Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Blijkbaar heeft Pukkelpop toch al een paar Amerikanen kunnen scoren. Voor Alcatraz zou ik al blij zijn met een paar Noren of Zweden.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.603
5.004
Blijkbaar heeft Pukkelpop toch al een paar Amerikanen kunnen scoren. Voor Alcatraz zou ik al blij zijn met een paar Noren of Zweden.
Nou, blijkbaar zegt nationaliteit (continent) toch minder dan we dachten.
Bij Dynamo zijn immers Testament, Municipal Waste, Unleash The Archers, Dress The Dead en dat hele Bay Area Intertrashional gebeuren bevestigd, terwijl Amon Amarth juist afzegt.
En ook op Bloodstock staan namen die blijkbaar wel de oceaan over kunnen en willen steken, zoals Devin Townsend en Vio-lence.

Vanzelfsprekend dus ook allemaal grote kanshebbers voor Alcatraz, met name uiteraard Testament en Municipal Waste, die al op het oude affiche stonden, en ook Vio-lence, dat op het affiche voor 2020 stond (en in 2019 ook al aanwezig was).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik zie eigenlijk ook dat combi ding "BAy Area Intertrashiational wel als kanshebber voor Alcatraz.
Simpele en goedkope oplossing als de bandleden daarvan toch al met hun eigen band geboekt zijn
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.603
5.004
Ik zie eigenlijk ook dat combi ding "BAy Area Intertrashiational wel als kanshebber voor Alcatraz.
Simpele en goedkope oplossing als de bandleden daarvan toch al met hun eigen band geboekt zijn
Wat een verschrikkelijke naam is dat toch ook, hè..? ?
Maar volgens mij was dat toch wel een exclusief dingetje voor Dynamo, als ik me niet vergis?
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Nou, blijkbaar zegt nationaliteit (continent) toch minder dan we dachten.
Bij Dynamo zijn immers Testament, Municipal Waste, Unleash The Archers, Dress The Dead en dat hele Bay Area Intertrashional gebeuren bevestigd, terwijl Amon Amarth juist afzegt.
En ook op Bloodstock staan namen die blijkbaar wel de oceaan over kunnen en willen steken, zoals Devin Townsend en Vio-lence.

Vanzelfsprekend dus ook allemaal grote kanshebbers voor Alcatraz, met name uiteraard Testament en Municipal Waste, die al op het oude affiche stonden, en ook Vio-lence, dat op het affiche voor 2020 stond (en in 2019 ook al aanwezig was).

Testament, Vio-lence, Municipal Waste en eventueel BAI is toch wel wat teveel thrash naar mijn goesting.

Ik hou wel van een goeie mix traditional, black en death metal. Een beetje thrash erbij is dan OK.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.603
5.004
Testament, Vio-lence, Municipal Waste en eventueel BAI is toch wel wat teveel thrash naar mijn goesting.

Ik hou wel van een goeie mix traditional, black en death metal. Een beetje thrash erbij is dan OK.
Klopt, thrash was, is en blijft een populair subgenre in de metalwereld, en mag dan ook zeker niet ontbreken op een metalfestival.
Voor mij is het zo'n beetje het 'pils' van de metal. Ik drink graag een pilsje, maar als ik mag kiezen geniet ik liever van een speciaalbiertje. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Rick1617899545

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
Lees in het Pukkelpop topic dat het besluit van de Belgische regering over de festivalkaders is doorgeschoven van vandaag naar volgende week vrijdag. Ik heb zo'n vermoeden dat daar de 'hoogstwaarschijnlijk' van Alcatraz vandaan komt en dat hiermee mijn leak in het water valt :(
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Lees in het Pukkelpop topic dat het besluit van de Belgische regering over de festivalkaders is doorgeschoven van vandaag naar volgende week vrijdag. Ik heb zo'n vermoeden dat daar de 'hoogstwaarschijnlijk' van Alcatraz vandaan komt en dat hiermee mijn leak in het water valt :(
Ik las het gisteren ook en moest gelijk aan die slag om de arm denken van Alcatraz
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
We gaan los! Zal wel 11 uur worden hoop ik. Channel Zero nooit gezien en ken ik ook niet heel goed, mooi om zo te ontdekken. Afsluiter zou wel matig zijn. Doro had van mij ook niet gehoeven maar ach.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.603
5.004
We gaan los! Zal wel 11 uur worden hoop ik. Channel Zero nooit gezien en ken ik ook niet heel goed, mooi om zo te ontdekken. Afsluiter zou wel matig zijn. Doro had van mij ook niet gehoeven maar ach.
Channel Zero en Doro wordt voor mij ook van een afstandje bekijken, beiden niet slecht, maar ook niet echt spannend.
Tarja wil ik dan toch wel graag zien, toevallig gisteren nog een tijdje geluisterd, en die heeft intussen toch aardig wat leuke solo-plaatjes gemaakt.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Channel Zero en Doro wordt voor mij ook van een afstandje bekijken, beiden niet slecht, maar ook niet echt spannend.
Tarja wil ik dan toch wel graag zien, toevallig gisteren nog een tijdje geluisterd, en die heeft intussen toch aardig wat leuke solo-plaatjes gemaakt.
Ik heb door omstandigheden Channel Zero ook nog nooit gezien, dus heel blij mee.

mijn vrouw is dolgelukkig dat Tarja komt. So far so good ?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
Eerste snelle reactie. Echt enorm blij dat opnieuw bevestigd zijn: Epica, Moonspell, Solstafir, Black Mirrors, Emporer!!!!, dark Tranquility, Fleddy, Monkey3!!!, Dyscordia, Amenra er zomaar ff bij, Stake, Eluveitie, Jinjer en Wiegedood.

Alleen hiermee is mijn weekend al geslaagd hoor. En er komt meer bij volgens de site
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken