Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oasis is leuk, maar de grootste reünie die er aan zit te komen komt uit Zuid-Korea. De laatste leden doen doorlopen nu hun militaire dienstplicht, en zijn daarna klaar om de wereld volledig te veroveren: BTS
Oasis is leuk, maar de grootste reünie die er aan zit te komen komt uit Zuid-Korea. De laatste leden doen doorlopen nu hun militaire dienstplicht, en zijn daarna klaar om de wereld volledig te veroveren: BTS
Welcome one and all! Op een festival waarvan de naam op een later moment bekend gemaakt zal worden. Spanning en sensatie!
Met de ene succesvolle samenwerking na de andere rollen deze Japanse metaldames de Europese muziekwereld binnen. De eerste naam die op dit fantastische festival landt is niks minder dan: Babymetal!
Geen straf hoor, zou ik tevreden mee zijn, zeker in vergelijking met een SZA van @WesleyNoH . Ik ken de naam via het forum, maar geen idee wat voor muziek het is
Robbie daarentegen, kan ik wel een mooi feestje van maken!
Twijfels alom hier want ga je voor iets moeilijks en maak je het een ander lastig of ga je voor neutraal en pak je gewoon een supergroep waar iedereen alle kanten mee op kan. We gaan voor de 2e optie want ik ben ook de kwaadste niet. Vol trots kan ik dan ook de supergroep van de lage landen aankondigen met de langste concertreeks in Europa en meer dan 50 uitverkochte shows. Het zal voor iedereen nu wel duidelijk zijn dat we niemand minder dan de Toppers hebben weten te strikken.
Twijfels alom hier want ga je voor iets moeilijks en maak je het een ander lastig of ga je voor neutraal en pak je gewoon een supergroep waar iedereen alle kanten mee op kan. We gaan voor de 2e optie want ik ben ook de kwaadste niet. Vol trots kan ik dan ook de supergroep van de lage landen aankondigen met de langste concertreeks in Europa en meer dan 50 uitverkochte shows. Het zal voor iedereen nu wel duidelijk zijn dat we niemand minder dan de Toppers hebben weten te strikken.