AC/DC

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
https://www.sonicperspectives.com/interviews/interview-with-chris-slade/

Slade was asked about the current status of the band during an interview with Sonic Perspectives.

He responded, "There are always going to be rumors with AC/DC. The only person who knows what will happen is Angus. It isn't going to be this year. I can actually say that it will not happen in 2020."

Chris was also asked if he would join them on tour next year if they asked and he said, "I'm always ready to go. I love to travel, playing drums, and being on the road as not many people can say that. I hope I will be doing it for many more years."
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
https://www.sonicperspectives.com/interviews/interview-with-chris-slade/

Slade was asked about the current status of the band during an interview with Sonic Perspectives.

He responded, “There are always going to be rumors with AC/DC. The only person who knows what will happen is Angus. It isn’t going to be this year. I can actually say that it will not happen in 2020.”

Chris was also asked if he would join them on tour next year if they asked and he said, “I’m always ready to go. I love to travel, playing drums, and being on the road as not many people can say that. I hope I will be doing it for many more years.”
Dit is gewoon een open deur open trappen. Niemand gaat in 2020 zo'n grote tour doen, zeker niet ene band van het kaliber AC/DC.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1248026108/nieuwe-album-van-oude-ac-dc-vertraagd

’Nieuwe album van oude AC/DC vertraagd’

De legendarische rockband AC/DC zou de studio weer ingedoken zijn om nieuw materiaal te produceren, maar het eindresultaat laat nog even op zich wachten. Dat verklapt Twisted Sister-zanger en vriend van de band Dee Snider aan ABC Audio.

Snider weet niet wanneer het album dan precies uit moet komen. Wel kan hij fans van de Australische rockband garanderen dat het een geweldige plaat wordt. „Dit wordt een technisch wonder. Wat ze voor elkaar hebben gekregen, het weer bij elkaar brengen van de band die we kennen voor één laatste album, wordt opbeurend en tegelijkertijd hartverscheurend.”

AC/DC-zanger Brian Johnson verliet de band in 2016 omdat hij kampte met gehoorproblemen. Hij werd toen op tournee vervangen door Guns N’ Roses-zanger Axl Rose. Maar volgens Snider is Johnson voor de nieuwe plaat toch weer met zijn oude bandmaten de studio ingedoken. Het maakt het nieuwe album volgens Snider des te specialer. „Want niets is voor eeuwig, maar dit is de ultieme ’laatste keer’.”
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
https://www.express.co.uk/entertainment/music/1330048/AC-DC-2021-tour-Brian-Johnson-interview-Angus-Young-health-AC-DC-new-album/amp

AC/DC singer Brian Johnson has shared his hopes for a 2021 tour, plus given an update on Angus Young's health and what the rest of the band have been up to in lockdown.

Now AC/DC singer Brian Johnson has given some exciting updates in a new interview.

Speaking on Joe Walsh’s Old Fashioned Rock N’ Roll, the 72-year-old said of his 2021 touring hopes: “It would be lovely just to get out there, stand on that stage, and just give it everything you've got.

"It's going to be the biggest roar you'll ever hear in your life, when any band, anywhere in the world, stands up there.

“It's going to be brilliant!"


het hele interview staat hier:
https://youtu.be/S4j2N8gKp7Y
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
blijkbaar nieuwe video gedraaid...



gerucht over nieuws 27 november? Nieuwe track? Album aankondigen? Tour 2021?

Edit: foto's hebben gisteravond kort op acdc site gestaan, waren snel weer verwijderd. Zijn wel enige via de fan-accounts verspreid inmiddels.
Ook eerste blik op de nieuwe lineup, Brian terug als zanger, Angus, Cliff, Phil terug als drummer en neefje Stevie ipv Malcolm.

en deze is ook nice...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Opsomming, wat weten we tot nu toe:

- video is opgenomen in Amsterdam 25 februari.
- video release / eerste single in komende dagen.
- album aankondiging gerucht 27 november 2020.
- foto's van de video te vroeg op de site gestaan, zie ook AC/DC Brasil op Twitter
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
287
228
Tof hoor, ik ben alleen erg benieuwd hoe die gasten van plan zijn een wereldtournee te gaan doen met Phil Rudds strafblad van heb ik jou daar. Die mag volgens mij de VS al niet meer in, om zo maar een land te noemen, of zie ik dat verkeerd?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.546
7.181
Tof hoor, ik ben alleen erg benieuwd hoe die gasten van plan zijn een wereldtournee te gaan doen met Phil Rudds strafblad van heb ik jou daar. Die mag volgens mij de VS al niet meer in, om zo maar een land te noemen, of zie ik dat verkeerd?

Het lijkt me sowieso dat ze in deze tijd geen tour gaan beginnen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Tof hoor, ik ben alleen erg benieuwd hoe die gasten van plan zijn een wereldtournee te gaan doen met Phil Rudds strafblad van heb ik jou daar. Die mag volgens mij de VS al niet meer in, om zo maar een land te noemen, of zie ik dat verkeerd?

Als ze al gaan touren zal het zeker niet eerder zijn dan zomer 2021 ivm covid. Ik verwacht als ze touren dat het zelfs later is en wel eens 2022 kan zijn.
Het zal dan ook de laatste tour zijn. Je mag verwachten dat het management van te voren wel even alle scenario’s doorloopt mbt Phil. Dat ze dus niet halverwege voor verrassingen komen te staan omdat hij een land niet in mag. Ze zullen dit wel regelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Phil is 2015 veroordeeld voor 8 maanden cel.
Dat lijkt me al ver achter de rug, denk dat dat inmiddels wel al allemaal gedekt is.
Hij was er immers ook al bij de opnamens in Vancouver in de zomer van 2018.
Blijkbaar dus ook in Amsterdam bij de videoopnamen in februari dit jaar.

Uit het intervieuw van Brian eind augustus / begin september, ga ik er van uit dat er al plannen liggen voor een tour in 2021. Het is nog even een slag om de arm ivm covid-ontwikkelingen, uiteraard... Maar, ik denk ook dat ze nu ook zelf eens iets willen aankondigen en uitbrengen na alle vertragingen die ze nu al gehad hebben sinds 2018!!
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Phil is 2015 veroordeeld voor 8 maanden cel.
Dat lijkt me al ver achter de rug, denk dat dat inmiddels wel al allemaal gedekt is.
Hij was er immers ook al bij de opnamens in Vancouver in de zomer van 2018.
Blijkbaar dus ook in Amsterdam bij de videoopnamen in februari dit jaar.

Uit het intervieuw van Brian eind augustus / begin september, ga ik er van uit dat er al plannen liggen voor een tour in 2021. Het is nog even een slag om de arm ivm covid-ontwikkelingen, uiteraard… Maar, ik denk ook dat ze nu ook zelf eens iets willen aankondigen en uitbrengen na alle vertragingen die ze nu al gehad hebben sinds 2018!!

Als ze gaan touren in 2021 zou het dan gek klinken als we eens gaan denken aan die 2 extra dagen die Bospop al in de pocket heeft ?? als ze dit jaar Iron Maiden daar neer kunnen zetten (Mojo) waarom dan niet AC/DC in 2021??? of klink ik nu raar???
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Als ze gaan touren in 2021 zou het dan gek klinken als we eens gaan denken aan die 2 extra dagen die Bospop al in de pocket heeft ?? als ze dit jaar Iron Maiden daar neer kunnen zetten (Mojo) waarom dan niet AC/DC in 2021??? of klink ik nu raar???
dat is ongeveer 25.000 bezoekers per dag?
ik denk dat ze wel 2x zoveel bezoekers willen trekken, al is GelreDome ook al met 34.000 en in een klein uur uitverkocht?
Dus ik denk dat ze eerder zullen gaan voor +9.000 in de Gelredome of 2x zo veel op een andere buiten locatie, als Goffertpark.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
287
228
Een touraankondiging voor 2021 lijkt me vooralsnog stug; alle grote tours die voor volgend jaar zijn aangekondigd zijn allemaal uitgestelde tours van dit jaar. Op dit moment is er volgens mij nog geen enkele grote act die een tour met geheel nieuwe data heeft aangekondigd voor 2021, en ik denk ook niet dat dit zal gebeuren tot er een corona vaccin is.

Mbt Phil Rudd: ja je zou denken dat ze dit geregeld hebben, maar het zijn wel flinke misdaden die hij gepleegd heeft; poging tot doodslag, huurmoordenaar inhuren, goeiedag zeg. Blijft vooe mij nog steeds één van de grootste "WTF?!"-stories in de muziekwereld van de afgelopen -tig jaar. Het verbaasde mij inderdaad behoorlijk toen ik die foto’s van de opnames in Canada zag, ik had niet verwacht dat hij daar alweer zo snel het land in zou mogen. Wellicht dat ze straks toch weer Chris Slade een belletje moeten geven, sowieso een sympathiekere gast dan Rudd.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Fireball wrote:
Als ze gaan touren in 2021 zou het dan gek klinken als we eens gaan denken aan die 2 extra dagen die Bospop al in de pocket heeft ?? als ze dit jaar Iron Maiden daar neer kunnen zetten (Mojo) waarom dan niet AC/DC in 2021??? of klink ik nu raar???

dat is ongeveer 25.000 bezoekers per dag?
ik denk dat ze wel 2x zoveel bezoekers willen trekken, al is GelreDome ook al met 34.000 en in een klein uur uitverkocht?
Dus ik denk dat ze eerder zullen gaan voor +9.000 in de Gelredome of 2x zo veel op een andere buiten locatie, als Goffertpark.

Maar in het Goffertpark moeten ze alle faciliteiten e.d. dan nog realiseren/opbouwen... Het Bospop terrein ligt gewoon al klaar voor ze... scheelt in de financiën hé... ze hebben al weinig tot geen inkomsten dit jaar... het zou me niets verbazen.. als ze het verdelen in 2 avonden dan halen ze ook makkelijk de 50.000 bezoekers... een (kleine) vergoeding aan Bospop en klaar zijn ze... van mij mogen ze hoor!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Tja, maar Goffertpark of GelreDome willen ook hun concerten meepakken. Dat het Bospop terrein klaar ligt, zie ik nog geen connectie met AC/DC?
Verdelen over 2 dagen, zie ik ze ook niet doen, als ze naar NL komen willen ze 1 avond zo veel mogelijk cashen en door... Ik zou uitererst verbaasd zijn als een concert voor 25.000 geven?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Gerucht: album titel "Down Under" en zal 15 tracks bevatten, met bonus materiaal van Black Ice en ook gitaarspel van Malcolm Young.

EDIT 29-09-2020 : dit gerucht lijkt gevloerd... "PWRUP" lijkt de titel uitgaande van de nieuwe site
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken