Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een plaat zoals spaghetti bolognese uit de kantine op het werk. Iedereen vindt het wel oké en het doet wat het moet, maar er mist toch altijd wat pit en zout in.
Ja ik heb hem nu 2x geluisterd en kan me hier wel een beetje in vinden. Wel een hele fijne plaat om op de achtergrond aan te hebben, maar er blijft weinig hangen of eruit springen.
Ja, absurd. Even zonder enige bombarie droppen en dan is het zo'n gigagoeie plaat. We worden verwend op het gebied van hiphop met de albums van Tyler the Creator en Kendrick de afgelopen weken.
Ja, absurd. Even zonder enige bombarie droppen en dan is het zo'n gigagoeie plaat. We worden verwend op het gebied van hiphop met de albums van Tyler the Creator en Kendrick de afgelopen weken.
Laudare - Requiem
Cello/neoklassiek gecombineerd met aggressieve post metal en daar nog een prog sausje bovenop. De band noemt het zelf "Violent Poetry" , de Latijnse teksten heb ik nog niet vertaald dus over de poëzie kan ik niet oordelen, maar het klinkt in ieder geval wel heel goed met mooie clean gezongen stukken afgewisseld met screaming.
Ik vind GNX echt top, maar ik mis toch een beetje de felheid waar Kendrick af en toe mee kwam op eerdere platen. Weet niet helemaal waar dat 'm in zit.
Ik vind GNX echt top, maar ik mis toch een beetje de felheid waar Kendrick af en toe mee kwam op eerdere platen. Weet niet helemaal waar dat 'm in zit.
De hele beef was wel vermakelijk, hiphop kwam weer goed tot leven ten opzichte van de wat saaie periode ervoor
Nieuwe album van Kendrick is wel echt goed met een energie die we niet heel vaak zo hebben gehoord en terecht; er komt niemand bij hem in de buurt op dit moment.
Hoogtepunten tot nu toe zijn reincarnated, heart pt. 6, wacced out murals, tv off en man at the garden. Alleen peakaboo en gnx is het niet voor mij.