AC/DC

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.895
Totaal ongefundeerd, maar ik gok ook op de Arena. Laatste keer dat ik ze daar zag was tijdens de Black ice tour. Stonden we ineens naast Guus Meeuwis. Die heeft sindsdien mijn eeuwige respect. Hij wilde het beleven zoals de rest. Niet als gast in een skybox.
Een oud ac/dc shirt aan met gaten en totaal grijs gewassen. Wat een held! Paar grote kleerkasten naast hem.....maar daar heb ik dan weer alle begrip voor.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Dessel, Werchter, KB of Oostende. Of zijn er nog meer geschikte locaties in België?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Dessel, Werchter, KB of Oostende. Of zijn er nog meer geschikte locaties in België?
Dit en anders Sportpaleis maar ik neem aan dat ze het liefst voor een locatie gaan waar er min 40 tot 50.000 in kunnen.
Laat ze eerst de tour maar eens aankondigen..........


.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Ik zou De Nieuwe Koers in Oostende ideaal vinden voor Ac/Dc maar blijkbaar doen ze daar maar een event per jaar en Rammstein krijgt de eer al dit jaar. Zouden ze voor Ac/Dc een uitzondering maken (ook al omdat er geloof ik vorig jaar niks te doen was in het park)? Of zou Ac/Dc haar tour door trekken tot 2025?

Anders KB of een grote festival wei zoals die van Dessel of Werchter of Kiewit. Sportpaleis lijkt me te klein, dan moeten ze minstens 2 shows doen (al vind ik twee shows om meer mensen een kans te geven ook voor 50 percent min of meer altijd raar: er zijn er altijd bij die tickets kopen voor beide shows. Maja bon). ING arena in Brussel kan denk ik ook nog wel maar dat is maar ongeveer 90 percent van de capaciteit die het Sportpaleis heeft
 

vdb44

Playlistbediener
5 jul 2020
18
7
Ik zou De Nieuwe Koers in Oostende ideaal vinden voor Ac/Dc maar blijkbaar doen ze daar maar een event per jaar en Rammstein krijgt de eer al dit jaar. Zouden ze voor Ac/Dc een uitzondering maken (ook al omdat er geloof ik vorig jaar niks te doen was in het park)? Of zou Ac/Dc haar tour door trekken tot 2025?

Anders KB of een grote festival wei zoals die van Dessel of Werchter of Kiewit. Sportpaleis lijkt me te klein, dan moeten ze minstens 2 shows doen (al vind ik twee shows om meer mensen een kans te geven ook voor 50 percent min of meer altijd raar: er zijn er altijd bij die tickets kopen voor beide shows. Maja bon). ING arena in Brussel kan denk ik ook nog wel maar dat is maar ongeveer 90 percent van de capaciteit die het Sportpaleis heeft

Ergens waar ze al eerder stonden
 

vdb44

Playlistbediener
5 jul 2020
18
7
Ik had opgevangen dat tour uitgesteld is naar 2025. Effe afwachten of dit effectief zo is.

Zou verklaren waarom het zo lang duurt. Want al veel eerder geruchten opgevangen dat ze normaal begin augustus in Dessel stonden.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
357
506
And then, I just found this on fans forum.

Reggio Emilia at RCF Arena confirmed for Sat. May 25th. Announcement this week. It was supposed to be the first show of the tour.
 
  • On fire
  • Thinking
Waarderingen: PJ en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken