AC/DC

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.587
7.298
AC/DC op facebook in zo'n filmpje (Facebook story?) een teaser? plus nieuwe profielfoto en omslagfoto. Half uurtje geleden.

Edit: [video]https://www.facebook.com/acdc/videos/370756680731549[/video]
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
Dat wordt dus een nieuw album. Dat vind ik prima, maar de vraag die we moeten stellen is of daar een tour bij komt kijken in 2021...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.708
1.869
Dat wordt dus een nieuw album. Dat vind ik prima, maar de vraag die we moeten stellen is of daar een tour bij komt kijken in 2021…

Ik denk hetzelfde verhaal als bij Springsteen. Alles is ready to go wanneer het sein op groen gaat. En Springsteen was daarin wel duidelijk. Ze zouden gaan touren in het najaar van 2021 en hij verwacht dat dit met een jaar wordt uitgesteld... AC/DC tour ergens van start in 2022 denk ik dan ook...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
ben wel "een beetje" enthousiast...
volgende gooi ik er nog ff in

Eerste nieuwe single / videoclip: "Shot In The Dark"
Datum: 7 december 2020
Albumtitel: "Power Up"
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
ben wel “een beetje” enthousiast…
volgende gooi ik er nog ff in

Eerste nieuwe single / videoclip: “Shot In The Dark
Datum: 7 december 2020
Albumtitel: “Power Up
Eerste single is 7 december? Bedoel je dat? Beetje vroeg om het bekend te maken dan...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
het is 7 december single of 7 december album.
ik ga eigenlijk uit dat die eerste videoclip binnenkort online komt, met het album 7 december.
Het zijn 3 regeltjes info die via de Spaanse fans community komt en behoort bij summiere info die door platenmaatschappij aan ze bevestigd is. Die datum klopt met die 7-12 op de site, album titel is inmiddels ook wel duidelijk, maar dus wel bevestigd. De titel van de eerste single, dat is nieuwe info.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
het is 7 december single of 7 december album.
ik ga eigenlijk uit dat die eerste videoclip binnenkort online komt, met het album 7 december.
Het zijn 3 regeltjes info die via de Spaanse fans community komt en behoort bij summiere info die door platenmaatschappij aan ze bevestigd is. Die datum klopt met die 7-12 op de site, album titel is inmiddels ook wel duidelijk, maar dus wel bevestigd. De titel van de eerste single, dat is nieuwe info.
Of of zal dan wel album zijn, ja. Mooie week, eerst op de vierde de geremasterde versie van Herzeleid (Rammstein) en de zevende een nieuw album van AC/DC. Die komen nog mooi in mijn lijst terecht.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.140
1.175
Zat er al een tijdje aan te komen, maar toch groot nieuws hoor! Wie had dit enkele jaren geleden gedacht na de gehoorproblemen van Brian, de strafzaak m.b.t. Phil en het pensioen van Cliff... Mooi dat dit er nog van komt!

Hopelijk kunnen ze nog één keer touren, maar ze (en vooral Brian) worden er niet jonger op natuurlijk.

Heb ze in 2009 gezien in Amsterdam en in 2015 in Dessel en Gelsenkirchen. Man, ik zou ze met plezier weer gaan zien!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Tot nu toe 2 dagen, 2 nieuwe teasers. Gaat het misschien gepaard met die 5 under construction knoppen en wordt er dagelijks 1tje open gezet? Mogelijks deze week dan nog een single + albumaankondiging, een bandvoorstelling (kan wel eens nodig zijn bij die gasten :lol: ) en een touraankondiging?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
wat zou er op de pwrup.acdc.com site nog onder de onderste drie afplakkers zitten...
een link naar merch is er al via "store" en een link naar het album is er al bij "power up", een link naar "band" lijkt me niet nodig met die info in er boven
iets van "news" , "media" en wellicht "tour" ??

edit... fyi op de oorspronkelijke acdc site was het
"Tour" , "AC/DC news" , "AC/DC Official Store" , "The Band" , "Fan Club email" , "Music"
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken