Amsterdam Dance Event 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
1.002
1.558
Ik ga naar de Dockyard Warehouse Party in de Hemkade, Zaandam op de zaterdag van ADE. Toffe line-up (vind ik) en volgens mij (hopelijk) vooral binnen. Daar hou ik het bij want eind september ook al naar DJ Rush @ Thuishaven.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.030
3.376
Ik ga naar de Dockyard Warehouse Party in de Hemkade, Zaandam op de zaterdag van ADE. Toffe line-up (vind ik) en volgens mij (hopelijk) vooral binnen. Daar hou ik het bij want eind september ook al naar DJ Rush @ Thuishaven.
Ik ga meteen je verwachtingen temperen
1725371293424.png
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.030
3.376
Lijkt er wel op dat ze Dockyard en Mystic Garden eindelijk weer een keer uit elkaar hebben getrokken. Dat ze dat als dubbelfestival organiseerden heb ik echt nooit begrepen.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
1.002
1.558
Lijkt er wel op dat ze Dockyard en Mystic Garden eindelijk weer een keer uit elkaar hebben getrokken. Dat ze dat als dubbelfestival organiseerden heb ik echt nooit begrepen.
Nee er zijn twee Dockyards op dezelfde dag. De andere Dockyard is nog steeds met MG.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.030
3.376
Nee er zijn twee Dockyards op dezelfde dag. De andere Dockyard is nog steeds met MG.
Godverdomme je hebt gelijk ook. Bijzondere keuze om twee festivals tegelijk te organiseren (en de rest van de week niks)
 

Athos

Support act
13 jul 2023
1.002
1.558
Godverdomme je hebt gelijk ook. Bijzondere keuze om twee festivals tegelijk te organiseren (en de rest van de week niks)
Al diverse mensen op de socials gezien die kaartjes voor de verkeerde hebben gekocht...
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.030
3.376
Nog een week!
En dan rijst nu de vraag, waar gaan jullie heen? Ik heb het redelijk druk, dus helaas niet al te veel voor mij. Ik denk dat ik op zaterdag naar Garage Noord wil voor Objekt en mad miran en wellicht dat ik op zondag naar TLM airlines in skatecafe ga of Italo Moderni, maar aangezien ik maandag moet werken weet ik niet of ik daar nou echt zin in ga hebben...
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
478
641
Ik hoop dat 1 van de andere gezinsleden dit event leuk gaat vinden ;). Voor dit jaar alleen naar "Tomorrowland presents: Our Story 2024" met de dame, onder het moto van een cadeau kan ze niet weigeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Athos

Support act
13 jul 2023
1.002
1.558
En dan rijst nu de vraag, waar gaan jullie heen? Ik heb het redelijk druk, dus helaas niet al te veel voor mij. Ik denk dat ik op zaterdag naar Garage Noord wil voor Objekt en mad miran en wellicht dat ik op zondag naar TLM airlines in skatecafe ga of Italo Moderni, maar aangezien ik maandag moet werken weet ik niet of ik daar nou echt zin in ga hebben...
Dit jaar alleen naar Dockyard Warehouse op zaterdag. Deels omdat ik 1,5 week geleden ook al bij DJ Rush @ Thuishaven ben geweest (en gisteren bij Fat Dog in Doornroosje, oftewel beetje rustiger aan doen om draagvlak bij thuisfront te behouden want in november komen ook weer Deadletter en Fontaines).
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude, piep en Joris

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
141
71
Ik hoop dat 1 van de andere gezinsleden dit event leuk gaat vinden ;). Voor dit jaar alleen naar "Tomorrowland presents: Our Story 2024" met de dame, onder het moto van een cadeau kan ze niet weigeren.
Hier heb ik inderdaad ook kaarten voor. Zaterdag naar Dockyard Warehouse Festival, en ik twijfel nog om donderdag te gaan kijken bij STMPD in de Afas. Eigenlijk te grote locaties voor ADE, maar het kwam zo uit.
Iemand een idee wie we bij Tomorrowland presents kunnen verwachten? Ik vind nergens iets, en op basis van tourschema's durf ik alleen Tiesto en Martin Garrix te noemen.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
467
734
En dan rijst nu de vraag, waar gaan jullie heen? Ik heb het redelijk druk, dus helaas niet al te veel voor mij. Ik denk dat ik op zaterdag naar Garage Noord wil voor Objekt en mad miran en wellicht dat ik op zondag naar TLM airlines in skatecafe ga of Italo Moderni, maar aangezien ik maandag moet werken weet ik niet of ik daar nou echt zin in ga hebben...
Helaas is het antwoord nergens heen dit jaar - te duur en te weinig focus erop gehad om er op tijd bij te zijn met tickets kopen
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken