Albums van 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Naast alle albums hebben Joey Valence & Brae ook een dikke single gereleased zeg. Waar zien we die nog verschijnen dit jaar, Lowlands?
 

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
79
124
Mannequin Pussy en Yard Act stonden bij mij op vandaag. Erg lekkere platen beide!
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
554
414
Yard Act kon mij prima bekoren. Naast de singles vond ik fizzy fish, Down by the stream en Blackpool illuminations interessant. Iets minder in m'n straatje dan 't vorige album (op first listen), maar ook wat minder all over the place dan 't vorige album. Ga 'm zeker vaker aanzetten.

Vond vooral de punky passages op Mannequin Pussy lekker voorbij denderen, prima album.
 

Nizjni

Playlistbediener
25 jan 2024
23
37
Mannequin Pussy is fijn album. Morgen nog maar goed luisteren.
Mildlife heeft ook album uitgebracht vandaag, ook erg fijn.
Weet niet of Helado Negro hier al voorbij is gekomen, maar zijn laatste album PHASOR is ook erg fijn.
 

Nizjni

Playlistbediener
25 jan 2024
23
37
Zojuist nieuwste album van Yard Act geluisterd. Kan mij bijna niet voorstellen dat die niet in mijn top 10 staat aan het einde van dit jaar...
Ben onder de indruk; de teksten, muziek, boodschap en productie slaan erg aan.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ben altijd zo blij met dit topic, ik mis doorgaans vrij veel releases maar hierdoor pak ik toch vrij veel nieuwe muziek op buiten mijn eigen muziekkennis

Mannequin, Yard Act en Allie X gaan er heel goed in hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: weezers en Nelios

Bob105

Support act
18 jun 2021
800
988
Nieuwe album van Yard Act gaat er hier ook in als zoete koek.

Het Liam Gallagher & John Squire album doet mij persoonlijk weinig. Ja, het heeft wel de John Squire sound van de Stone Roses, maar het verveelt me na enkele nummers wel enigszins.

Aan Mannequin Pussy moet ik nog even wennen..denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Yard Act intussen ook volledig grijsgedraaid. Wat een dijk van een album. Vooral het afsluitende duo Blackpool Illuminations en A Vineyard in the North doen het mij. Erg benieuwd hoe dat live gaat klinken in de Botanique eind april!
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: weezers en elo

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Yard Act intussen ook volledig grijsgedraaid. Wat een dijk van een album. Vooral het afsluitende duo Blackpool Illuminations en A Vineyard in the North doen het mij. Erg benieuwd hoe dat live gaat klinken in de Botanique eind april!
Die twee nummers zijn klassiekers in wording
 

micham

Nieuw lid
27 dec 2023
4
2
Yard Act en Mannequin Pussy(!!!) inderdaad alle hype waard !! Verder ook erg genoten van MGMT, Froukje en The Vaccines . . . ik denk dat het debuut van The Last Dinner Party mijn favoriet is tot nu toe !! Maar het is ook nog wachten op de nieuwe albums van The Cure, Joost, Jack White, Gijsjaradijsja en Porter Robinson :)
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.421
Yard Act en Mannequin Pussy(!!!) inderdaad alle hype waard !! Verder ook erg genoten van MGMT, Froukje en The Vaccines . . . ik denk dat het debuut van The Last Dinner Party mijn favoriet is tot nu toe !! Maar het is ook nog wachten op de nieuwe albums van The Cure, Joost, Jack White, Gijsjaradijsja en Porter Robinson :)
Komt die van The Cure eindelijk echt uit dit jaar?!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Yard Act en Mannequin Pussy(!!!) inderdaad alle hype waard !! Verder ook erg genoten van MGMT, Froukje en The Vaccines . . . ik denk dat het debuut van The Last Dinner Party mijn favoriet is tot nu toe !! Maar het is ook nog wachten op de nieuwe albums van The Cure, Joost, Jack White, Gijsjaradijsja en Porter Robinson :)
Vergeet de Vlaams albums niet. Porcelain Id, BLUAI, Bony King of Nowhere. Stuk voor stuk echt pareltjes. En dan heb je ook Meltheads nog, prima plaat.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
554
414
Ik vind de nieuwe Bleachers weer top! Dut aan het einde wel wat in, maar overall zeker goed album.
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
111
101
Vergeet de Vlaams albums niet. Porcelain Id, BLUAI, Bony King of Nowhere. Stuk voor stuk echt pareltjes. En dan heb je ook Meltheads nog, prima plaat.
Dagje alleen op kantoor vandaag: bedankt voor de tips!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.584
585
Vandaag volgende klaarstaan:
The Jesus and Mary Chain - Glasgow Eyes
The Libertines - All Quiet on the Eastern Esplanade
Bleachers - Bleachers
Sam Outlaw - Terra Cotta
Meatbodies - Flore Ocean Tiger Bloom
Hannah Frances - Keeper of the Sheperd
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken