[BE] Pukkelpop 2016

Kereltje wrote:
Kanye West, Gorillaz, Bon Iver, Green Day, mogelijk The XX. Headliners die dit jaar vermoedelijk gaan touren en al afgeschreven zijn voor de vroege zomer. Nog niet te snel roepen dus
1f609.png

Ik denk dat Mumford & Sons ook een sterke kans maakt om headliner te worden.
Ook interessante namen op Highfield voor Pukkelpop: Limp Bizkit, Sum 41, Bloc Party.
Bloc Party zal dus allicht niet op Werchter staan.

Kutaffiche dus. ;-)

Kutaffiche dus.
1f609.png
Wat voor jou een kutaffiche is, zal voor veel jongeren wellicht een mooie affiche zijn.
Pukkelpop zal wel een goed evenwicht vinden tussen commercieel en alternatief. Zeker in de kleinere namen.
Hebben altijd wel een brede diversiteit aan genres gehad. Ze moeten geen kopie van Werchter worden.

Kereltje wrote:
Kanye West, Gorillaz, Bon Iver, Green Day, mogelijk The XX. Headliners die dit jaar vermoedelijk gaan touren en al afgeschreven zijn voor de vroege zomer. Nog niet te snel roepen dus
1f609.png

Ook interessante namen op Highfield voor Pukkelpop: Limp Bizkit, Sum 41, Bloc Party.

Limp Bizkit zou op herhaling komen, dus dat zie ik niet gebeuren..

Pieter B. wrote:
Kereltje wrote:
1f609.png

En Sum 41 staat al op Groezrock. Die kan je ook afstrepen.

Yannick wrote:
Pieter B. wrote:
Kereltje wrote:
1f609.png

Er zijn altijd een handvol namen die van groezrock naar pukkelpop overwaaien. You'll never know :)
Mijn broer gaan ik dacht in april in Spanje at the drive in zien. Leuke klassieke naam :) Wie weet waait dat nog over :)

Gloeilamp wrote:
Yannick wrote:
Pieter B. wrote:
Kereltje wrote:
1f609.png

Er zijn altijd een handvol namen die van groezrock naar pukkelpop overwaaien. You’ll never know
simple-smile.png

Mijn broer gaan ik dacht in april in Spanje at the drive in zien. Leuke klassieke naam
simple-smile.png
Wie weet waait dat nog over
simple-smile.png

Meen me te herinneren dat Sum 41 exclusief was voor Groezrock.

Ook al besproken in het Lowlands-topic, maar Reading/Lees hint naar Green Day(?!). Is overigens ook mogelijk, volgens mij nemen ze nu nieuw werk op. Morgen weten we meer
simple-smile.png

<iframe id="twitter-widget-0" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 273.75px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="691994882953613313" title="Twitter-tweet"></iframe>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Had het in het lowlands topic verkeerd uitgelegd, maar volgens mij maakt de organisatie hier een flauw grapje als reactie dat de dag van de aankondigingen eindigt op een g (wat dus elke dag kan zijn)

Thomas wrote:
Ook al besproken in het Lowlands-topic, maar Reading/Lees hint naar Green Day(?!). Is overigens ook mogelijk, volgens mij nemen ze nu nieuw werk op. Morgen weten we meer
simple-smile.png

<iframe id=”twitter-widget-0″ scrolling=”no” frameborder=”0″ allowtransparency=”true” allowfullscreen=”true” class=”twitter-tweet twitter-tweet-rendered” style=”position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 273.75px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;” data-tweet-id=”691994882953613313″ title=”Twitter-tweet”></iframe>
<script async=”” src=”//platform.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″></script>

Had het in het lowlands topic verkeerd uitgelegd, maar volgens mij maakt de organisatie hier een flauw grapje als reactie dat de dag van de aankondigingen eindigt op een g (wat dus elke dag kan zijn)

In het Engels eindigt geen enkele dag op een G...

Brian wrote:
Thomas wrote:
simple-smile.png

<iframe id=”twitter-widget-0″ scrolling=”no” frameborder=”0″ allowtransparency=”true” allowfullscreen=”true” class=”twitter-tweet twitter-tweet-rendered” style=”position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 273.75px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;” data-tweet-id=”691994882953613313″ title=”Twitter-tweet”></iframe>
<script async=”” src=”//platform.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″></script>

In het Engels eindigt geen enkele dag op een G…

Ik besefte het me net door thomas. Sorry, lange dag achter de rug en morgen een spannende voor de boeg. brein is op inactief naar het schijnt.

Ik zie ze Imagine Dragons er wel bij zetten, verder als headliner echt geen idee,

vorig jaar hadden ze Linkin Park & Limp Bizkit (wat echt ronduit zieke optredens waren :D) en Limp Bizkit stond alleen op pkp en lowlands en Linkin park dacht ik alleen Pukkel als enige Europese festival.
Disclosure zie ik ze ook wel doen voor de Dance Hall.

