Albums van 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Niet zoveel. Ook wel eens lekker.

Focus - Focus 12
Clutch - Slow Hole to China
The Windmill - Mindscapes
O Maldito - O Maldito
Alessandro Fongaro - Pietre
Kiasmos - II
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.608
8.940
Niet zoveel. Ook wel eens lekker.

Focus - Focus 12
Clutch - Slow Hole to China
The Windmill - Mindscapes
O Maldito - O Maldito
Alessandro Fongaro - Pietre
Kiasmos - II

Gisteren kwam ook Visions of Atlantis - Pirates II uit, vond de singles al wel lekker, benieuwd naar de rest.
de single Tonight I'm Alive kan je een samba op dansen, mocht dat je interesseren!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Gisteren kwam ook Visions of Atlantis - Pirates II uit, vond de singles al wel lekker, benieuwd naar de rest.
de single Tonight I'm Alive kan je een samba op dansen, mocht dat je interesseren!
Samba klinkt altijd goed. Single compleet gemist ook. Ben een tijdje geleden afgehaakt op VoA, maar misschien zorgen ze hiermee voor een ommekeer!
 

dblauw

Randprogramma
28 nov 2023
142
171
Terug van Down The Rabbit Role, dus nu tijd voor de albums van afgelopen vrijdag. "Gelukkig" niet veel om in te halen.

Fink - Beauty In Your Wake
Kiasmos - II
Zach Bryan - The Great American Bar Scene
 

JKGB

Randprogramma
6 dec 2021
114
62
Mocht je je afvragen wat voor dag het vandaag ook weer is: Cassandra Jenkins-dag: My light, my Destroyer
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Verder nog:
Cigarettes After Sex - X's (ga het toch proberen ondanks de zaaddodende muziek)
Mr. Big - Ten
Chase Walker Band - Sounds of an Old Soul (EP)
The Dip - Love Direction
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
298
280
Vandaag:

Speed
Clairo
Scarcity
Diskord / Atvm
Cassandra Jenkins
Toe

Speed en Clairo dikke prima. Speed hun beatdown metalcore stijl is heerlijk op z'n tijd, misschien ook weer niet heel bijzonder, maar wel goed. Clairo kon mijn aandacht dit album beter vasthouden dan bij de vorige. Scarcity is tot nu toe een beetje wisselvallig. Het is vrij uniek en uitdagend, wat ik zeker kan waarderen. Maar het bewandelt tot nu toe een dunne lijn tussen heel irritant en goed. Ik weet het nog niet. Het eerste nummer valt in ieder geval toch wel in de categorie irritant.
 

fred alweer..

Support act
27 jan 2023
776
589
Vandaag:

Speed
Clairo
Scarcity
Diskord / Atvm
Cassandra Jenkins
Toe

Speed en Clairo dikke prima. Speed hun beatdown metalcore stijl is heerlijk op z'n tijd, misschien ook weer niet heel bijzonder, maar wel goed. Clairo kon mijn aandacht dit album beter vasthouden dan bij de vorige. Scarcity is tot nu toe een beetje wisselvallig. Het is vrij uniek en uitdagend, wat ik zeker kan waarderen. Maar het bewandelt tot nu toe een dunne lijn tussen heel irritant en goed. Ik weet het nog niet. Het eerste nummer valt in ieder geval toch wel in de categorie irritant.
Thanks voor de tip betreft Speed :)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Fluxion

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Ik weet niet hoe lang Kiasmos al uit is, maar die gaat er echt in als zoete koek. Wat een heerlijk boeiende plaat zeg.
 

Nizjni

Playlistbediener
25 jan 2024
49
110
Nieuwe Clairo, voldoet aan mijn verwachtingen. Erg fijn omdat Sling toch wel een erg sterke plaat is om op te volgen.
In de nieuwe Zach Bryan moet ik nog komen, maar hoor toch wel ergens wat Bon Iver invloeden. Fijne combi :). Ik hoop dat hij eens naar Europa komt.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
724
596
Ik had die van Cage the Elephant en Dominic Fike even gemist, bij deze dus.

Die eerste prima leuk indie album, niks mis mee. Die tweede voelt meer als een EP, wat experimenteel, blijft niet echt hangen, 1 a 2 nummertjes opgeslagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken