Halfjaarlijstje. Nog maar één 5* (all time fav) maar desondanks een prima album jaar tot zover imo. En effin Uffie is back!
1) Black Country, New Road - Ants From Up There 5*
2) Hatchie - Giving the World Away 4,5*
3) Beach House - Once Twice Melody 4,5*
4) The Smile - A Light for Attracting Attention 4,5*
5) Frou Frou - Off Cuts [EP] 4,5*
6) Animal Collective - Time Skiffs 4*
7) Jeremiah Chiu & Marta Sofia Honer - Recordings from the Åland Islands 4*
8) Warpaint - Radiate Like This 4*
9) Kendrick Lamar - Mr. Morale & The Big Steppers 4*
10) Uffie - Sunshine Factory 4*
11) Fontaines D.C. - Skinty Fia 4*
12) Arcade Fire - WE 3,5*
13) Jack White - Fear of the Dawn 3,5*
14) Spoon - Lucifer on the Sofa 3,5*
15) Spiritualized - Everything Was Beautiful 3,5*
16) Let's Eat Grandma - Two Ribbons 3,5*
17) Kevin Morby - This Is a Photograph 3,5*
18) Sharon Van Etten - We've Been Going About This All Wrong 3,5*
19) yeule - Glitch Princess 3,5*
20) Mitski - Laurel Hell 3,5*
21) Charli XCX - CRASH 3,5*
22) Wet Leg - Wet Leg 3,5*
23) Soccer96 - Inner Worlds 3,5*
24) Nilüfer Yanya - PAINLESS 3,5*
25) Asian Glow - Stalled Flutes, Means 3,5*
26) Sweet Trip - Seen / Unseen 3,5*
27) Yard Act - The Overload 3,5*
28) Destroyer - LABYRINTHITIS 3,5*
29) Big Thief - Dragon New Warm Mountain I Believe in You Silvana 3,5*
30) Estrada - Marchita 3,5*