bartv wrote:
Rihanna dus, met voorrang in de ticketverkoop voor degene die een Werchter-boutique-ticket hebben…
Sja, wat moet je daar nu weer van denken.
Vervroegde 1 april grap? Alleszins een heel slechte, als we nu al het fenomeen van 1 pop headliner en de rest alternatief gaan krijgen dan heb ik geen idee waar dit naartoe zal gaan in de toekomst.. Heel triestig maar werd vorig jaar al aangehaald dat Pukkelpop het kleine broertje van RW aan het worden is.
1. Hebben we dan ook nog The Weeknd te goed, want die stond ook op Werchter Boutique?
2. Maken ze deze dag dan als een full-on pop-dag is een gedachte in mijn hoofd zoals die vrijdag waar Bastille, Ellie Goulding en MJ stonden? Volgens mij komt na Riri gewoon een commerciële party-act ah la JackÜ om het feest af te sluten..
Wat een grap..
Ach ja, Pukkelpop heeft vaker zo'n soort headliner. Daarnaast vind ik Rihanna nog niet eens zo'n rare zet, beter dan weer zo'n uitgekouwde band als Bastille en Alt-J.
FM4 Frequency maakte gisteren o.a. Foals, M83, Parkway Drive, The Temper Trap en Fat White Family bekend.
Lowlands heeft inmiddels al namen als Frank Carter & the Rattlesnakes, Jamie Woon, Mick Jenkins, The Rumjacks en CHVRCHES op het affiche staan.
Sziget heeft met M83, Muse, Opgezwolle en TLSP ook al wat toffe namen binnen.
Op Summer Breeze staan Korpiklaani, Terror, At the Gates, Swallow the Sun, Iron Reagan en Cattle Decapitation.
Highfield heeft NOFX, Heaven Shall Burn, Airbourne en Royal Republic.
Greenfield heeft bovendien Belle & Sebastian, James Blake, Wild Beasts, Battles, Jagwar Ma, Floating Points, Julia Holter en Daniel Norgren al binnen.
Ik bedoel maar te zeggen dat er genoeg toffe geruchten zijn en dat Rihanna niet zo'n hele rare boeking is. Pukkelpop is bovendien een festival dat veel meer dan headliners te bieden heeft. De headliners van de laatste jaren zijn over het algemeen bout, maar de rest van het programma is altijd redelijk indrukwekkend te noemen. Gaat gewoon weer helemaal goedkomen.