Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Ik zou Harry Styles nog niet zo snel uitsluiten, als Dua Lipa op Werchter kan staan dan Harry Styles ook. Aangezien hij deze keer koos voor residentie shows in een handvol steden zou een festival tour in landen waar hij niet speelde de ideale aanvulling zijn imo
Zou mooi zijn, maar hij speelt toch in een andere categorie waardoor het eerder onwaarschijnlijk lijkt. Dua Lipa daarentegen mag altijd nog eens passeren. Wat een geweldige show was dat!

Billie Eilish heeft bevestigd dat ze in de studio een nieuw vierde album aan het maken is. Release wordt ofwel eind dit jaar of begin volgend jaar verwacht. En dan is het afwachten of er een indoor arena tour volgt of een festivaltour als eerste stap. In Glastonbury (2019, 2022) was ze steeds present binnen het jaar na release van een nieuw album (eerste en tweede album).

Op wat voor manier dan? Ik ben niet zo thuis in deze muziek, maar ik hoor ze allebei net zo vaak langskomen op de radio..
Dua Lipa deed in 2025 twee keer Wembley en twee keer Anfield. Is toch nog een eind af van 12 keer Wembley wat Styles deed. Dua staat één of twee tredes lager, wat haar wel nog een festivalheadliner maakt. Harry Styles is league Coldplay en Taylor Swift.

• Leuk
Waarderingen: pigital
Dua Lipa deed in 2025 twee keer Wembley en twee keer Anfield. Is toch nog een eind af van 12 keer Wembley wat Styles deed. Dua staat één of twee tredes lager, wat haar wel nog een festivalheadliner maakt. Harry Styles is league Coldplay en Taylor Swift.
Dua heeft bewust gekozen om geen stap over te slaan, wat haar siert. Maar nu nog gewone festivals headlinen, behalve Glastonbury of dagevent Werchter, zal die niet snel meer doen. Net als Harry natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje
Wat dachten we van Bon Jovi? Jon klinkt inmiddels iets beter, nog steeds niet geweldig hoor, maar het kan wel… Dan misschien een naam zoals Fontaines DC eronder?

• Haha
Waarderingen: abc123
Mijn lijstje met voorspellingen:
headliner/subheadliner of barn head
OLIVIA RODRIGO,
GRACIE ABRAMS
SOMBR
FONTAINES DC
RAYE
MUSE
SAM FENDER
OLIVIA DEAN
ROSALIA
PHOEBE BRIDGERS
TAME IMPALA
SAM SMITH
ROBBIE WILLIAMS
TURNSTILE
BILLIE EILISH
POMMELIEN THIJS

Mijn lijstje met voorspellingen:
headliner/subheadliner of barn head
OLIVIA RODRIGO,
GRACIE ABRAMS
SOMBR
FONTAINES DC
RAYE
MUSE
SAM FENDER
OLIVIA DEAN
ROSALIA
PHOEBE BRIDGERS
TAME IMPALA
SAM SMITH
ROBBIE WILLIAMS
TURNSTILE
BILLIE EILISH
POMMELIEN THIJS
hier kun je 2 werchters mee vullen 😅

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik vraag me af waar je zo'n Fender nog zou neerzetten, RW zijnde. Even uitgaande van het scenario dat ze 'm effectief nog willen boeken.

• Haha
Waarderingen: phil
Ik vraag me af waar je zo'n Fender nog zou neerzetten, RW zijnde. Even uitgaande van het scenario dat ze 'm effectief nog willen boeken.
Zo weinig mogelijk druk er op leggen. Ik denk dus Nest

Mopjes aside: hij blijft een geweldige festival artiest. Maar hij is niet groter dan toen hij Vorst uitverkocht. Een eigen toer, met een sportpaleis, lijkt me voor Livenation de veiligste keuze.

Edit: misschien is Pukkelpop nog de beste festivalkeuze. Ik ga er van uit dat die sowieso het komende jaar weer razendsnel uitverkopen, waardoor het een minder gevaarlijke verkoopgok is dan op RW waar hij sowieso moet in staan om ticketjes te verschuiven.

• Leuk
Waarderingen: phil en mattman

Users who are viewing this thread

• JP5