Albums van 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Vandaag heel weinig op de planning (en eigenlijk voor de rest van december ook).
Buiten Lauren Mayberry komen de grootste releases vandaag waarschijnlijk uit de k-popwereld met Twice (banger single) en Rosé.
Dua Lipa Live from the Royal Albert Hall is ook uit vandaag en gaat dit weekend ook wel eens aan.

We mogen weer stemmen!

Misschien voor volgend jaar titel van dit topic veranderen in "Album releases in 2025"? Nu suggereert het topic dat alles wat hier in gepost wordt top albums zijn, maar dat zijn het logischerwijs natuurlijk niet allemaal.

Misschien voor volgend jaar titel van dit topic veranderen in "Album releases in 2025"? Nu suggereert het topic dat alles wat hier in gepost wordt top albums zijn, maar dat zijn het logischerwijs natuurlijk niet allemaal.
Ik heb daar persoonlijk geen last van. Aan de andere kant heb ik ook geen problemen met jouw voorgestelde titel. Ik zal eraan denken als ik het nieuwe topic maak. Zal ook niet al te lang meer duren denk ik zo ;)

We mogen weer stemmen!

Poeh, maar 20 die mee mogen doen voor de punten... Mijn longlist van interessante releases dit jaar is inmiddels meer dan 100 albums lang, ik heb ze nog niet allemaal even goed kunnen beluisteren maar er zijn er toch gemakkelijk een stuk of 50 die ik wel mee zou willen nemen. Nouja, kijk wel hoe lang mn lijst uiteindelijk wordt, goed om te weten dat alleen de top 20 punten krijgt in ieder geval.

Poeh, maar 20 die mee mogen doen voor de punten... Mijn longlist van interessante releases dit jaar is inmiddels meer dan 100 albums lang, ik heb ze nog niet allemaal even goed kunnen beluisteren maar er zijn er toch gemakkelijk een stuk of 50 die ik wel mee zou willen nemen. Nouja, kijk wel hoe lang mn lijst uiteindelijk wordt, goed om te weten dat alleen de top 20 punten krijgt in ieder geval.
Vet ..50 ja?
Ben nu week bezig en kom denk op max 15-20 albums.
Top 3 staat wel vast denk.
Top 10 wellicht nog kleine verandering.
Wel zomerperiode stuk minder geluisterd en voor mij persoonlijk een matig jaar qua releases.
Metalcore en powermetal luister ik haast niet meer , wellicht dat ik daar nog iets moois kan ontdekken.
Benieuwd naar je lijst..😄👍

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Dr. Hannibal
Net pas ontdekt dat album van Cindy Lee in zijn geheel op Youtube staat, nu dus maar eens keer gaan luisteren na alle lovende woorden op het wereldwijde net.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Nog een kleine top 5 van EP's dit jaar:
1. Waylon Wyatt - Til The Sun Goes Down
2. Willow Avalon - Country Never Leaves
3. Wilco - Hot Sun Cool Shroud
4. Allison Ponthier - Breaking the Fourth Wall
5. Cerys Hafana - The Bitter

Tegenvallers van 2024:
Strand of Oaks, MGMT en Buffalo Tom. Vooral vanwege uitkijken naar en dan toch minder dan gedacht.

Voor mij ook geen nieuwe muziek, wel het live album van The National welke vandaag gereleased is.

Volgens Wikipedia BossMan Dlow, Mario, Snoop Dogg en Stray Kids. Kan ik niks mee. Mijn Release Radar is compleet leeg, alleen maar singles. Dat overkomt me niet vaak, maar is ook wel eens lekker.
Wacht krijg je hele albums op ReleaseRadar of begrijp ik dit verkeerd?

Users who are viewing this thread