Ik heb echt eerlijk geen idee, ieder jaar verassen ze weer!

{ edit: Ik zou Green Day & Sum 41 wel heel erg geweldig vinden trouwens }

Haha, na een jaar met hasbeens als Limp Bizkit en Linkin park een lineup droppen met Sum 41 en Green Day zou ik hilarisch vinden. Pukkeltroep.

Hopelijk hebben ze dit jaar een beetje zelfrespect wat grote namen betreft, daar in Hasselt.

Ik zie ze Imagine Dragons er wel bij zetten, verder als headliner echt geen idee,

Geloof dat ik ergens heb gezien dat Reading/Leeds enige Europese festivalshow van 2016 is voor Imagine Dragons. Dit zou betekenen geen PKP of LL.

Chvrches op Lowlands: herkansing op Pukkelpop na de technische storingen in 2015?

Haha, na een jaar met hasbeens als Limp Bizkit en Linkin park een lineup droppen met Sum 41 en Green Day zou ik hilarisch vinden. Pukkeltroep.

Hopelijk hebben ze dit jaar een beetje zelfrespect wat grote namen betreft, daar in Hasselt.

The Offspring en Blink erbij en ik scheer mijn hanenkam af. Ik wil niet meer met dit soort muziek geassocieerd worden.

Een paar goede punk/rock/hardcore bandjes die van mij wel mogen langskomen zijn: NOFX, Flag, Agnostic Front, The Casualties, Anti-Flag, The Flatliners, Authority Zero.

Zie Parkway Drive wel een avondje afsluiten in The Shelter.

Disclosure zal wel mooi een van de dagen op de main afsluiten (doen ze op Readin & Leeds ook dacht ik)
@linda s lijstje misschien ook wel nog Oliver Heldens & Hannah Wants (Boiler) en Crystal Castles bijvoegen..
Ik zie het niet graag gebeuren dat Jack Ü een dag af zou sluiten want dan krijg je gewoon een show a la Major Lazer + Skrillex en dat hebben we wel genoeg gehad vind ik hm

Gloeilamp wrote:
mattman wrote:

The Offspring en Blink erbij en ik scheer mijn hanenkam af. Ik wil niet meer met dit soort muziek geassocieerd worden.

Een paar goede punk/rock/hardcore bandjes die van mij wel mogen langskomen zijn: NOFX, Flag, Agnostic Front, The Casualties, Anti-Flag, The Flatliners, Authority Zero.

Zie Parkway Drive wel een avondje afsluiten in The Shelter.

Vind je me nog aardig als ik zeg dat ik Green Day en Blink best wel kan waarderen? Linkin Park, Limp Bizkit en The Offspring al een stuk minder.

Ook al hield je van Rene Froger en Henk Dissel, ik zou je nog altijd aardig vinden hoor Tommus :$ Verder ook niet erg hoor, ik kon Blink en Green Day vroeger ook wel waarderen. Nu zijn het arrogante sellouts geworden. Dookie en American Idiot zijn nog wel sterke punkplaatjes.

Jack ü zit dus in West-Europa rond PKP, moeten ze gewoon gebruik van maken.

Los van het feit of dit positief nieuws is; iemand die weet of het mogelijk zou zijn dat PKP beslist om Jack Ü in zijn geheel te laten optreden op de main en skrillex dan nog solo in de boiler te zetten? Of is zoiets te duur/ niet haalbaar op vlak van timetable?

Gloeilamp wrote:
Ook al hield je van Rene Froger en Henk Dissel, ik zou je nog altijd aardig vinden hoor Tommus :$

Wiehoe =$ hihihihihi

OT: Green Day dus vooralsnog niet voor Reading/Leeds, maar lijken me alsnog kanshebbers om daar te headlinen (en daardoor dus ook voor Pukkelpop)
Oja, ik kwam Paper Cuts Hurt al een paar keer tegen bij de wenslijstjes voor Pukkelpop, staan jullie er? @Gloeilamp

Als wij op Pukkelpop mogen spelen kan ik vredig sterven ja, het festival waar ik het liefste zou spelen misschien wel. Het balletje begint nu te rollen, dus who knows! :wink:

Mocht Green Day inderdaad op Reading/Leeds staan zie ik ze ook op Pukkelpop staan, dat kan dan eigenlijk niet missen.

Ook al hield je van Rene Froger en Henk Dissel, ik zou je nog altijd aardig vinden hoor Tommus :$ Verder ook niet erg hoor, ik kon Blink en Green Day vroeger ook wel waarderen. Nu zijn het arrogante sellouts geworden. Dookie en American Idiot zijn nog wel sterke punkplaatjes.

Daarnaast weet Green Day een bijzonder nep overkomende liveshow te brengen. 2,5 uur gevuld met onafgebroken trucjes (shirts het publiek inschieten, gitaar weggeven, iemand mee laten zingen) en continue 'ARE YOU READY!!!!???' te schreeuwen zo'n 2x per nummer als ik het me goed herinner.

Users who are viewing this thread