Pinkpop 2026

Top 3 voor mij:
1. Idles

Daarna een tijd niets

2. Foo Fighters
3. Fat dog

Obv beleving, niet obv techniek.
Wat beter kon was schaduw/verkoeling bij de entree op vrijdag in de lange rij en een dikke duim omhoog voor de koelhanddoekjestip! Lifesaver!
 
Ik begreep van een paar meiden die ik tegen kwam dat zijn show in Nederland van zijn tour gecancelled was? Dus wellicht dat dat mee speelt
Hij zou aankomende dinsdag een superintieme showcase doen in De Helling, maar die is gecanceld. Maar met de capaciteit van De Helling zal dat sowieso het verschil niet hebben gemaakt voor de populariteit op Pinkpop. Wel was zijn laatste show in AFAS Live vorig jaar in een minuut uitverkocht waardoor vele fans hebben misgegrepen, dus ja ik denk wel dat er genoeg fans naar uitgekeken hebben inderdaad
 
Wij stonden vooraan, toen de poortjes dicht gingen aan het einde van Royel Otis. Even moeten wachten, dat het meeste het voorvak uit is gelopen. En konden gelijk daarna naar binnen. Wel jammer dat het niet helemaal wordt leeg geveegd.
zouden ze in mijn mening mogen verplichten, hele vak leeg na elke set en zorgen dat misschien de wandeling van exit naar festival iets verder uitkomt als direct weer bij de poortjes
 

Users who are viewing this thread