[BE] Pukkelpop 2016

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Jammer dat het nooit eens zo'n platte inwisselbare boiler dj is die wegvalt...
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
312
Chiel wrote:
Oei, het grote Pukkelpopannuleerspel gaat weer beginnen.
Na Circa Waves nu ook de annulering van Sharon Jones …
Het gaat toch niet weer worden zoals 2013 ?


Als je 200+ acts boekt is het vrij logisch dat de kans op annuleringen iets groter is natuurlijk.
Dat snap ik, maar had Sharon Jones graag weer eens gezien.
Daarnaast zijn er in 2013 veel namen uitgevallen die ik zeer graag had willen zien (Soulwax, Slayer, Neil Young)
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Kan ik iemand blij maken met een combiticket + camping voor 145 euro's? en zo nee? ken je iemand die ik kan blij maken ermee? Begin redelijk hopeloos te raken aangezien ik het niet weg krijg... Heb herexamens en kan dus maar een dag gaan... (ik weet dat het forum hier niet voor dient maar voor die ene keer dan...)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Nu ook Halsey die afzegt, ben benieuwd met wie ze nu op de proppen gaan komen om haar te vervangen.. Had een hoge spot gekregen dacht ik
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
312
Pukkelpop heeft zich met de vervanging van Sharon Jones zich er makkelijk afgemaakt: geen vervanging.
Ik hoop dat ze zich nu wel wat meer inspannen voor een leuke vervanger.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
312
En ook nu maken ze zich er makkelijk vanaf door Lukas Graham naar het hoofdpodium te verplaatsen.
Ik weet dat het moeilijk is om een grote naam te vinden, maar een beetje meer moeite is toch niet teveel gevraagd?
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
Ik heb net vernoemen dat kiss & ride nu in Hasselt is... Maar dat is toch een beetje ver naar m'n goesting. Weet iemand waar het dichter kan? M'n vader komt mij donderdag om twee uur 's nachts halen (maandag herexamen..).
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.979
2.022
Ik heb net vernoemen dat kiss & ride nu in Hasselt is… Maar dat is toch een beetje ver naar m’n goesting. Weet iemand waar het dichter kan? M’n vader komt mij donderdag om twee uur ’s nachts halen (maandag herexamen..).
Er zullen doorlopend bussen naar de wei rijden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
En ook nu maken ze zich er makkelijk vanaf door Lukas Graham naar het hoofdpodium te verplaatsen.
Ik weet dat het moeilijk is om een grote naam te vinden, maar een beetje meer moeite is toch niet teveel gevraagd?
Inderdaad, staat er in de Marquee mooi een gat van 2u 20 min.. Lukas Graham kreeg overgens eerst 30 min en nu 55.. Vraag me af hoe die dat gaat opvullen met die 2 radio hitjes die die heeft lol.. Jack Garratt had volgens mij een logischere keuze geweest om die te verplaatsen maar blijkbaar niet.. Als je kijkt naar de line up van LL had er qua vervanger Sum 41 of Parkway Drive ingezeten al hebben die jammer genoeg al in België opgetreden (wat eigenlijk niets wil zeggen maar ja..) of Foals bv
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
B wrote:
Ik heb net vernoemen dat kiss & ride nu in Hasselt is… Maar dat is toch een beetje ver naar m’n goesting. Weet iemand waar het dichter kan? M’n vader komt mij donderdag om twee uur ’s nachts halen (maandag herexamen..).


Er zullen doorlopend bussen naar de wei rijden.

Dat weet ik, maar dat duurt toch ook even. Is het niet mogelijk om mij op te halen in de industriezone daar?
 

Vlada

Nieuw lid
17 aug 2016
1
0
Hey,guys,sorry for out of topics,but I need a company:)Planned to go with my friends but they refused last minute. Still wanna go but not alone.Do you know anybody whom I can join on the festival?I plan to be on Thursday and maybe Friday but don't have a ticket yet.I have read on the official Pukkelpop page that Thursday is sold out. Do you know anybody who is selling one or two thursday tickets as well? Hope to see you all on the fest!
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Pff, als je weet dat Rock Werchter vorig jaar in een paar dagen tijd Faith No More, Royal Blood, Circa Waves, Fufanu en the Van Jets kon boeken vind ik het maar heel zwak van Pukkelpop dat er gewoon GEEN vervanging is voor de artiesten die annuleren. Ook vind ik het toch vreemd dat je op donderdag een main stage hebt van 12u tot 2 en op zaterdag van 13:20 tot 1 voor dezelfde prijs en niet bepaald een duurdere bezetting.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Oké, ik neem mijn woorden terug, ze hebben toch hun best gedaan om degelijke vervangers te vinden, met De Staat en Jamie Woon denk ik dat ze 2 hele mooie namen hebben gevonden (als je kijkt naar grootte toch). Hopelijk komt er nog iets voor zaterdag
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Oké, ik neem mijn woorden terug, ze hebben toch hun best gedaan om degelijke vervangers te vinden, met De Staat en Jamie Woon denk ik dat ze 2 hele mooie namen hebben gevonden (als je kijkt naar grootte toch). Hopelijk komt er nog iets voor zaterdag

Inderdaad, 2 heel mooie vervangingen om zo last-minute te boeken. Misschien hadden ze beter hun ganse line-up last-minute geboekt :)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Ai Rihanna.

Hopelijk helpt zulk fiasco dat zo'n acts niet meer geprogrammeerd worden op festivals à la Pukkelpop.

50 minuten te laat, veel playback enz.


http://www.demorgen.be/muziek/rihanna-op-pukkelpop-eendimensionaal-en-zang-op-tape-bf43668c/

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160819_02430454

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/muziek/1.2745783

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Chokri zal wel 2x nadenken voor hij z'n dochter nog is de halve line up laat beslissen denk ik.. Daar ging het al mis, zag in de reacties liever Muse.. Wel die had inderdaad niet mis gestaan en met het geld dat je aan Rihanna uitgeeft kom je toch wel bijna aan Muse, ofniet? Triest
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Dus na het fiasco Rihanna, de verloren gelopen Mick Jenkins die gewoon niet kwam opdagen, de afzeggingen van Halsey, Mura Masa, The Japanese House en Travi$ Scott krijgen we nu een afzegging Eric Prydz? Wat voor festival is dit?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Dus na het fiasco Rihanna, de verloren gelopen Mick Jenkins die gewoon niet kwam opdagen, de afzeggingen van Halsey, Mura Masa, The Japanese House en Travi$ Scott krijgen we nu een afzegging Eric Prydz? Wat voor festival is dit?

Vergeet vooral de afzeggingen van Sharon Jones en The Avalanches (!) niet.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken