[BE] Pukkelpop 2015

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Blijkbaar heeft een moderator van de facebookpagina van Pukkelpop zich gisteravond bezig gehouden met het verwijderen van alle kritiek op de lineup en hoge ticketprijzen.

Pukkelpop is echt laag aan het vallen dit jaar…

Dat is wel heel zwak. Als je achter je line up en prijs staat, dan moet je tegen kritiek kunnen
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Blijkbaar heeft een moderator van de facebookpagina van Pukkelpop zich gisteravond bezig gehouden met het verwijderen van alle kritiek op de lineup en hoge ticketprijzen.

Pukkelpop is echt laag aan het vallen dit jaar…

Dat is echt het trieste van het trieste. Misschien hadden de headliners van Pukkelpop ook wel ergens kritiek op en zijn ze van het affiche verwijderd
 

Wilmerd

Playlistbediener
26 mrt 2015
6
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Blijkbaar heeft een moderator van de facebookpagina van Pukkelpop zich gisteravond bezig gehouden met het verwijderen van alle kritiek op de lineup en hoge ticketprijzen.

Pukkelpop is echt laag aan het vallen dit jaar…


Dat is echt het trieste van het trieste. Misschien hadden de headliners van Pukkelpop ook wel ergens kritiek op en zijn ze van het affiche verwijderd

Ik moest gniffelen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Blijkbaar heeft een moderator van de facebookpagina van Pukkelpop zich gisteravond bezig gehouden met het verwijderen van alle kritiek op de lineup en hoge ticketprijzen.

Pukkelpop is echt laag aan het vallen dit jaar…


Dat is wel heel zwak. Als je achter je line up en prijs staat, dan moet je tegen kritiek kunnen

Zat ik ook te denken, Lowlands en Rock Werchter laten de jaarlijkse kritiek gewoon over zich heen gaan en doen hun ding. Zouden we daaruit iets mogen afleiden over (de verwachtingen van) de ticketverkoop?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div>
Blijkbaar heeft een moderator van de facebookpagina van Pukkelpop zich gisteravond bezig gehouden met het verwijderen van alle kritiek op de lineup en hoge ticketprijzen.

Pukkelpop is echt laag aan het vallen dit jaar…


Dat is wel heel zwak. Als je achter je line up en prijs staat, dan moet je tegen kritiek kunnen


Zat ik ook te denken, Lowlands en Rock Werchter laten de jaarlijkse kritiek gewoon over zich heen gaan en doen hun ding. Zouden we daaruit iets mogen afleiden over (de verwachtingen van) de ticketverkoop?

Hmmm is het misschien wat vroeg voor. Eerst even wachten tot de laatste headliner bekend wordt gemaakt. Ik zat aan CHIC te denken, maar die staan al op Lokerse Feesten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Blijkbaar heeft een moderator van de facebookpagina van Pukkelpop zich gisteravond bezig gehouden met het verwijderen van alle kritiek op de lineup en hoge ticketprijzen.

Pukkelpop is echt laag aan het vallen dit jaar…

Zal inderdaad wel wat zeggen over de ticketverkoop denk ik. Hoe een ticketverkoop uit de startblokken schiet (na 1 dag) is cruciaal. En een goed verkopend festival zal zich niet bezighouden met het verwijderen van negatieve kritiek. En er was dit jaar veel meer kritiek te lezen op Facebook dan eender welk ander jaar. Terecht vind ik...
 

Protput

Playlistbediener
22 apr 2015
28
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Protput wrote:</div>
Kan iemand met een ticket bevestigen dat je op Pukkelpop maximaal 6 bonnetjes kan verdienen met recycleren met je Green ID? Dat zou daarop staan..

Het volgende staat omschreven op de pagina van de Green ID: “Ontvang met je GREEN-ID tot 6 Food & Drinks tickets”.
Blijkt dus te kloppen.

Belachelijk. Met een uurtje bekers verzamelen op Werchter haal je al gemakkelijk een veelvoud aan bonnetjes binnen...
 

thomas003

Playlistbediener
3 mrt 2014
21
0
Om toch nog positief te blijven over de lineup van dit jaar: Pukkelpop heeft dit jaar één van de betere lineups in heel Europa qua elektronische (dance) muziek. Weinig festivals slagen erin om artiesten zoals Kygo, Knife Party, Wilkinson LIVE, Hudson Mohawke LIVE, Madeon, Above & Beyond, Diplo, Netsky LIVE, What So Not, Spor, Sigma LIVE, Rudimental LIVE, Major Lazer, Flosstradamus, Dusky, Baauer, Adam Beyer, Black Sun Empire, Critical SoundSystem, Brodinski, Boys Noize, Duke Dumont LIVE, Hannah Wants, Gorgon City LIVE, John Talabot, Len Faki, Porter Robinson LIVE, Ten Walls, Rebel Sound, A-Trak en The Upbeats op 1 festival te krijgen. Ik ben tevreden.

Vraagje, zou het niet logischer zijn moest Above & Beyond vrijdag afsluiten als “dance naam” ipv Major Lazer (wat de meesten hier voorspellen)?
EN Rebel Sound! Da's wel Chase & Status samen met Shy Fx en David Rodigan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
<div class="d4p-bbt-quote-title">festirob wrote:</div>
Om toch nog positief te blijven over de lineup van dit jaar: Pukkelpop heeft dit jaar één van de betere lineups in heel Europa qua elektronische (dance) muziek. Weinig festivals slagen erin om artiesten zoals Kygo, Knife Party, Wilkinson LIVE, Hudson Mohawke LIVE, Madeon, Above & Beyond, Diplo, Netsky LIVE, What So Not, Spor, Sigma LIVE, Rudimental LIVE, Major Lazer, Flosstradamus, Dusky, Baauer, Adam Beyer, Black Sun Empire, Critical SoundSystem, Brodinski, Boys Noize, Duke Dumont LIVE, Hannah Wants, Gorgon City LIVE, John Talabot, Len Faki, Porter Robinson LIVE, Ten Walls, Rebel Sound, A-Trak en The Upbeats op 1 festival te krijgen. Ik ben tevreden.

Vraagje, zou het niet logischer zijn moest Above & Beyond vrijdag afsluiten als “dance naam” ipv Major Lazer (wat de meesten hier voorspellen)?


EN Rebel Sound! Da’s wel Chase & Status samen met Shy Fx en David Rodigan.

De crème da la crème... :wink:
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Dit kan je toch niet menen? Dit is gewoon net hetzelfde scenario als met Pinkpop... De trouwe bezoeker wordt qua lineup in zijn hemd gezet, en de tickets gaan ondertussen sneller dan ooit.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb vandaag ook mijn tickets gekocht. Inderdaad wel beetje jammer dat de organisatie het niet echt merkt dat de line-up niet bepaald top is dit jaar...

Maarja zijn het nou bezoekers die toch wel gaan voor de kleine namen, de mensen die gaan voor de goede dance namen of toch de tieners die bastille, ellie goulding en rudimental zien staan waardoor het zo hard gaat. Goede combinatie van de 3 denk ik dan maar.
 

abby

Playlistbediener
8 apr 2015
7
0
Kan je gekochte tickets makkelijk verkopen? Ben nog niet 100% of ik kan gaan en wil toch wel op camping a zitten hoor.
Niemand die hier iets meer over weet?
Combi tickets al voor de helft weg en vindt er niets van terug op de pkp website.
gr
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
<div class="d4p-bbt-quote-title">abby wrote:</div>
Kan je gekochte tickets makkelijk verkopen? Ben nog niet 100% of ik kan gaan en wil toch wel op camping a zitten hoor.

Niemand die hier iets meer over weet?
Combi tickets al voor de helft weg en vindt er niets van terug op de pkp website.
gr
Weet je, verkopen is lastig. Je kan het eventueel proberen via ticketswap.
Maar let wel op:
Koop nooit Pukkelpoptickets via veilingwebsites of secundaire markt. Deze tickets worden illegaal, en doorgaans aan woekerprijzen, aangeboden en zijn mogelijk vals of ongeldig. Bovendien is het risico zeer groot dat de toegang tot het festival wordt geweigerd.
http://www.pukkelpop.be/nl/tickets/veelgestelde-vragen/
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Ticketverkoop gaat altijd hard in het begin hé. Bij Werchter waren er ook al snel eer dan de helft van de combi's op. Dat komt doordat diegene die elk jaar sowieso gaan hun ticket wel al kopen, onafhankelijk van alles. Vanaf nu zal dat wel inperken. Maar uitverkopen doen ze wel hoor, benik vrijwel zeker van.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
De donderdag is ondertussen al uitverkocht. Ik zal het enthousiasme maar steken op Linkin Park die pas voor de 3de keer in 15 jaar naar Belgie komen. Ben wel benieuwd hoe het met die andere dagen loopt, aangezien ze respectievelijk een onwaardige headliner en geen headliner hebben ipv een 'topper'.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Donderdag was nogal logisch dat die rap ging uitverkocht zijn. De combi's dacht ik dat iets langer zou duren - maar zijn natuurlijk nog niet weg. En van de dagtickets hoop ik echt dat die niet uitverkopen (zou niet mogen met zo'n line-up), maar zal helaas toch wel gebeuren denk ik...
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
217
130
Ik heb een dagticket voor de donderdag gekocht. Alleen al voor Linkin Park, Limp Bizkit, Rudimental, Rebel Sound, Seasick Steve... Ik geef wel toe dat ik jullie teleurstelling kan volgen in verband met de line up. Maar wat hadden ze dan wel kunnen boeken? ALs men kijkt naar de affiches van de festivals in de buurt merk ik toch weinig verschil. Het is al erg gekomen dat we moeten gaan hopen dat Florence de zaterdag zou afsluiten.
Ik ben content over de 1ste dag maar merk dat ze wel beter hadden kunnen doen voor vrijdag en zaterdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken