Best Kept Secret 2015

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
The National zou me verbazen aangezien zij er al twee festivalzomers op hebben zitten. Verder idd, voor BKS nog heel veel mogelijkheden
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
The National zou me verbazen aangezien zij er al twee festivalzomers op hebben zitten. Verder idd, voor BKS nog heel veel mogelijkheden

Ze zijn in october begonnen met het nieuwe album, dus als het op tijd uit is sluit ik ze niet uit.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
The National zou me verbazen aangezien zij er al twee festivalzomers op hebben zitten. Verder idd, voor BKS nog heel veel mogelijkheden

Ze zijn in october begonnen met het nieuwe album, dus als het op tijd uit is sluit ik ze niet uit.

shiiiiit, dat heb ik even gemist. Als het op tijd af is zou het idd heel goed kunnen. Maar ik ben vooral blij dat er weer een nieuw album komt :)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
shiiiiit, dat heb ik even gemist. Als het op tijd af is zou het idd heel goed kunnen. Maar ik ben vooral blij dat er weer een niet album komt

Klopt. De frontman heeft wel gezegd dat het een album met een compleet andere aanpak is, dus ik ben benieuwd wat dat betekent. Een album van the National is trouwens altijd wel goed nieuws/interessant.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
shiiiiit, dat heb ik even gemist. Als het op tijd af is zou het idd heel goed kunnen. Maar ik ben vooral blij dat er weer een niet album komt

Klopt. De frontman heeft wel gezegd dat het een album met een compleet andere aanpak is, dus ik ben benieuwd wat dat betekent. Een album van the National is trouwens altijd wel goed nieuws/interessant.

Het kan me niet schelen hoe ze het doen, als het net zo goed is als de rest ben ik dik tevreden
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Het vorige album van The National vond ik niet zo heel geweldig. Klinkt wel goed, maar na een kwartier had het mijn aandacht niet echt meer vast. Ben wel benieuwd wat ze hierna gaan brengen want het is wel een talentvolle groep.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.055
Het vorige album van The National vond ik niet zo heel geweldig. Klinkt wel goed, maar na een kwartier had het mijn aandacht niet echt meer vast. Ben wel benieuwd wat ze hierna gaan brengen want het is wel een talentvolle groep.
Het zou me verbazen als ze weer gaan touren, vond het laatste album ook weer een heel hoog niveau halen hoor (in vergelijking met andere bands). Maar met hun eigen repertoire was het een wat minder album inderdaad.

Als ik mijn fantasie op de loop mag laten mogen dit de headliners zijn zijn:

The Strokes - Ride - Faith No More

En als ze Mew ergens als subheadliner verstoppen dan ben ik helemaal verkocht.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Indian Summer festival is trouwens hun site aan het verbouwen. Afgelopen twee jaar waren de namen van BKS er eerder dan IS. Zou mij dus niks verbazen als dat dit jaar weer zo gaat zijn en we ook snel de eerste BKS namen kunnen verwachten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Indian Summer festival is trouwens hun site aan het verbouwen. Afgelopen twee jaar waren de namen van BKS er eerder dan IS. Zou mij dus niks verbazen als dat dit jaar weer zo gaat zijn en we ook snel de eerste BKS namen kunnen verwachten.

Vorig jaar eerste namen op 2 december dit waren ze toen.
Elbow, Pixies, Belle & Sebastian, Caribou, Metronomy, Circa Waves, Fat White Family, Fucked Up en Cheatahs.

Dus we moeten nog eventjes wachten denk ik maar dan hebben we ook wat.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
jawel hoor Ride is weer bij elkaar

ze headlinen Primavera maaaar... BKS gaat um waarschijnlijk niet worden. want er is een concert aangekondigd.

05-26 Amsterdam, Netherlands - Paradiso

Ik denk dat dit de voornaamste reden is dat Beady Eye niet meer bij elkaar is.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ach, Franz Ferdinand stond afgelopen editie vlak voor BKS ook nog in Paradiso dus wat dat betreft heb ik nog een beetje hoop.
Al is dit wel een iets andere situatie natuurlijk.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nieuwe namen voor ATP Iceland (2-4 July).

Bevestigd tot nu toe:
Belle and Sebastian, Godspeed You! Black Emperor, Run The Jewels, Mudhoney, Deafheaven, Iceage, Loop, Chelsea Wolfe, The Field, White Hills, Ghostigital, Vision Fortune, Younghusband, Tall Firs.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Nieuwe namen voor ATP Iceland (2-4 July).

Bevestigd tot nu toe:
Belle and Sebastian, Godspeed You! Black Emperor, Run The Jewels, Mudhoney, Deafheaven, Iceage, Loop, Chelsea Wolfe, The Field, White Hills, Ghostigital, Vision Fortune, Younghusband, Tall Firs.

Sexy. Doe GYBE!, Deafheaven, Run the Jewels, The Field, Loop en Iceage maar door naar Best Kept Secret alsjeblieft, wat een namen!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Nieuwe namen voor ATP Iceland (2-4 July).

Bevestigd tot nu toe:
Belle and Sebastian, Godspeed You! Black Emperor, Run The Jewels, Mudhoney, Deafheaven, Iceage, Loop, Chelsea Wolfe, The Field, White Hills, Ghostigital, Vision Fortune, Younghusband, Tall Firs.

Ik las het ook. Shit zeg, Godspeed, Run the Jewels, Deafheaven en Iceage zijn wel erg dikke namen. Hoop dat die ook nog ergens anders in Nederland dan BKS komen volgend jaar want die wil ik wel zien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.055
Wat een heerlijke line-up kunnen ze bouwen op BKS:

- The Strokes
- Mew
- Ride
- Faith No More
- TV On The Radio
- Godspeed You! Black Emperor
- Loop
- Run The Jewels
- Iceage
- Deafheaven
- White Hills

Met deze namen zou je al een pracht affiche hebben.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
644
Wat een heerlijke line-up kunnen ze bouwen op BKS:

– The Strokes
– Mew
– Ride
– Faith No More
– TV On The Radio
– Godspeed You! Black Emperor
– Loop
– Run The Jewels
– Iceage
– Deafheaven
– White Hills

Met deze namen zou je al een pracht affiche hebben.

Als deze er allemaal staan sla ik mijn laatste twee examens over voor BKS. Dat ik dan eind juli en begin augustus opnieuw moet studeren neem ik er graag bij.

Ergens wel zonde dat je in onze streken daar typische radiohitjes en meer populaire bands moet tussengooien om jezelf draaiende te houden (idem voor Dour tegenwoordig). Zo'n affiches die puur op kwaliteit gericht zijn doen toch echt kwijlen: Primavera, La Route Du Rock, ATP, allemaal dromen voor de toekomst.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Wat een heerlijke line-up kunnen ze bouwen op BKS:

– The Strokes
– Mew
– Ride
– Faith No More
– TV On The Radio
– Godspeed You! Black Emperor
– Loop
– Run The Jewels
– Iceage
– Deafheaven
– White Hills

Met deze namen zou je al een pracht affiche hebben.

Ja zeg, als dit de lineup wordt baal ik wel heel erg dat dit het weekend voor de laatste tentamenweek is. Dan hoop ik dat er 1 dag is die (voor mij) relatief ook veel aantrekkelijker is dan de rest want dan ga ik nog wel gewoon 1 dag.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Wat een heerlijke line-up kunnen ze bouwen op BKS:

– The Strokes
– Mew
– Ride
– Faith No More
– TV On The Radio
– Godspeed You! Black Emperor
– Loop
– Run The Jewels
– Iceage
– Deafheaven
– White Hills

Met deze namen zou je al een pracht affiche hebben.

Ja zeg, als dit de lineup wordt baal ik wel heel erg dat dit het weekend voor de laatste tentamenweek is. Dan hoop ik dat er 1 dag is die (voor mij) relatief ook veel aantrekkelijker is dan de rest want dan ga ik nog wel gewoon 1 dag ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken