Lowlands 2026

Voordeel van stout bieren wanneer je geen koelbox hebt is dat ze 's ochtends keurig op drinkbare temperatuur zijn.
Ben ooit begonnen met mixdrankjes en langzaam overgestapt op de donkere zwaardere alcoholische bieren.
Maar het hakt er altijd lekker in.
Wel jammer dat je geen geopend blikje meer mee het terrein op mocht nemen.
Want vooral op zondagochtend komt alles dan nog 10x harder binnen.

Dat is een mooi lijstje met hele mooie Untappd ratings!!
Denk dat ik stiekem eens langs kom om mijn check-ins wat te verhogen Steven ;) 🍻 🍻 .
Zie dat je pas 3425 unieke check-ins hebt :p

Excuus als het iets te fel was maar ik weet zeker dat als je je zou openstellen/op zoek zou gaan je dingen zou vinden die je enorm vet zou vinden.
Geen probleem hoor. 🙂 En wie weet heb je gelijk dat ik nog wat parels mis. Tegelijk merk ik dat mijn terughoudendheid verder gaat dan alleen de muziek. Ik ervaar veel van wat ik hoor als een herhaling van zetten en muzikaal spreekt het me gewoon minder aan. Daarnaast ben ik afgeknapt op een deel van de cultuur eromheen: de stoerdoenerij, vrouwonvriendelijke teksten en het gedrag van sommige artiesten. Mijn kinderen laten me ook regelmatig nieuwe Nederlandse hiphop horen, dus ik krijg echt wel het een en ander mee, maar het doet me eerlijk gezegd weinig. Misschien ben ik gewoon niet meer de doelgroep. 😉

• Leuk
Waarderingen: goatscholten
Dat is een mooi lijstje met hele mooie Untappd ratings!!
Denk dat ik stiekem eens langs kom om mijn check-ins wat te verhogen Steven ;) 🍻 🍻 .
Zie dat je pas 3425 unieke check-ins hebt :p
Zoek het hele internet af naar mooie bieren. Rating zegt niet alles maar kans op goede smaak is dan wel het grootst.
Kan moeilijk tegen je zeggen kom maar langs, straks komt iedereen langs en heb ik zelf niets meer :p
En de hobby is de afgelopen 10 jaar een beetje uit de hand gelopen. :ROFLMAO:

Ahh ik wil echt niet herinnerd worden aan de Despo stage. Daar heb ik een van mijn ergste Lowlands blunders ooit gemaakt 😭

Ik was zelf op avontuur gegaan en in de Despo stage beland, waar ik een tijdje lekker op vieze techno heb staan dansen. Na een halfuurtje ofzo begon iemand tegen me te praten; of ik daar ook was voor het verrassingsoptreden van Saba. (Saba is een rapper waar ik toendertijd ook echt veel naar luisterde). Ik begreep omdat ik aardig vaag was en omdat er ondertussen techno gedraaid werd niet precies wie/wat hij bedoelde, en dacht dat hij het wel over een of andere dj ofzo zou hebben.

Vervolgens heb ik nog oogcontact gemaakt met Saba zelf op een metertje of 3 van hem af, waarna ik vrolijk de Despo stage ben uitgelopen om in de veel te lange rij te gaan staan voor het "verrassings"optreden van The Opposites in Sexyland (wat natuurlijk allang geen verrassing meer was).

Eindstand dus geen van beide gezien, en er via een vriend achtergekomen dat Saba had opgetreden bij de Despo stage 🙃

• Haha
Waarderingen: mgbss
Nu we toch over festival gear hebben, iemand nog advies voor een goede (betaalbare) backpack voor een weekend festival? Mijn eastpack rolkoffer/reistas heeft alles tot nu wel overleeft, maar bij BKS was het toch een beetje worstelen over de trap en door de modder.
Net als iemand eerder hier heb ik een Osprey Farpoint van 40L. Echt een top backpack en het handige is dat je het mee kan nemen als handbagage in het vliegtuig. Niet de goedkoopste optie, maar dan heb je wel kwaliteit

Ik heb een koelbox van dometic en een koelelement van igloo xxl Block 6.5 Lb is aan de dure kant maar wel een kanon van een koelelement houdt je drinken goed koel en uiteindelijk heb je er echt veel plezier van ✌🏼

Gebruik caprisun pakjes als koel elementen ook ideaal kan je overal beetje tussen in proppen en je hebt nog iets te drinken 🍻

Voordeel van stout bieren wanneer je geen koelbox hebt is dat ze 's ochtends keurig op drinkbare temperatuur zijn.
Ben ooit begonnen met mixdrankjes en langzaam overgestapt op de donkere zwaardere alcoholische bieren.
Maar het hakt er altijd lekker in.
Wel jammer dat je geen geopend blikje meer mee het terrein op mocht nemen.
Want vooral op zondagochtend komt alles dan nog 10x harder binnen.

Goh een dikke Moersleutel barcode erbij. Die klapt er wel in als je daar de dag mee begint :)

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en MrFloppy

Users who are viewing this thread