Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Dit wordt een heel bijzondere draft haha. Paar namen onderweg en we hebben K3, LCD Soundsystem, Nickelback en Alice in Chains al gehad.

• On fire
Waarderingen: BeWario
Oasis is leuk, maar de grootste reünie die er aan zit te komen komt uit Zuid-Korea. De laatste leden doen doorlopen nu hun militaire dienstplicht, en zijn daarna klaar om de wereld volledig te veroveren: BTS

@InsaniTiny
Deze ook overwogen, des te meer omdat ik nog geen idee zou hebben hoe ik hier omheen zou boeken.

Welcome one and all! Op een festival waarvan de naam op een later moment bekend gemaakt zal worden. Spanning en sensatie!

Met de ene succesvolle samenwerking na de andere rollen deze Japanse metaldames de Europese muziekwereld binnen. De eerste naam die op dit fantastische festival landt is niks minder dan: Babymetal!

IN-SANITY-1.jpg

@WesleyNoH & @Timmetje

Hell is gone and heaven's here
There's nothing left for you to fear
Shake your ass, come over here,
now scream

van blijdschap/ellende (omcirkel je keuze hier!), want hier is headliner:

Robbie Williams

@JK79 @Dante

Geen straf hoor, zou ik tevreden mee zijn, zeker in vergelijking met een SZA van @WesleyNoH . Ik ken de naam via het forum, maar geen idee wat voor muziek het is 😅

Robbie daarentegen, kan ik wel een mooi feestje van maken!

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Dante en Timmetje
Twijfels alom hier want ga je voor iets moeilijks en maak je het een ander lastig of ga je voor neutraal en pak je gewoon een supergroep waar iedereen alle kanten mee op kan. We gaan voor de 2e optie want ik ben ook de kwaadste niet. Vol trots kan ik dan ook de supergroep van de lage landen aankondigen met de langste concertreeks in Europa en meer dan 50 uitverkochte shows. Het zal voor iedereen nu wel duidelijk zijn dat we niemand minder dan de Toppers hebben weten te strikken.

@Dante > @EdsjeFCB

Twijfels alom hier want ga je voor iets moeilijks en maak je het een ander lastig of ga je voor neutraal en pak je gewoon een supergroep waar iedereen alle kanten mee op kan. We gaan voor de 2e optie want ik ben ook de kwaadste niet. Vol trots kan ik dan ook de supergroep van de lage landen aankondigen met de langste concertreeks in Europa en meer dan 50 uitverkochte shows. Het zal voor iedereen nu wel duidelijk zijn dat we niemand minder dan de Toppers hebben weten te strikken.

@Dante > @EdsjeFCB
Ik ben niet kwaad. Enkel teleurgesteld.

Maar even zonder gekkigheid; niemand overweegt toch een lijstje Nick&Simon, Jannes, Rapper Sjors, Sieneke en Snollebollekes?

edit: misschien een belediging voor Nick&Simon, volgens mij ontstijgen zij, in ieder geval solo, dit kaliber ;)
Ik neem dit maar terug, I guess...

• Leuk
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread