Best Kept Secret 2015

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
Het duurt inderdaad lang, maar ik heb er nog steeds vol vertrouwen in dat de line-up van BKS stukken beter zal zijn dan die van DTRH. Vorig jaar was dat al zo, en ook dit jaar zijn de eerste namen van DTRH niet heel overtuigend. Het klopt inderdaad dat er voor BKS al veel interessante namen naar Lowlands en andere festivals/concerten zijn gegaan. Ik verwacht wel meer standaard Headliners als Kasabian,Black Keys of Placebo maar wie weet zit er nog een leuke verassing bij. Elke dag hoeven we er weer eentje minder te wachten :).
Haha goeie instelling :). Het zegt ook wel iets over de kwaliteit van het festival dat het nu al zo'n schare trouwe fans heeft gecreëerd.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ze hadden beloofd om het in 2014 in te halen... Nu is dat album er eindelijk (of tenminste zo goed als) en dan komen ze alsnog niet. Het is één van mijn lieveling bands maar dit maakt me echt een beetje boos. Ook nog nooit de kans gehad om ze te zien. Zul je zien dat ze op LL staan tussen een halvegare line-up of weer op ITGWO wat al is uitverkocht
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
L7 komt met reunie. Vandaag worden tourdata bekend. Ze staan al onder meer op Hellfest. Misschien iets voor BKS? Of anders DTRH?
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Ik hoop het niet... Die waren al matig in hun gloriedagen. En niet bepaald bij elke reünie is er sprake van een forse kwaliteitsimpuls...
Noel Gallagher had laatst een zeer duidelijk, eerlijk en helder antwoord over reünies.
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
In aanvulling: de enige reden dat Noel Oasis bij elkaar zou roepen is geld. En voor het overige:
Noel's main concern about reuniting? His fear that the band will realize, "Yeah, we're not as good as we used to be." "I think it's ingrained in the English psyche – this idea that the glory days, the Empire, are behind us," Gallagher said. "Led Zeppelin! The Smiths! The Jam! They should all reform! Why? So a load of middle-aged people can stand in the O2 and go, 'They're not as good as they used to be.' It'd be the same with Oasis."

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
En niet bepaald bij elke reünie is er sprake van een forse kwaliteitsimpuls…
Noel Gallagher had laatst een zeer duidelijk, eerlijk en helder antwoord over reünies.

Haha, ik had 'm hier ook al op het forum gepost. Heerlijk dat die gast gewoon alles eruit gooit wat ie denkt.
Led Zeppelin! The Smiths! The Jam! They should all re-form! Why? So a load of middle-aged people can stand in the O2 and go, ‘They’re not as good as they used to be’.

Toch heb ik vorig jaar met Slowdive en Neutral Milk Hotel twee top concerten gezien. Maar ik heb alleen niks om te vergelijken hoe ze eerst waren.

Edit: Oh je had 'm zelf ook al gequote. :p
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
643
Vanuit Hurricane/Southside komt het bericht dat hun volgende lading namen al eventjes klaar staat, maar ze wachten op een signaal om ze vrij te mogen geven. Dan toch een artiest die alles tegenhoudt?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dan toch een artiest die alles tegenhoudt?
Ik kan ook echt geen andere reden bedenken nu.

Op Twitter zijn ze van BKS al mensen gerust aan het stellen die bezorgt waren of het festival wel door gaat dit jaar :')
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Op Twitter zijn ze van BKS al mensen gerust aan het stellen die bezorgt waren of het festival wel door gaat dit jaar :’)

Moest hier gisteren nog aan denken. Ik was even naar die website gegaan van BKS, maar ik dacht oke dit festival is over 5 maanden en er is letterlijk nog helemaal geen fuck bekend, gaat het nog wel door?
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Vanuit Hurricane/Southside komt het bericht dat hun volgende lading namen al eventjes klaar staat, maar ze wachten op een signaal om ze vrij te mogen geven. Dan toch een artiest die alles tegenhoudt?

Waar komt zo'n bericht vandaan? Hurricane/Southside zelf officieel of is het een gerucht?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hot chip lijkt me wel waarschijnlijk na sonar :). Alleen zou het ook maar zomaar kunnen dat die antwoord gaat headlinen... stuur die maar naar dtrh
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
@PwoperFish is ook zo. Een reünie is geen keiharde garantie voor een teleurstelling. En zeker bands als Slowdive of nu Ride hebben best recht om van zich te laten horen. En Pixies was eigenlijk ook gewoon tof zo op de vrijdagavond een maand of zeven geleden op een fijn festival. Maar na The Stone Roses gezien te hebben in de HMH, ben ik wel van mening dat het soms beter is om een bepaalde mythe in stand te houden...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
643
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Vanuit Hurricane/Southside komt het bericht dat hun volgende lading namen al eventjes klaar staat, maar ze wachten op een signaal om ze vrij te mogen geven. Dan toch een artiest die alles tegenhoudt?

Waar komt zo’n bericht vandaan? Hurricane/Southside zelf officieel of is het een gerucht?

Ik heb het zelf vanop Graz, maar blijkbaar komt het van de webmaster van hun sites.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Als je er vanuit gaan dat ze op een naam moeten wachten moet het wel een bijzondere naam zijn. Maar ook weer niet te groot (dus niet zoiets als Radiohead). Glastonbury heeft ook nog niets bekend gemaakt dus hoogstwaarschijnlijk moeten ze daar op wachten. Dan denk ik dat het een britse naam is (dus die Glastonbury kan headlinen maar kleiner is buiten Engeland, zoals Kasabian).
Met veel wishful thinking... Gorillaz? (al zal dat wel niet)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als het BKS daadwerkelijk op een act zijn goedkeuring zit te wachten, en dat het hier niet over een of andere marketing strategie gaat. Dan ben ik daar heel erg blij mee, lijkt dus dat er in iedergeval al één verassing tussen zit.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
643
Als je er vanuit gaan dat ze op een naam moeten wachten moet het wel een bijzondere naam zijn. Maar ook weer niet te groot (dus niet zoiets als Radiohead). Glastonbury heeft ook nog niets bekend gemaakt dus hoogstwaarschijnlijk moeten ze daar op wachten. Dan denk ik dat het een britse naam is (dus die Glastonbury kan headlinen maar kleiner is buiten Engeland, zoals Kasabian).
Met veel wishful thinking… Gorillaz? (al zal dat wel niet)

Op Glastonbury zullen ze niet wachten, die komen pas ergens in maart met hun line-up. Maar het zal dan wel over een naam gaan die nog geen Europese tourdata heeft (Bjork/Libertines), of het moet zijn dat Primavera met The Strokes een embargo heeft dat verder loopt dan de bekendmaking van hun affiche
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Maar The Strokes waren al ontzettend lang bekend voor Primavera, nog ver voor de onthulling van het verdere affiche. Bjork/Libertines zou ik dan op in zetten, met die laatste als favoriet. Bjork schijnt toch weer geen (europese) festivals te doen met haar nieuwe CD. Plus wordt bij haar alleen shit eerder gereleased nu die CD was gelekt. Libertines is dan wel weer een typische act waar altijd vertragend gedoe omheen is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken