Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Zojuist bericht gekregen dat Wacken verplaatst is naar volgend jaar.
Benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor Alcatraz.
Misschien dat ze daarop gewacht hebben ivm namen?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Zojuist bericht gekregen dat Wacken verplaatst is naar volgend jaar.
Benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor Alcatraz.
Misschien dat ze daarop gewacht hebben ivm namen?
Ja zou kunnen maar achter de schermen moet dit natuurlijk al stuk langer bekend zijn. In de aankondiging van Dynamo werd vooral gewezen naar Bloodstock en Alcatraz. Denk dat deze drie vooral de namen delen. Wacken zou de poel nog wel wat groter gemaakt hebben.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Komende week zal toch wel echt de week van de namen worden? Erg verrassend of moeilijk kan de puzzel niet. Pak de lineups van Bloodstock, Summer Breeze en Dynamo, mix er wat Belgisch talent bij en je bent klaar. Denk dat een eigen poging toch 90% in de buurt zal zitten maar ff geen tijd om dit ook echt te gaan doen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Komende week zal toch wel echt de week van de namen worden? Erg verrassend of moeilijk kan de puzzel niet. Pak de lineups van Bloodstock, Summer Breeze en Dynamo, mix er wat Belgisch talent bij en je bent klaar. Denk dat een eigen poging toch 90% in de buurt zal zitten maar ff geen tijd om dit ook echt te gaan doen.
Ik ben al aan het inluisteren door de bands van die line-ups in een playlist te hebben
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.648
5.108
Zware tegevaller:

Summer Breeze is gecancelled, daar gaat weer een rits kanshebbers
Balen inderdaad, had me er behoorlijk op verheugd, en had eigenlijk wel stiekem verwacht dat het door zou gaan..
Nu natuurlijk nog blijer met mijn tickets voor Alcatraz!

Nog meer slecht nieuws:
Dynamo meldt net dat headliner Amon Amarth heeft afgezegd (zouden ook op Summer Breeze staan).
Dat leek me ook welhaast een zekere headliner voor Alcatraz.
Een kanshebber minder dus..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Balen inderdaad, had me er behoorlijk op verheugd, en had eigenlijk wel stiekem verwacht dat het door zou gaan..
Nu natuurlijk nog blijer met mijn tickets voor Alcatraz!

Nog meer slecht nieuws:
Dynamo meldt net dat headliner Amon Amarth heeft afgezegd (zouden ook op Summer Breeze staan).
Dat leek me ook welhaast een zekere headliner voor Alcatraz.
Een kanshebber minder dus..
't Is dat er nog geen namen voor Alcatraz waren, maar ze gaan dit natuurlijk wel enorm voelen. Zelfde geldt voor Dynamo. Zelf hoop ik dat het naar volgend jaar wordt gezegd (maar dat is meer omdat ik niet kan en die bands niet wil mislopen), maar ik denk ook dat het steeds lastiger gaat worden om een mooi programma neer te zetten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Balen inderdaad, had me er behoorlijk op verheugd, en had eigenlijk wel stiekem verwacht dat het door zou gaan..
Nu natuurlijk nog blijer met mijn tickets voor Alcatraz!

Nog meer slecht nieuws:
Dynamo meldt net dat headliner Amon Amarth heeft afgezegd (zouden ook op Summer Breeze staan).
Dat leek me ook welhaast een zekere headliner voor Alcatraz.
Een kanshebber minder dus..
Oh j*z*s dat is wel erg zuur zeg! Daar gaat een forse streep door wat namen en het verlies van Amon Amarth voor Dynamo baal ik erg van. Ik hoop echt dat Alcatraz en Bloodstock zich staande kunnen houden met een aardig programma.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.648
5.108
Oh j*z*s dat is wel erg zuur zeg! Daar gaat een forse streep door wat namen en het verlies van Amon Amarth voor Dynamo baal ik erg van. Ik hoop echt dat Alcatraz en Bloodstock zich staande kunnen houden met een aardig programma.
Inderdaad, als we maar geen 'domino-effect' ofzo gaan krijgen, waarbij een hele reeks grote namen en festivals gaat afzeggen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken