AC/DC

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
profielfoto facebook gewijzigd?

it’s coming… soon…

Over profielfoto's gesproken. Was jij ook toe aan verandering?

Over een eventuele tour, dat zou ik alleen maar toejuichen. Zit het er nog in, qua stem?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
DennisvdBr wrote:
profielfoto facebook gewijzigd?

it’s coming… soon…

Over profielfoto’s gesproken. Was jij ook toe aan verandering?

Over een eventuele tour, dat zou ik alleen maar toejuichen. Zit het er nog in, qua stem?

https://www.youtube.com/watch?v=XZG8lRU73jc
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
DennisvdBr wrote:
profielfoto facebook gewijzigd?

it’s coming… soon…

Aan het hinten naar 40 jaar highway to hell, kan wel een leuke tour worden
met #H2H40 en met de duidelijke tekst "Highway to Hell" en de data 1979 en 2019...
nou, lijkt me een integrale 42 minuten.... met nog wat nog nieuws er bij en nog wat best of vullen ze we 2 uur... hoop nog wat Back in Black album?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
xydroh wrote:

DennisvdBr wrote:
profielfoto facebook gewijzigd?

it’s coming… soon…


Aan het hinten naar 40 jaar highway to hell, kan wel een leuke tour worden

met #H2H40 en met de duidelijke tekst “Highway to Hell” en de data 1979 en 2019…
nou, lijkt me een integrale 42 minuten…. met nog wat nog nieuws er bij en nog wat best of vullen ze we 2 uur… hoop nog wat Back in Black album?

Dat is niet des AC/DC's... Ik geloof dan ook niet dat ze een album integraal gaan spelen...deden ze zelfs nog niet met het absolute succesalbum Back in Black. AC/DC is een wat vreemde band in zulke zaken, zo brachten ze nog nooit een best of-album uit.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.588
591
DennisvdBr wrote:

xydroh wrote:

DennisvdBr wrote:
profielfoto facebook gewijzigd?

it’s coming… soon…


Aan het hinten naar 40 jaar highway to hell, kan wel een leuke tour worden


met #H2H40 en met de duidelijke tekst “Highway to Hell” en de data 1979 en 2019…
nou, lijkt me een integrale 42 minuten…. met nog wat nog nieuws er bij en nog wat best of vullen ze we 2 uur… hoop nog wat Back in Black album?

Dat is niet des AC/DC’s… Ik geloof dan ook niet dat ze een album integraal gaan spelen…deden ze zelfs nog niet met het absolute succesalbum Back in Black. AC/DC is een wat vreemde band in zulke zaken, zo brachten ze nog nooit een best of-album uit.

Iron Man soundtrack komt nog wel in de buurt van een best-of.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
https://www.alternativenation.net/acdc-huge-2019-announcement-video-finally-leaks/

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
dat is niet echt een leak.
dat is gewoon de sociale media post van gisteren.
met een beetje gedoe van Alternative Nation, niet echt relevant...

ik verwacht wel wat vandaag, maar even wachten tot het middag is in USA lijkt me.
Dus als er iets komt zou het vandaag moeten zijn tussen 19 uur en 1 uur Nederlandse tijd.
Tenminste, ik ga er van uit dat er tournieuws komt sowieso, maar wanneer is de vraag.
Als het radiostation V-100 uit Kansas het goed heeft zal dat in de middaguren van Kansas moeten zijn en dan waarschijnlijk enkel USA data gok ik zo.

Kwestie van afwachten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Maar was er niet gezegd : volgende week woensdag?
ja vorige week was dat gezegd...

behalve de plotselinge wederopstanding op sociale media en YouTube, nog niets

Chris Slade (drummer_ reageerde wel op facebook:
Slade posted on Facebook yesterday, “ACDC CELEBRATING 40 years on the HIGHWAY 2 HELL.”

A fan commented, “Respect! What an amazing musical career you’ve had! From the 60s with Tom Jones to this day. Again, my greatest respect for you Mr Slade! ??”

Slade responded, “Thank you Henrik.”

Slade made a post promoting his 2019 European tour with the Chris Slade Timeline, and a fan commented asking about a specific city, “Hope you can come to Scotland sometime!”

Slade responded, “Next year.”

http://www.alternativenation.net/acdc-member-confirms-massive-2020-concert/

komt wel, zomer 2020
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
The Struts "hinten" naar support bij AC/DC komende tour

https://twitter.com/wcsx/status/1167411202991017985

The host said, “The Struts, so we’ve heard rumors for months that AC/DC was kind of reuniting. We had those pictures surface of Brian Johnson hanging in a studio, Phil Rudd and Cliff Williams, there were all these rumors, all these rumors. So The Struts are on tour, and they went into a radio station.”

The Struts proclaimed, “But AC/DC as well, and I heard they’re going on tour next year. Wouldn’t it be great if they come here and we get to open up for them? Actually, I’m projecting that. I’m going to put that out into the universe, and start that.”

The radio host then added, “I did some research, and AC/DC’s label and this band’s label, they work together, so there might be some validity.”
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De Front of House engineer van oa AC/DC en McCartney, Paul Boothroyd, poste gisteren een tweet met :
" AC/DC... :cool: "

dit kan zomaar een hint zijn naar aankomende activiteiten in zijn agenda.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
It’s happening. Soon.

https://www.alternativenation.net/angus-young-imminent-acdc-return-revealed/

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken