Poeh top 3 van 2 geweldige dagen... Denk dan toch wel een beetje basic antwoord maarja
1. Dat kan er maar 1 zijn....
... De Hoogmis van het zuiden natuurlijk, gekkigheid
The Cure, kop en schouders bovenaan, wat een geweldige show!
2. Yungblud, ras entertainer, hele mooie stem en gaat hier enkel nog terugkomen als headliner en dat is terecht!
3. Foo Fighters, je krijgt wat je verwacht en dat is meer als genoeg. Dave niet altijd even best maar dat mocht de pret niet drukken!
Kort achter de Foo's staat: Royal Otis, Haunted Youth, Jenny Beth