[BE] Pukkelpop 2015

KK

Playlistbediener
25 feb 2015
6
0
Stomme vraag misschien, maar het wordt m'n eerste keer Pukkelpop.

Maar wij kunnen wij Nederlanders kaarten kopen en betalen met Ideal, niet via de proximus site toch?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
647
348
Je kan gewoon geld overmaken via een link via Proximus als Nederlander, geen probleem. Het is alleen geen Ideal.

Hoe snel ging de kaartverkoop van Pukkelpop vorig jaar eigenlijk?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Je kan gewoon geld overmaken via een link via Proximus als Nederlander, geen probleem. Het is alleen geen Ideal.

Hoe snel ging de kaartverkoop van Pukkelpop vorig jaar eigenlijk?

Relatief traag, combis waren snel uitverkocht (geen uitschieters qua grote namen maar over het hele weekend heel veel lekkers) maar het duurde redelijk lang eer de dagtickets ook uitverkocht werden. Denk dat het dit jaar ook niet bepaald snel zal lopen, eventueel de LP dag die relatief snel uitverkoopt.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
647
348
Wat noem je redelijk snel voor de combi's: binnen een uur, een paar uur, een dag of enkele dagen?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Wat noem je redelijk snel voor de combi’s: binnen een uur, een paar uur, een dag of enkele dagen?

Dat was toen 1 à 2 weken dacht ik. Maar er meteen bij vermelden dat dat ook het record was (gewoonlijk iets trager, zelfs bij een goede lineup) en dat er dus meer grote namen voor elke dag bekend waren op dat moment.

Voor direct uitverkopen moet je alles behalve schrik hebben. Dat is slechts 1 keer voorgevallen, maar dat was dan de Foo Fightersdag in 2012 en veel tickets waren voorbehouden voor de mensen die tickets hadden voor de stormeditie. Zelfs de Eminemdag in 2013 (met dan nog Nine Inch Nails, Fall Out Boy, Kendrick Lamar, ... erbij) had enkele weken nodig.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Tickets in the pocket. Ging heel makkelijk. Ik zat met twee pc's klaar, maar kwam er met allebei direct door heen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Ik wacht nog even af, kleine namen zien er wel goed uit maar de grote namen is echt horror
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik wacht nog even af, kleine namen zien er wel goed uit maar de grote namen is echt horror

Ik ook, voor de eerste keer in 5 jaar weet ik niet of ik wel wil gaan. :(
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ook mijn 2 dagtickets zijn binnen :) Aan de vlotheid waarmee ik alles kon doen, vermoed ik dat ze echt niet vlug gaan uitverkopen :)
 

abby

Playlistbediener
8 apr 2015
7
0
Kan je gekochte tickets makkelijk verkopen? Ben nog niet 100% of ik kan gaan en wil toch wel op camping a zitten hoor.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Combi is binnen! Als ik nog eens kijk ben ik toch al redelijk tevreden: de kleine namen zijn erg sterk, enkel de grote zijn erg zwak.

Clashes zijn nu al niet te vermijden.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Iets met de derde headliner voor Pukkelpop te maken?

Een gelegenheidsband met chris Martin? Dat lijkt me te hoog gegrepen voor Pukkelpop denk ik
 

festirob

Nieuw lid
22 apr 2015
2
0
Om toch nog positief te blijven over de lineup van dit jaar: Pukkelpop heeft dit jaar één van de betere lineups in heel Europa qua elektronische (dance) muziek. Weinig festivals slagen erin om artiesten zoals Kygo, Knife Party, Wilkinson LIVE, Hudson Mohawke LIVE, Madeon, Above & Beyond, Diplo, Netsky LIVE, What So Not, Spor, Sigma LIVE, Rudimental LIVE, Major Lazer, Flosstradamus, Dusky, Baauer, Adam Beyer, Black Sun Empire, Critical SoundSystem, Brodinski, Boys Noize, Duke Dumont LIVE, Hannah Wants, Gorgon City LIVE, John Talabot, Len Faki, Porter Robinson LIVE, Ten Walls, Rebel Sound, A-Trak en The Upbeats op 1 festival te krijgen. Ik ben tevreden.

Vraagje, zou het niet logischer zijn moest Above & Beyond vrijdag afsluiten als "dance naam" ipv Major Lazer (wat de meesten hier voorspellen)?

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Heb je een punt, maar sowieso zijn de kleine namen bij Pukkelpop vrij goed. Dat is het probleem ook niet ;)

Verder is het niet logisch dat Above & Beyond boven Major Lazer zou staan hoor. Major Lazer is ten eerste zoveel bekender en veel meer mainstream dat ze wel zouden moeten afsluiten in plaats van a&b. Above & Beyond heeft misschien wel betere muziek, maar dat is niet alles ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Tyler The Creator, Dillon Francis?
Mumford & Sons of Royal Blood als headliner of zaterdag? Had eigenlijk graag Arctic Monkeys ooit is gezien, maar daar is weinig kans toe denk ik op de main op zaterdag..
 

Protput

Playlistbediener
22 apr 2015
28
0
Kan iemand met een ticket bevestigen dat je op Pukkelpop maximaal 6 bonnetjes kan verdienen met recycleren met je Green ID? Dat zou daarop staan..
 

Wilmerd

Playlistbediener
26 mrt 2015
6
0
Kan iemand met een ticket bevestigen dat je op Pukkelpop maximaal 6 bonnetjes kan verdienen met recycleren met je Green ID? Dat zou daarop staan..

Het volgende staat omschreven op de pagina van de Green ID: "Ontvang met je GREEN-ID tot 6 Food & Drinks tickets".
Blijkt dus te kloppen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Blijkbaar heeft een moderator van de facebookpagina van Pukkelpop zich gisteravond bezig gehouden met het verwijderen van alle kritiek op de lineup en hoge ticketprijzen.

Pukkelpop is echt laag aan het vallen dit jaar...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken