[BE] Pukkelpop 2016

Green Day is wel met voorsprong de beste liveband uit die hele rij 'puber-nostalgie' acts. Als ze al die stomme trucjes weglaten en gewoon dik anderhalf uur muziek spelen (zonder de 1000 "heee ooohs") zou ik echt geen probleem hebben met een headlinerspot op Werchter of Pukkelpop. Linkin Park, Blink 182, Limp Bizkit, Sum41, en weet ik veel wie nog allemaal zijn daarentegen gewoon dik kut live.

Green Day is wel met voorsprong de beste liveband uit die hele rij ‘puber-nostalgie’ acts. Als ze al die stomme trucjes weglaten en gewoon dik anderhalf uur muziek spelen (zonder de 1000 “heee ooohs”) zou ik echt geen probleem hebben met een headlinerspot op Werchter of Pukkelpop. Linkin Park, Blink 182, Limp Bizkit, Sum41, en weet ik veel wie nog allemaal zijn daarentegen gewoon dik kut live.

Volledig mee eens.

reen Day is wel met voorsprong de beste liveband uit die hele rij ‘puber-nostalgie’ acts. Als ze al die stomme trucjes weglaten en gewoon dik anderhalf uur muziek spelen (zonder de 1000 “heee ooohs”) zou ik echt geen probleem hebben met een headlinerspot op Werchter of Pukkelpop. Linkin Park, Blink 182, Limp Bizkit, Sum41, en weet ik veel wie nog allemaal zijn daarentegen gewoon dik kut live.

Dat is ook wel, maar de realiteit is dat ze dus wel een half uur vullen met dat 'heee ooooh'. Tuurlijk zijn ze nog steeds headliner maar ik vindt het zwaar jammer dat ze op die manier hun show verpesten.

Green Day is wel met voorsprong de beste liveband uit die hele rij ‘puber-nostalgie’ acts. Als ze al die stomme trucjes weglaten en gewoon dik anderhalf uur muziek spelen (zonder de 1000 “heee ooohs”) zou ik echt geen probleem hebben met een headlinerspot op Werchter of Pukkelpop. Linkin Park, Blink 182, Limp Bizkit, Sum41, en weet ik veel wie nog allemaal zijn daarentegen gewoon dik kut live.

Zeker waar, prima op Werchter vond ik maar iets minder poespas mag wel

Kereltje wrote:
reen Day is wel met voorsprong de beste liveband uit die hele rij ‘puber-nostalgie’ acts. Als ze al die stomme trucjes weglaten en gewoon dik anderhalf uur muziek spelen (zonder de 1000 “heee ooohs”) zou ik echt geen probleem hebben met een headlinerspot op Werchter of Pukkelpop. Linkin Park, Blink 182, Limp Bizkit, Sum41, en weet ik veel wie nog allemaal zijn daarentegen gewoon dik kut live.

Dat is ook wel, maar de realiteit is dat ze dus wel een half uur vullen met dat ‘heee ooooh’. Tuurlijk zijn ze nog steeds headliner maar ik vindt het zwaar jammer dat ze op die manier hun show verpesten.

Dit dus. Als Green Day gewoon een normale, goeie show zou spelen zou ik er geen probleem mee hebben. Feit is dat de helft van de show uit irritante showelementen bestaat, waardoor ik Green Day niet meer live hoef te zien.

Lowlands heeft wat namen gedropt.
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar het ziet er momenteel naar mijn mening mager uit voor Pukkelpop.
Het is een goed begin maar verre weg van de Pukkelpop kwaliteit van jaren geleden.

Disclosure | LCD Soundsystem | The Last Shadow Puppets | Oscar & the wolf | Sigur Rós | Eagles Of Death Metal | CHVRCHES | Collabs ft. Chris Liebing & Speedy J | Damian Marley | Flatbush Zombies Official | Ghost | Jamie Woon | M83 | Oh Wonder | Paul Kalkbrenner | Philip Glass Ensemble | Recondite | RØDHÅD | Sleeping With Sirens | Sum 41 | Tale Of Us | AURORA | The Black Madonna | DOCTOR KRAPULA | Dub inc | España Circo Este | Frank Carter & The Rattlesnakes | Giraffage | Islam chipsy | Mick Jenkins | The Rumjacks | Tiggs Da Author | Sevn Alias

Ben overigens wel blij met Disclosure, M83, Eagles Of Death Metal en Damian Marley.

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar het ziet er momenteel naar mijn mening mager uit voor Pukkelpop.
Het is een goed begin maar verre weg van de Pukkelpop kwaliteit van jaren geleden.

Disclosure | LCD Soundsystem | The Last Shadow Puppets | Oscar & the wolf | Sigur Rós | Eagles Of Death Metal | CHVRCHES | Collabs ft. Chris Liebing & Speedy J | Damian Marley | Flatbush Zombies Official | Ghost | Jamie Woon | M83 | Oh Wonder | Paul Kalkbrenner | Philip Glass Ensemble | Recondite | RØDHÅD | Sleeping With Sirens | Sum 41 | Tale Of Us | AURORA | The Black Madonna | DOCTOR KRAPULA | Dub inc | España Circo Este | Frank Carter & The Rattlesnakes | Giraffage | Islam chipsy | Mick Jenkins | The Rumjacks | Tiggs Da Author | Sevn Alias

Ben overigens wel blij met Disclosure, M83, Eagles Of Death Metal en Damian Marley.

kwaliteit? Ik dacht dat pukkelpop wel bekend stond om zijn mix tussen grote namen en heel kleine namen een kans te geven..
Vraag me af of Oscar & The Wolf dan enkele festivals gaat doen ofniet, die heeft toch niets nieuws meer uit? Zou wel leuk zijn vind ik

Van mij mogen Disclosure (zekerheidje?) TLSP, O&TW, CHVRCHES, Damian Marley, Oh Wonder & Giraffage wel doorstromen! ^^

Limp Bizkit was 2014 op Pinkpop erg goed...hadden ook maar een uur maar was een heerlijk optreden

Disclosure kan, maar zie ik eerder niet gebeuren, gezien hun hoge spot op Werchter. TLSP ook tamelijk hoog op Werchter, dus PKP lijkt me onwaarschijnlijk. Sigur Ros exclusief op Dour. Van de andere namen zie ik inderdaad heel veel naar Kiewit afzakken.

Net aangekondigd voor A Summer's Tale: o.a. Garbage en Noel Gallagher. Lijken me beide heel sterke kanshebbers, Noel Gallagher als sub, Garbage een spot daaronder of tent headliner.

Is er eigenlijk al bekend wanneer eerste namen worden verwacht? Bij een goede dagindeling ben ik misschien present.

fv9sab.jpg

Blijkbaar is er iets aan de gang?

Net deze 'gelekte' affiche op Twitter gezien. Ziet er toch verbazend realistisch uit hoor!

Foutje ontdekt: er staat Highly Suspects en het is Highly Suspect. Klein detail maar wel cruciaal lijkt me.

Foutje ontdekt: er staat Highly Suspects en het is Highly Suspect. Klein detail maar wel cruciaal lijkt me.
Skunk Anansie is ook fout geschreven. Maar lijkt me toch enorm echt hoor. Lay-out klopt volledig met de stickers die ik thuis ontvangen heb + realistische namen.

niet dat mijn engels van zo'n hoog niveau is, maar kan die stubru nl ook niet gaan over de nieuwe lichting?
Ik ga overmorgen naar de finale in Brussel en was het niet zo dat de winnaar dan automatisch op pkp staat?

Romy wrote:

Skunk Anansie is ook fout geschreven. Maar lijkt me toch enorm echt hoor. Lay-out klopt volledig met de stickers die ik thuis ontvangen heb + realistische namen.

Tja, even afwachten zou k zeggen. Zou wel heel onprofessioneel van ze zijn om twee typfouten in de eerste namenposter te hebben staan.

Users who are viewing this thread