[BE] Pukkelpop 2015

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
En paradiso, maar het zou raar zijn als de dan alleen op festivals gaan spelen. Ik verwacht toch gewoon zaaltjes
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
En paradiso, maar het zou raar zijn als de dan alleen op festivals gaan spelen. Ik verwacht toch gewoon zaaltjes

Met zo'n datum kan het inderdaad beide kanten uit, zal denk ik afhangen van hoe de band 'goedmaken' ziet. Kan me eigenlijk ook niet inbeelden dat ze de Europese festivals volledig overslaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Stiekem hoop ik op The Weekend op zaterdag :/ Tbh vind ik het erg jammer voor de mensen die vooral voor de band-acts komen die op hun honger blijven liggen waar dan de dance liefhebbers weer meer aan hun trekken komen.. Als er vorig jaar acts als Queens of The Stonage, Editors & The National gepland waren.. Waarom wordt dan voor een verjaardagseditie bv Bastille naar voorgeschoven? Of bands die 10 jaar geleden dikke namen waren bv Linkin Park & The Offspring..
 

Lisa23

Playlistbediener
2 mei 2015
7
2
Kan het ook niet zijn dat Kendrick Lamar toch nog wordt aangekondigd voor pkp? Aangezien hij ook pas aangekondigd is voor Lowlands.
 

BG

Campingartiest
17 mrt 2015
54
5
Nee, exclusief voor les Ardentes in België. Wanneer zouden we nieuwe lading namen kunnen verwachten?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
We zullen komende week wel een lading namen krijgen, er volgt quasi altijd een pakketje tijdens/vlak na Groezrock met een hoop punknamen (Refused!) in.

Kings of Leon lijken me ondertussen de grootste kanshebber voor die laatste headlinespot, nu blijkt dat ze tot begin september in Europa zitten. En TV On The Radio staat 24 augustus in Nederland, als ze die nog missen...
 

Protput

Playlistbediener
22 apr 2015
28
0
En dan nog een grote lading Belgen en dan zullen we er wel ongeveer zijn, zeker?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Dat nieuwe nummer van Refused is ook weer lekker. Zou een goede toevoeging zijn. Aangezien ze zo lang wachten voor volgende lading denk ik dat ze ergens op moeten wachten of dat iets nog niet compleet rond is. Misschien Kings Of Leon aangezien zij heel laat bevestigden dat ze in Europa zijn deze (na)zomer.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
We zullen komende week wel een lading namen krijgen, er volgt quasi altijd een pakketje tijdens/vlak na Groezrock met een hoop punknamen (Refused!) in.

Kings of Leon lijken me ondertussen de grootste kanshebber voor die laatste headlinespot, nu blijkt dat ze tot begin september in Europa zitten. En TV On The Radio staat 24 augustus in Nederland, als ze die nog missen…

Daar ben ik dus erg benieuwd naar, Refused zou geweldig zijn. Gisteren ook goede shows van Bane, The Ghost Inside, Stick to Your Guns en Being As an Ocean mogen aanschouwen. Stonden ook op Groezrock, en mogen zeker door naar Pukkelpop!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
TV on the radio staat dus zoals verwacht in NL in een zaaltjes om hun afgelaste concert in te halen. Verwacht dat ze (helaas) in Belgie ook een zaaltje zullen aandoen. ook zet mijn geld ook op KoL en daar ben ik op zich nog best tevreden mee. Dat nummer van Refused is echt een kneiter van een plaat. Voor mijzelf blijft Foals de ideale toevoeging daar hoop ik echt nog op.
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
moest TV on the radio al komen naar pukkelpop, liefst op zaterdag aub!
en KoL zou nog een deftige headliner zijn, normaal sta ik voor hen niet te springen
maar in deze omstandigheden zou ik daar zeker tevreden mee zijn
 

bbmm

Playlistbediener
24 apr 2015
10
0
TV on the radio staat dus zoals verwacht in NL in een zaaltjes om hun afgelaste concert in te halen. Verwacht dat ze (helaas) in Belgie ook een zaaltje zullen aandoen. ook zet mijn geld ook op KoL en daar ben ik op zich nog best tevreden mee. Dat nummer van Refused is echt een kneiter van een plaat. Voor mijzelf blijft Foals de ideale toevoeging daar hoop ik echt nog op.

Foals speelt op 20 aug in Polen, zaterdag op PKP lijkt dus nog steeds mogelijk. Lets hope. Al vrees ik er een beetje voor :(
 

Protput

Playlistbediener
22 apr 2015
28
0
KoL geloof ik niet in. Ik zeg Alt J, en ze wachten met aankondigen tot Rock Werchter vrijdag (bijna) uitverkocht is.
Alt J heeft dat weekend nog maar 1 festival bevestigd.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
KoL geloof ik niet in. Ik zeg Alt J, en ze wachten met aankondigen tot Rock Werchter vrijdag (bijna) uitverkocht is.
Alt J heeft dat weekend nog maar 1 festival bevestigd.

Dat zou op papier een nog zwakkere headliner zijn dan Bastille. Net als voorgenoemde een band die eigenlijk hoogstens een plek in de late namiddag/vroege avond verdient, met het verschil dat Bastille een handvol nr 1-hits achter de hand heeft en dus net iets meer tickets zal doen verkopen.

Ondertussen is duidelijk dat TV On The Radio niet enkel zaalshows zullen doen, nu ze voor Frequency aangekondigd zijn. Kan niet meer missen dan.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
609
427
Stereophonics in Belfast voor de vrijdag en V Festival op de zaterdag zodat alleen de donderdag vrij. Ik denk niet dat ze zullen PP persoonlijk spelen. Zou wel goed zijn.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Foals speelt op 20 aug in Polen, zaterdag op PKP lijkt dus nog steeds mogelijk. Lets hope. Al vrees ik er een beetje voor

Yep! dat is balen, ik zie het niet meer gebeuren....

Alt-J zie ik best langskomen maar ECHT niet als Headliner dat kan echt niet. Goed om te zien dat TV on the Radio festivals aandoet. Zou een hele fijne naam zijn op dit affiche.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Schrijf alvast maar de annulering van Kele op. Staat solo op de Pukkelpopvrijdag, de dag nadien met Bloc Party in Los Angeles. Dat lijkt me logistiek een onhaalbare uitdaging...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken