Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Maatschappij kritisch en protestsongs, daar heeft een festival een slogan voor nodig... Hebben jullie ook wel eens dat je denkt van "doe maar normaal, joh"?
Wij wel... Dus daarom staat Doe Maar (sub) naast Normaal op het affiche voor deze editie van Baspop.

Met De Bom natuurlijk een van dé protestsongs van de lage landen en misschien wel meer dan ooit actueel. Henny Vrienten is natuurlijk niet meer onder ons, maar inmiddels hebben we ook al wel een mooi collectief (mede dankzij @teunajax ) aan Nederlandse topartiesten die wel wat zang op zich kunnen nemen voor een daverende show!

???
Doe Maar - Normaal
NOFX - Lambrini Girls - Kneecap - Zwangere Guy - Zwart Licht

@warriorandweirdo en daarna @EdsjeFCB

2 bijzondere aankondigingen. Ten eerste een supergroep die de plek in een tent krijgt. The boys are back zond Phil Lynott ooit en gelijk had die zeker op dit vrouwen festival.

boygenius

Daarnaast nog een tweede artiest met een zeer bijzondere plek op het affiche. Namelijk de enige die een zelfde settijd krijgt als headliner Lorde, namelijk anderhalf uur. Maar hiermee opent ze het festival wel. Gezegd als doortrekken van het thema toen @Dante er nog volop zelf mee bezig was kan ik deze nu niet laten liggen natuurlijk.

Fatoumata Diawara

@Oasiss

Ik moet flink graven in de bak van artiesten met meezingers en makkelijk is het zeker niet. Maar momenteel gaat er een artiest viral op TikTok die ik al langer ken.

Zij heb helemaal geen rem
Vrij arrogant en decadent
Dom, bijdehand en vies verwend
Wat doet die meid in mijn DM?
Please, haal die meid uit mijn DM

Kraantje Pappie

@Dante @EdsjeFCB

Ik moet flink graven in de bak van artiesten met meezingers en makkelijk is het zeker niet. Maar momenteel gaat er een artiest viral op TikTok die ik al langer ken.

Wat doet die meid in mijn DM?
Please, haal die meid uit mijn DM

Kraantje Pappie

@Dante @EdsjeFCB
Tja en dan heb je @Koekdoos die Doe Maar en Normaal wegkaapt want die hadden ook best erbij gepast.

• Leuk
Waarderingen: Royke, Koekdoos en Dante

Users who are viewing this thread