Lekker bezig! Duurde even voor ik je systeem doorhad, maar als ik het goed begrijp heb je de namen in jouw schema op dezelfde volgorde als de poster gezet, en daarnaast met nummers aangegeven als hoeveelste die naam op de site staat? En dan wordt alles met een hoger nummer dan iets eronder rood. Begrijp ik hem zo goed?
Meest opvallende daarin is voor mij de Morgue op zaterdag, met Truckfighters 11 posities hoger op de site dan CBP, de podium afsluiter. Maar op zich wel weer een logische keuze als je bedenkt dat Truckfighters best een bekende naam is, en dus mooi aandacht kan trekken op de site, terwijl CPB beter werkt als alternatieve headliner voor de liefhebber. Althans, ik denk dat zoiets dan de gedachte erachter moet zijn, maar het blijft speculeren.
Ik weet ook niet zo 1-2-3 wat dit nu betekent voor het vraagstuk waar die laatste nog aan te kondigen namen nu terecht gaan komen (behalve dat er qua aantallen duidelijk nog 4 posities te vergeven zijn: zondag Prison, vrijdag en zondag Helldorado, en vrijdag Morgue). Maar het is wel een leuk schemaatje om in rond te neuzen zo. Als is het maar omdat alles zo op een rijtje zien staan eens te meer bevestigd dat het al een bizar goede line up is, zelfs al zou er helemaal niks meer bij komen.