Albums van 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Vanacht nieuwe opeth luisteren.
Heb ze hoog zitten en eerste reviews zijn goed dus erg veel zin in.

Kan me niet herinneren dat een album op Blabbermouth 10/10 scoorde. Kan niet wachten op vannacht of morgenvroeg.

Kan me niet herinneren dat een album op Blabbermouth 10/10 scoorde. Kan niet wachten op vannacht of morgenvroeg.
Er zijn dit jaar al 2 "Opeth" albums verschenen die bij mij heel hoog scoren, het zou dus wel goed zijn als het origineel daar nog eens boven gaat :)

• Leuk
Waarderingen: nikita en MarcoReusel
Eind van het jaar in zicht, dus steeds minder nieuwe albums.

Father John Misty zorgt in ieder geval al voor een fantastische start!
Later nog Warhaus, Michael Kiwanuka, Ocean Groove, Kim Deal, Heavy Moss, Opeth en So Soon.

FJM volgens heel wat publicaties weer een knalplaat gemaakt, heerlijk. Benieuwd naar.

Father John Misty!!!

Ik was geen fan van de eerste single maar in zijn geheel weer straf werk van Tillman hoor.

De nieuwe Warhaus is ook echt bizar goed. In t bijzonder verrast hoe hard Zero One Code aan sloeg, wat een top nummer, kan meteen in t rijtje met Open Window en It Had To Be You!

Ik krijg heel erg Pink Floyd vibes van sommige stukken (Lowdown o.a.). Echt weer heel sterk, wel een stuk rustiger dan zn oudere werk.
Ik las in een interview met hem in de Oor ook dat hij zich niet meer wou conformeren aan radiovriendelijke muziek maken waar verplicht meer tempo inzit maar lekker zijn eigen ding wou doen. Daar voelde hij nu de ruimte voor. Goed geslaagd vind ik zelf

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Nieuwe Opeth nu één keer in z'n geheel beluisterd en hij bevalt me zeer goed. Denk nu al dat dit de beste plaat van ze is sinds Watershed. Erg veel zin om er de komende weken nog vaker naar te gaan luisteren. En het brengt me ook in de verleiding om kaarten te kopen voor hun show begin volgend jaar... Oh wacht, ik heb al kaarten. 😏

Vandaag de tijd om Father John Misty, Michael Kiwanuka en Kim Deal te luisteren.
Stuk voor stuk mooie albums, maar het openingsnummer van Father John Misty springt er echt uit.

Ik stuit net op Transa (https://en.wikipedia.org/wiki/Transa_(compilation_album)), bijzondere artiesten en samenwerkingen (Julien Baker, Cassandra Jenkins, Adrienne Lenker, Jeff Tweedy, Lee Ranaldo)
Ik vond m gelukkig
ook. Met zn 3u49m ben ik er nog niet helemaal door maar werkelijk waar fantastisch. Een snoepwinkel met enkel lekkers. Adrianne Lenker, Rachika Nayar, Andre 3000, Anohni. Covers en nieuwe nummers waaronder van Sade!

Users who are viewing this thread