Concertaankondigingen

Ruim tien jaar na het laatste optreden van U.K. in Nederland komt opeens deze kans voorbij! Het zal ongetwijfeld niet helemaal als het origineel gaan klinken, zonder de stem van John Wetton. Maar desondanks wel ruimschoots interessant genoeg om hier zeer voor warm te lopen. En de progliefhebbende zestigers in mijn omgeving die werden er ook gelijk enthousiast van, dus dat zal ook wel iets zeggen over het doelpubliek. 😅
Maar goed, ik ben erbij!

Laatst bewerkt:
Ruim tien jaar na het laatste optreden van U.K. in Nederland komt opeens deze kans voorbij! Het zal ongetwijfeld niet helemaal als het origineel gaan klinken, zonder de stem van John Wetton. Maar desondanks wel ruimschoots interessant genoeg om hier zeer voor warm te lopen. En de progliefhebbende zestigers in mijn omgeving die werden er ook gelijk enthousiast van, dus dat zal ook wel iets zeggen over het doelpubliek. 😅
Maar goed, ik ben erbij!

Omdat ik van het complete plaatje ben, hij staat ook 25 januari in 013. Wel tof met Marko Minnemann in de band.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Op 27 februari 2027 Party Cannon + Internal Bleeding + Guttural Slug in Het Podium (Hoogeveen), en op 25 maart in DVG Club (Kortrijk)

Carpenter Brut + Kittie + Violent Magic Orchestra op 17 Maart in de AB.

825268440_1079882078280427_8411335723727346758_n.jpeg

Igorrr + Secret Chiefs 3 + Fange op vrijdag 2 april in de Muziekgieterij Maastricht.
Gevaltje hoofd act doet mij weinig, wel prima live, maar wat een vette supports zijn dit. Met veel geluk SC3 drie keer(hah) kunnen zien al en het blijft een unieke live ervaring. Fange is ook altijd super live. Mogelijk toch voor naar limburg afzakken

Take That dus toch gewoon naar AFAS Live op de al eerder aangekondige 27 juni. Geen idee waarom dat zo lang moest wachten.

Plus Dry Cleaning met een extra show in Ekko (9 november) en ook Spinvis staat 18 november in Ekko.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread