Albums van 2022

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
GHUM - Bitter

Deze komt hoogstwaarschijnlijk wel op mijn lijstje aan het eind van het jaar.
 

JURRIAA

Nieuw lid
21 okt 2022
2
0
Deze Arctic Monkeys plaat is denk ik de eerste van ze waar ik niet gelijk verliefd ben. De nummers zijn sterk, maar het voelt vaak alsof ze deze sounds al eerder en beter hebben gedaan
 

JURRIAA

Nieuw lid
21 okt 2022
2
0
Carly Rae Jepsen en Taylor albums zijn morgen aan de beurt! Taylors album schijnt geleaked te zijn, veel goede dingen over gehoord
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Carly Rae Jepsen en Taylor albums zijn morgen aan de beurt! Taylors album schijnt geleaked te zijn, veel goede dingen over gehoord
Staan nu ook op Spotify yes, beiden.

Vandaag is zo'n dag dat ik blij ben dat ik een aardig stuk moet rijden voor werk. Kan ik lekker op het gemakje die albums luisteren
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.669
En Brutus.

Nieuwe Taylor Swift is alvast zeer overtuigend. Nieuwe AM is not my cup of tea (zijn ze ook nooit geweest). Nieuwe Dry Cleaning is muzikaal genieten, maar die praatzang blijft me storen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Die nieuwe Taylor Swift, waar moet ik beginnen? Wie een nieuwe Folklore of Evermore had verwacht komt bedrogen uit. Synthpop it is. Toch hangen die 2 albums wel over dit album heen, want de mysterieuze sfeer blijft. Het is niet recht toe, recht aan zoals op eerdere synthpop albums en daarom voelt het heel verfrissend. Er wordt meer gespeeld met stem en effecten zonder hierin overdreven door te slaan. Up-tempo en rustig wisselen elkaar af. Na de eerste luisterbeurt kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat het me heel goed bevalt en dat ik hem nog veel vaker op ga zetten.

En die samenwerking met Lana del Rey is wel echt om door een ringetje te halen, wauw.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Bartjuh1981

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Die nieuwe Taylor Swift, waar moet ik beginnen? Wie een nieuwe Folklore of Evermore had verwacht komt bedrogen uit. Synthpop it is. Toch hangen die 2 albums wel over dit album heen, want de mysterieuze sfeer blijft. Het is niet recht toe, recht aan zoals op eerdere synthpop albums en daarom voelt het heel verfrissend. Er wordt meer gespeeld met stem en effecten zonder hierin overdreven door te slaan. Up-tempo en rustig wisselen elkaar af. Na de eerste luisterbeurt kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat het me heel goed bevalt en dat ik hem nog veel vaker op ga zetten.

En die samenwerking met Lana del Rey is wel echt om door een ringetje te halen, wauw.
Dit hadden mijn woorden kunnen zijn. In mijn oren klinkt het ook echt als een meer uptempo versie/mix van Evermore en Folklore. Erg lekker!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Zo maar eens gaan luisteren naar Taylor Swift, nieuwsgierig.

Arctic Monkeys erg fraai! Hele mooie switch in stijl, enorm sfeervol.

Dan nog Rival Consoles. Waanzinnig mooi dancealbum, diep en donker. Geweldig!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
Knappe dag dit. Inderdaad alle namen die jullie noemen en dan ook Jean-Michel Jarre, a-ha, Serj Tankian, Simple Minds, In This Moment, Architects, Lost in Kiev, Copperhead County en een karrevracht aan goede singles.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
@teunajax Nieuwe album van Backxwash HIS HAPPINESS SHALL COME FIRST EVEN THOUGH WE ARE SUFFERING (alleen op Bandcamp) spreekt je wellicht wel aan. Ik vind 'm wel aardig in ieder geval. Wederom veel gastartiesten, maar die voegen allemaal wel wat toe. En nu nog even naar Roadburn sturen...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.669
@teunajax Nieuwe album van Backxwash HIS HAPPINESS SHALL COME FIRST EVEN THOUGH WE ARE SUFFERING (alleen op Bandcamp) spreekt je wellicht wel aan. Ik vind 'm wel aardig in ieder geval. Wederom veel gastartiesten, maar die voegen allemaal wel wat toe. En nu nog even naar Roadburn sturen...
Vette tip. Ik heb normaliter een grafhekel aan rap, maar met deze dynamiek klinkt het erg gaaf (zoals The Bug).

Ik heb het hele weekend en vandaag de nieuwe van Dead Cross opstaan, II, met gelukkig weer een uitzinnige Mike Patton op zang. Voor liefhebbers van noise/post-hardcore.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
@teunajax Nieuwe album van Backxwash HIS HAPPINESS SHALL COME FIRST EVEN THOUGH WE ARE SUFFERING (alleen op Bandcamp) spreekt je wellicht wel aan. Ik vind 'm wel aardig in ieder geval. Wederom veel gastartiesten, maar die voegen allemaal wel wat toe. En nu nog even naar Roadburn sturen...
Nog niet geluisterd, maar sowieso groot fan van Backxwash. Inderdaad fingers crossed voor Roadburn 🤞
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
De aller aller allerlaatste Brockhampton op 17 november. Benieuwd en hyped, niet alles is raak op de laatste platen, maar vaak zitten er toch wel een 6tal nummers op die een heerlijke flow hebben.

Op Saturnation II na, daar is alles raak.

1667306977935.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken