Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
op 1 nr na en running up that hill ken ik werkelijk 0 nummers van die setlist. Ben ook fan pas geworden bij het nieuwere werk.
Door de setlist ga ik iig niet overstag haha.
op 1 nr na en running up that hill ken ik werkelijk 0 nummers van die setlist. Ben ook fan pas geworden bij het nieuwere werk.
Craig David's legendary debut album 'Born To Do It' turns twenty-five, and he's celebrating with a major international tour. The British artist stops in Brussels on Saturday 15 May 2027, on the stage of Forest National, with his 'Born To Do It 25th Anniversary Tour'! A celebration of an album full of hits that has left its mark on several generations of music lovers.
Amsterdam
Rang 1 - Zitplaatsen: €168,30
Rang 2 - Zitplaatsen: €140,25
Rang 3 - Zitplaatsen: €123,42
Rang 4 - Zitplaatsen: €112,20
Rang 5 - Zitplaatsen: €100,98
Rolstoel-/begeleidersplaatsen: €112,20
Antwerpen wordt nog bekend gemaakt
Had deze Slipknot lineup graag gezien maar anderszijds hebben we hun 4 keer kunnen zien sinds 2020 en de overige bands muv Manson net zo vaak zo niet vaker
Ik ga er niet speciaal voor naar (een stadion nog wel) in Londen en vind het persoonlijk jammer dat ze die kant op gaan met de shows maar leuk voor hun bankrekening.
Zal wel 2028 in Ziggo Dome worden verwacht ik nu
Amsterdam
Rang 1 - Zitplaatsen: €168,30
Rang 2 - Zitplaatsen: €140,25
Rang 3 - Zitplaatsen: €123,42
Rang 4 - Zitplaatsen: €112,20
Rang 5 - Zitplaatsen: €100,98
Rolstoel-/begeleidersplaatsen: €112,20
Antwerpen wordt nog bekend gemaakt