<div class="d4p-bbt-quote-title">
Protput wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Kereltje wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Protput wrote:</div>
KoL geloof ik niet in. Ik zeg Alt J, en ze wachten met aankondigen tot Rock Werchter vrijdag (bijna) uitverkocht is.
Alt J heeft dat weekend nog maar 1 festival bevestigd.
Dat zou op papier een nog zwakkere headliner zijn dan Bastille. Net als voorgenoemde een band die eigenlijk hoogstens een plek in de late namiddag/vroege avond verdient, met het verschil dat Bastille een handvol nr 1-hits achter de hand heeft en dus net iets meer tickets zal doen verkopen.
Oei, ik denk dat je Alt-J redelijk onderschat. Doen overal behoorlijk grote zalen ondertussen hoor! Verwacht ook een redelijk hoge spot voor hen op RW.
Nee hoor, ik weet dat ze een redelijk hoge spot zullen krijgen en Vorst Club makkelijk uitverkocht hebben. Maar ze staan op de Werchterdag die voor geen meter verkoopt, en dan nog vlak onder de echt grote namen. Ik denk dat Alt-J nog niet klaar is om in Belgie een dag te dragen, zeker niet op een festival dat al een risico neemt met Bastille.
Het is dat Pukkelpop in een reply op Twitter gezegd heeft dat er nog een zaterdagheadliner ontbreekt, anders had ik al lang gezegd dat ze The Offspring naar die headlinerplek schuiven en iets als Alt-J of Foals als nieuwe sub boeken.