Alcatraz Open Air 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.269
Toch geen Gojira, nee?
Voor zover ik weet niet, maar dat kan natuurlijk snel veranderen zeker na de passage op de olympische spelen. Al is dat misschien net een reden waarom ze elders zouden staan. Ik vermoed dat dit gewoon Graspop zal worden
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Jamel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Wacken komt Machine Head, Gojira, Within temptation, .
Within lijkt me best te passen met de podcast, werkt overal.
Gojira, machine head, papa roach, Saxon als overige namen.
Nu al meer den genoeg namen voor 2025.

Opschrijven within temptation en saxon.
De derde headliner kan mss gojira zijn omdat ze er enkele jaren gelden al dichtbij waren.
Even vergeten dat saxon dit jaar al speelt ..
Within temptation , gojira, machine head droom headliners.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.714
8.624
Ik vermoed gewoon dat within temptation en machine head niet de duurste Graspop headliners zijn.
Machine Head kan ik wel geloven, maar Within Temptation is een redelijke grote naam in Nederland en Vlaanderen toch? Staan op Graspop ook gewoon als south head, Lokerse en Graspop zullen die band ook nog wel willen boeken gok ik?
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
233
300
Machine Head kan ik wel geloven, maar Within Temptation is een redelijke grote naam in Nederland en Vlaanderen toch? Staan op Graspop ook gewoon als south head, Lokerse en Graspop zullen die band ook nog wel willen boeken gok ik?
Within Temptation stond vorige jaar nog maar op de lokerse feesten. Ik vermoed dat te kort op elkaar is voor daar. dus maken de kans wel groter op Alcatraz al hebben ze ook al op pukkelpop gestaan... .

Ik hoop dat Apocalyptica op Alcatraz sta.

Ik vraag me af of we veel overlappingen gaan hebben met de 30 namen die Alcatraz zal droppen vrijdag. Wacken nu 34 namen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.856
3.972
Van die mogelijke grote Graspop namen (Mh, gojira, wt) zou Within Temptation de grote domper zijn. Aangezien Vic 'geen fan is', is die kans dus helaas meteen het grootste. Zou ontzettend jammer zijn als je dan de andere opties ziet.
Maar goed, traditiegewijs krijg ik dan wel wat moois in een tent. Al zou ik gojira op Alcatraz écht erg vet vinden.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.269
Van die mogelijke grote Graspop namen (Mh, gojira, wt) zou Within Temptation de grote domper zijn. Aangezien Vic 'geen fan is', is die kans dus helaas meteen het grootste. Zou ontzettend jammer zijn als je dan de andere opties ziet.
Maar goed, traditiegewijs krijg ik dan wel wat moois in een tent. Al zou ik gojira op Alcatraz écht erg vet vinden.
Ik dacht eerder dat die op papa Roach Ana het hinten was maar geen idee als dat een step up is
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Kapitein Knorpot

CradleOfFrance

Campingartiest
16 nov 2023
60
146
mijn voorspellingen voor de aankondiging van vrijdag

Withing Temptation (headliner), Dimmu Borgir, Kreator, Ministry, Brothers of Metal, Destruction, Midnight, Decapited
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.335
2.661
Within Temptation zou ik nu ook niet als spectaculaire naam zien.

Zou er ook niet voor afkomen.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
634
914
mijn voorspellingen voor de aankondiging van vrijdag

Withing Temptation (headliner), Dimmu Borgir, Kreator, Ministry, Brothers of Metal, Destruction, Midnight, Decapited

Er zullen geen headliners bij de aankondiging zitten. (Werd gezegd in podcast)
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
634
914
Uit de podcast zou ik afleiden dat het om een zwaardere band gaat, aangezien Vic toch meer naar de "klassiekere heavy metal" neigt op basis van de bands die hij wou zien. Ik zou logischerwijs denken dat WT voor hem dan wel in zijn straatje past.

Niettemin zien we inderdaad 3 graspop headliners verschijnen, plus een heleboel namen die iets kunnen betekenen.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Uit de podcast zou ik afleiden dat het om een zwaardere band gaat, aangezien Vic toch meer naar de "klassiekere heavy metal" neigt op basis van de bands die hij wou zien. Ik zou logischerwijs denken dat WT voor hem dan wel in zijn straatje past.

Niettemin zien we inderdaad 3 graspop headliners verschijnen, plus een heleboel namen die iets kunnen betekenen.
We zijn gegaan van gokken van bands, naar gokken wat vic al dan niet leuk vindt 🤣
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
634
914
Die man is zot van Watain en kijkt erg uit naar Fen, maar ik weet natuurlijk niet wat jij bedoelt met zwaardere band 😅

Ah oke hahahahaha

Ik had enkel een kort fragment gehoord rond waarbij het leek alsof hij eerder richting de lichtere genres neigt 😅
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.756
12.406
Zal wel een van de weinigen zijn hier die wel oké is met WT als headliner op Alcatraz. Laatste paar keer dat ik ze zag heb ik er eigenlijk altijd erg goed van kunnen genieten. Al mag het duidelijk zijn dat ik veel liever MH en Gojira heb.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken