Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Ik hoop nog op Amorphis. Toeren ook in die periode. Wat kijk ik toch uit naar dit festival (al ga ik er wel gaan werken).
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.606
5.008
199093119_432527158188500_5906700223470099996_n.jpg
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.606
5.008
Mooiste nieuwe namen: Epica, Amenra, Sólstafir, Fleddy Melculy, Unleash The Archers, Spoil Engine, Sloper.
Mooiste herbevestigingen: Heilung (als headliner!), Cradle Of Filth, Eluveitie, Tarja, Dirkschneider, GloryHammer, Dark Tranquility, Jinjer, Moonspell, Dyscordia, Wiegedood.
Grootste gemis (vooralsnog?): Katatonia, The Darkness, Life Of Agony, Enslaved, Lacuna Coil, The Night Flight Orchestra, Bloodywood, 1914, Saille.

Al met al zeker niet ontevreden/teleurgesteld, integendeel! :)?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.606
5.008
64 namen nu aangekondigd (vr. 21, za. 20, zo. 23), 65 als je Channel Zero dubbel telt.
Er waren er ongeveer 70 beloofd, dus dan kunnen we waarschijnlijk nog zo'n 5-6 namen verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.441
64 namen nu aangekondigd (vr. 21, za. 20, zo. 23), 65 als je Channel Zero dubbel telt.
Er waren er ongeveer 70 beloofd, dus dan kunnen we waarschijnlijk nog zo'n 5-6 namen verwachten.
Ben benieuwd of daar nog iets 'hoogs' in zit. Een Paradise Lost, Amorphis, While She Sleeps of nog wat mooie aanvulling voor eronder. Zo mis ik met name BAEST nog maar ook 1914.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Toch wel 4 mooie namen waar ik naar uit keek weggevallen (The Darkness, Night Flight Orchestra, Lacuna Coil en Bloodywood), maar ik ga zeker niet klagen. Gaat een mooi feestje worden! Ik kan niet wachten
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.997
Jongens, jullie boffen. Dit is echt een enorm geile line-up, zeg. Erica en Heilung als headliners, Kreator had niet gehoeven, maar echt wel een redelijke headliner, zeker i.c.m. Amenra. Cradle of Filth, Eluveitie en Stake zijn ook fijn. Jinjer, Solstáfir, Moonspell en Monkey3 zijn heerlijk. En dan heb je nog kleine namen als Monolord, Russkaja, The Vintage Caravan, Spoil Engine en Wiegedood. Wat een heerlijk weekend gaat dat worden voor jullie!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Jongens, jullie boffen. Dit is echt een enorm geile line-up, zeg. Erica en Heilung als headliners, Kreator had niet gehoeven, maar echt wel een redelijke headliner, zeker i.c.m. Amenra. Cradle of Filth, Eluveitie en Stake zijn ook fijn. Jinjer, Solstáfir, Moonspell en Monkey3 zijn heerlijk. En dan heb je nog kleine namen als Monolord, Russkaja, The Vintage Caravan, Spoil Engine en Wiegedood. Wat een heerlijk weekend gaat dat worden voor jullie!
Kom je niet?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.441
Jongens, jullie boffen. Dit is echt een enorm geile line-up, zeg. Erica en Heilung als headliners, Kreator had niet gehoeven, maar echt wel een redelijke headliner, zeker i.c.m. Amenra. Cradle of Filth, Eluveitie en Stake zijn ook fijn. Jinjer, Solstáfir, Moonspell en Monkey3 zijn heerlijk. En dan heb je nog kleine namen als Monolord, Russkaja, The Vintage Caravan, Spoil Engine en Wiegedood. Wat een heerlijk weekend gaat dat worden voor jullie!
Inderdaad, je zou toch ook gaan? Wat is dit nou?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken