ook wel verwacht eigenlijk, het album is prima.
Heb hun nieuwste album vandaag ook al een tijdje opstaan, zou zeker een mooie toevoeging zijn.

Als ik naar het lijstje van Indiaantje kijk heb nu alweer vertrouwen in een mooie lineup.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Placebo | Florence and the Machine | Farin Urlaub Racing Team | Paul Kalkbrenner | Marteria | Alt-J | Jan Delay & Disko No. 1 | Cro | THE GASLIGHT ANTHEM | Katzenjammer | Noel Gallagher's High Flying Birds | Parov Stelar Band | Milky Chance | George Ezra | NOFX | Alligatoah | Frittenbude | 257ers | Future Islands | The Notwist | SDP | The Cat Empire | Backyard Babies | Danko Jones | Kontra K | Olli Schulz | All Time Low | Band of Skulls |
Millencolin Official | Lagwagon | Lillywood | Every Time I Die | Skinny Lister | PUBLIC SERVICE BROADCASTING | MANTAR | East Cameron Folkcore

Voor Hurricane/Southside.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Vind 't geen goede namen en heb ook niet per se de behoefte een groot deel er van op BKS te zien. Denk dat Alt-J wel zou kunnen en The Cat Empire is van mij meer dan welkom, maar vraag me af of dit kanshebbers voor BKS zijn..
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Florence And The Machine of Noel Gallagher zie ik ook nog wel gebeuren. George Ezra kan ook goed op herhaling komen, maar ik denk dat die naar Pinkpop gaat, net zoals The Gaslight Anthem en Milky Chance.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Alt-J, The Gaslight Anthem, The Cat Empire, Band Of Skulls en Every Time I Die mogen wel naar BKS komen wat mij betreft maar ik zie het zeker niet allemaal gebeuren. The Notwist mag zeker ook terugkomen, super show vorig jaar!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.053
Placebo zou voor mij ook een prima optie zijn voor BKS. Beetje de Franz Ferdinand role van vorig jaar. Blijft een goede band imo. Future Island zou ik ook graag zien idd, evenals Florence & The Machine, Noel Gallagher, Alt-J, The Cat Empire en Katzenjammer.

En NOFX vind ik persoonlijk ook wel tof, maar daar durft BKS zich niet aan te wagen denk ik.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Dus de festivals rondom BKS beginnen de eerste namen bekend te maken, ik denk niet dat we nog heel lang hoeven te wachten op de eerste lading van BKS. En als de lineup goed genoeg is heb ik een klein beetje schijt aan mijn tentamens denk ik, heb toch nog een herkansingsmogelijkheid en 1 dag gaan kan wel. Dus heb even een kleine wishlist gemaakt, dat er daar maar genoeg van moge komen:

- Shabazz Palaces
- Julian Casablancas + The Voidz / The Strokes
- Weezer (al gaan die vast eerder naar PP/LL)
- Radiohead
- A Silver Mt. Zion
- Godspeed You! Black Emperor
- Swans
- Placebo
- Run the Jewels
- Deafheaven
- Neutral Milk Hotel
- Sun Kil Moon
- Godflesh
- Iceage
- Cloud Nothings
- Cheatahs
- Eagulls
- Jack White
- Goat
- Nog iets als Nas, Danny Brown oid erbij

Zoiets ofso

Naar mijn weten tourt dit ook allemaal ongeveer wel een beetje volgend jaar.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Tussen de lineup van Field Day zitten misschien nog wel wat namen. http://fielddayfestivals.com/line-up/line-up-2015/
Django Django, Owen Pallett, DIIV.

Ondertussen kan je al een mooie lineup samenstellen met alle geruchten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Alt J kunnen we met een potloodje noteren. Of is BKS nog voor deze band aan het boksen met pinkpop misschien...
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Alt J kunnen we met een potloodje noteren. Of is BKS nog voor deze band aan het boksen met pinkpop misschien…

Ik denk dat laatste en ik denk dat het een vrij zwaar gevecht is aangezien Pinkpop ze ook vrij hoog kan zetten
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik denk dat laatste en ik denk dat het een vrij zwaar gevecht is aangezien Pinkpop ze ook vrij hoog kan zetten
Ik vraag me af of BKS Alt-J zo graag wilt, ze stonden er twee jaar terug ook al. Zet ze dit jaar maar mooi op Pinkpop.

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Alt-J zal wel naar Pinkpop gaan. Owen Pallett en Ride zijn mooie namen voor BKS, die zie ik wel komen.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
MØ, Banks en FKA Twigs lijken me wel namen die op Pitch zouden kunnen staan ook. Verder heeft MØ vorig jaar afgezegd (kwamen we in de tent pas achter :( ) dus ze heeft in ieder geval nog iets goed te maken. (;
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Geen Arcade Fire, maar Will Butler (broertje van Win) brengt wel in maart een solo album uit
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Muse, St. Vincent, The Tallest Man On Earth, The War On Drugs, Av Av Av, Batida, Broken Twin, Dalhous, Deafheaven, Future Brown, Goat, Honningbarna, ILoveMakonnen, Kasai Allstars, Kate Tempest, Myrkur, OFF!, Pallbearer, Tropkillaz en Young Fathers --> chill! vind 't een mooie lijst. Zie er wel een paar mooie kanshebbers (en al eerder genoemde geruchten) bij voor BKS. :)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nou, we kunnen nog wat mooie namen bij het geruchtenlijstje schrijven. Ik hoop vooral op Goat van dit rijtje namen.

BKS zal deze of volgende week ook wel eens met wat nieuws komen denk. Of slapen ze bij FKP/Friendly Fire? Rond Indian Summer is het ook nog aardig stil.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken