Album releases 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Ik zag online veel liefde voor het debuutalbum van Addison Rae, dus heb het deze morgen op de trein eens een kans gegeven. Luistert behoorlijk weg, met duidelijke invloeden van Charli en Tate naar mijn mening. Vrees er al voor dat ze mooie plekjes op festival line-ups zal wegkapen in 2026 (als ze er zou doen)

Geen idee wat dit is (behalve dat het een album is uiteraard), maar Arjen Lucassen komt weer eens met een nieuw album, zie onderstaande trailer.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Hailey Whitters heeft met Corn Queen een puik country album gemaakt. Dit genre is op het forum niet erg populair (wat ik ook wel snap), maar dit album is wel een erg goede.

Iemand tips? Wij zijn voor ons bedrijf een magazine aan het schrijven voor de medewerkers, lekker voor de ontspanning. Nu komen er allerlei tips in kwa films, series, kooktips etc. Maar ook natuurlijk muziektips.

Zoals je het vast al raad is nu niet het meest makkelijke publiek. Dus ik wil redelijk toegankelijke albums adviseren, maar het mag ook wel weer ergens het alternatieve raken. Het liefst wel iets van 2024/2025. Ik zat te denken aan MJ Lendermann, Chappell Roan, Bad Bunny etc. het moet ook weer niet te snobby zijn.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Iemand tips? Wij zijn voor ons bedrijf een magazine aan het schrijven voor de medewerkers, lekker voor de ontspanning. Nu komen er allerlei tips in kwa films, series, kooktips etc. Maar ook natuurlijk muziektips.

Zoals je het vast al raad is nu niet het meest makkelijke publiek. Dus ik wil redelijk toegankelijke albums adviseren, maar het mag ook wel weer ergens het alternatieve raken. Het liefst wel iets van 2024/2025. Ik zat te denken aan MJ Lendermann, Chappell Roan, Bad Bunny etc. het moet ook weer niet te snobby zijn.
Tamino, Mac Miller, Hippo Campus, Wunderhorse, Big Special, Yard Act

• Geweldig
Waarderingen: Indiaantje89

Alvast bedankt.
Verloren wedstrijd... Even mijn lijst doorgespit, maar als MJ Lenderman kan, dan zou een Tamino ook kunnen, niet?

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89 en Nelios

Alvast bedankt.
Een zwikkie uit mijn persoonlijke favo lijsten:

- Small Changes van Kiwanuka
- EUSEXUA van FKA Twigs
- Fable, Sable van Bon Iver
- Only God Was Above Us van Vampire Weekend
- brat (en aanverwante remixes) van Charlie XCX
- Endlessness van Nala Sinephro voor de jazzheads
- Charm van Clairo
- Fat Dog

Voor de wat meer toegankelijke pop/rock:
- Chappell Roan
- Sabrina Carpenter
- Nick Cave
- SZA
- Lady Gaga
- Lil Nas X

• Geweldig
Waarderingen: Indiaantje89

Alvast bedankt.
Van vorig jaar Charli, Billie Eilish en mss ook Fontaines? Dit jaar Joost en Sam Fender?

Op het lijstje voor vandaag (komende week)

Van Morrison - Remembering Now
Graham Hunt - Timeless World Forever
Murder By Death - Egg & Dart
Plight - Plight
Buick Audra - Adult Child
King Gizzard & The Lizard Wizzard - Phantom Island
Calum Hood - ORDER chaos ORDER
Sorry Girls - Dreamwalker
Ruby Friedman Orchestra - Chimes After Midnight
The Bug Club - Very Human Features
Hexvessel - Nocturne

Geen volledige LP maar QOTSA komt vandaag ook met Alive in the Catacombs (opgenomen in catacomben in Parijs in de periode dat Josh erg ziek was). net geluisterd op Spotify - prachtig!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Ik zie ook net dat Woodkid de volledige soundtrack van Death Stranding 2 online heeft gegooid. Nog nooit de games gespeeld maar To The Wilder luistert wel erg lekker weg!

Valt best mee. Hexvessel en King Gizzard luisteren alvast fijn weg!

Agabas - Hard Anger
King Gizzard & the Lizard Wizard - Phantom Island
Neil Young & the Chrome Hearts - Talkin to the Trees
Van Morrison - Remembering Now
Witch - Sogolo
The Swell Season - Forward
AVKRVST - Waving at the Sky
Hexvessel - Nocturne
The Bug Club - Very Human Features
Thot - Sleep Oddities

Users who are viewing this thread